Tag Resultaten
Vandaag is de laatste dag om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024
Niets te doen in de nazomer? Natuurlijk wel! Leuk hoor! Cases schrijven voor de Content Marketing Awards 2024
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award B2B Content Marketing Programma - LifeHunters: Introductie Veilig Leren Lezen - Zoem
Groep 3-leerkrachten verdienen meer waardering: gemiddeld leren ze 1.000 kinderen lezen.
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award B2C Content Marketing Programma + Medal - N=5: Eerlijk Waar?!
In de nieuwe merkcampagne strijdt de Consumentenbond voor een eerlijke wereld. De ‘guardian angel’ uit de merkcampagne is een metafoor voor alle leden.
[Content Marketing Awards] Zilveren award voor B2E Content Marketing Programma - Afix: De aard van het beestje, dat zit al in je
Huisdieren werven dierenartsen voor Ranzijn. Talent is overal, maar het vinden van het juiste talent is een uitdaging! Het komt Ranzijn niet zomaar aanwaaien.
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award Content Marketing voor Eigen Bureau - Zo werd Somention talk of the town
Bij de meeste bureaus is marketing bijzaak, maar niet bij Somention! Wil je het #1 social bureau van Nederland worden, dan moet je zichtbaar zijn én blijven.
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren Award - Natwerk & The Content Department: Zilveren Kruis Huidkankerpreventie-campagne
Primair doel: Ieder jaar komen er ruim 77.000 nieuwe huidkanker patiënten bij. Terwijl dit in veel gevallen te voorkomen is door jezelf goed te beschermen
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award voor Non-Profit Content Marketing Programma - N=5: Vind je lichtpuntje en durf te hopen
Oorlogen, klimaatcrises, polarisatie, de recente pandemie. Wie naar de wereld van vandaag kijkt, zinkt de moed soms in de schoenen
EssenceMediacom e.v.a: het Telefoonboekje
Ouders worstelen met schermtijd bij hun kinderen. Odido's antwoord: 'Het Telefoonboekje'!
[Content Marketing Awards 2024] Gouden award B2E Content Marketing Programma - Somention en Livewall: Solliciteren met je bestie
De arbeidsmarkt is krapper dan ooit, en het aantrekken van jongeren voor een bijbaan wordt steeds moeilijker.
[Interview] Prof. Dr. Ed Peelen over de ontwikkeling van contentmarketing
Prof. dr. Ed Peelen is bijzonder hoogleraar Contentmarketing aan de Universiteit van Amsterdam.
[Content Marketing Awards 2024] 2 Goud, 1 Zilver - Fightclub: De AI M100
Met de AI M100 haakte Fightclub in op de jaarlijkse Marketing100 verkiezing. We ontwikkelden unieke AI-portretten van de 100 winnaars
[Content Marketing Awards 2024] Gouden Award Vernieuwing met AI - Somention: De Kuyper - AI in de mix
Bij de meeste bureaus is marketing bijzaak, maar niet bij Somention! Wil je het #1 social bureau van Nederland worden, dan moet je zichtbaar zijn én blijven.
Somention en Fightclub grote winnaars Content Marketing Awards 2024 - N=5 en The Invaders runners-up
Professor Ed Peelen Key Note Speaker op Content Marketing Awards & Convention 2024
Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Content Marketing aan de Universiteit van Amsterdam, zal een Key Note Speech houden tijden Content Marketing Awards & Convention op woensdag 6 november in de Stadsschouwburg in Haarlem
Content Marketing Awards & Convention 2024 - koop nu kaarten!
De Content Marketing Awards 2024 worden uitgebreid met een kennis event in de middag, de Content Marketing Convention
Content Marketing Awards 2024 | De Nominaties
Op 6 november worden de winnaars van de prestigieuze Awards en Medals bekendgemaakt. De nominaties zijn bekend.
[Content Marketing Awards 2024] dentsu: Het Magische Kookboek
Albert Heijn wilde beter eten toegankelijker maken en kinderen betrekken bij het kookproces. De oplossing? Het Magische Kookboek, een uniek contentinitiatief samen met Disney.
[Content Marketing Awards 2024] QV Creative: Karvan Cevitam kleurt je dag met een glimlach
Displays of advertenties, voorheen zouden we genoegen nemen met een product, logo, pay-off en call to action.
[Content Marketing Awards] Medal voor Beste Influencer-Inzet - The Fat Lady: Safe Not Sorry
In de Safe Not Sorry-campagne van DNS Belgium maakten we 12-16 jarigen bewust van het belang van sterke wachtwoorden.
[Content Marketing Awards 2024] Twee Medals voor N=5: Online Privacy
If you are not paying for the product, you are the product. Onder het mom van gratis dienstverlening schendt big tech op grote schaal de privacy van gebruikers, verzamelt zonder toestemming hun gegevens en verdient vervolgens miljarden met het verhandelen van die gegevens.
[Content Marketing Awards 2024] Mediahuis: Bever ReUsed
Met een budgetverdeling van 99% media-inzet en 1% productie, laten we zien dat we met een klein budget en veel creativiteit een enorme impact maken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis