Tag Resultaten
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacancy] Somention has a position for International Webcare & Community Managers
Somention is looking for International Webcare & Community Managers (German/English/French) - Part-time · Rotterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Workplace Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar een Digital Workplace Manager - Amsterdam/Antwerpen
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Account & Success Manager (32-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Allround Stagiair(e)
Influentials is per direct op zoek naar Allround Stagiair(e) - Fulltime · Rotterdam
[Vacatures] iO zoekt een Marketplaces Advertising Specialist
iO is per direct op zoek naar Marketplaces Advertising Specialist - Campus Amsterdam
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] MediaTest zoekt een Junior Research Consultant
MediaTest is per direct op zoek naar Junior Research Consultant
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness)
NOSUCH is per direct op zoek naar een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness) - Rotterdam
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketing en Communicatie Manager
NOSUCH is per direct op zoek naar een Marketing en Communicatie Manager - Rotterdam
[Vacatures] Minsk zoekt een Project Manager
Minsk is per direct op zoek naar Project Manager - Fulltime • Amsterdam
Lotte Willemsen: AI zet menselijkheid in communicatie onder druk
AI verandert het speelveld van marketing en communicatie ingrijpend. In deze reeks spreekt Berber Hoekstra met experts uit de branche.
[Vacancy] Initiative has a position for Campaign Production Manager (Nike Account)
Initiative is directly looking for Campaign Production Manager (Nike Account)
[Vacatures] DCVF zoekt een Strategie & Gedrag Stagiair
DCVF is per direct op zoek naa een Strategie & Gedrag Stagiair - Danzigerkade 13e, Amsterdam
[Vacatures] ARA Creative Agency zoekt een Account Manager
ARA Creative Agency is per direct op zoek naar Account Manager - Fulltime · Rotterdam
[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur
[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager
[Vacatures] The Invaders zoekt een Campaign Lead
The Invaders is per direct op zoek naar een Campaign Lead
[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur NU.nl
DPG Media is per direct op zoek naar Eindredacteur NU.nl - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis