Tag Resultaten
Cases insturen voor Esprix kan vanaf 22 december
De inzendperiode voor de Esprix Awards start dit jaar al op 22 december. Daarmee krijgen inzenders de mogelijkheid om nog vóór de feestdagen hun cases aan te melden
Leukstetickets.nl boost traffic met Smart Optimization
Leukstetickets.nl wilt het aantal kwalitatieve landingen vanuit display advertising voor ticketverkoop aanzienlijk verhogen
Hoe creatief vakmanschap 60 procent nieuw publiek opleverde
Waarom kiest de NOS ervoor om zich terug te trekken van X (voorheen Twitter), een platform met 2,8 miljoen gebruikers in Nederland?
The Romans wins GOLD at Dutch PR Awards 2025
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media
Toyota bewijst betrokkenheid met maatschappelijke miniserie
In samenwerking met StudioM en DPG Media bracht Toyota deze maatschappelijke missie tot leven met de videoserie ''Weg met Beperkingen''.
Dutch PR Awards 2025 - TomTom Traffic Index 2024
TEAM LEWIS dook in de TomTom Traffic Index 2024 om het groeiende mobiliteitsprobleem in Nederland aan te kaarten.
De eerste easyJet-campagne van The Romans
Sophie Nicholson over hoe een níet-nationale luchtvaartmaatschappij toch opviel in Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis