Tag Resultaten
[Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager
Brand Builders is per direct op zoek naar Projectmanager
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
Erik de Jong Managing Director Consigo
Het bureau uit Amersfoort richt zich op het realiseren van groei voor klanten in sectoren als e-commerce, B2B, zorg, non-profit en opleiders.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Controller Sales, Advertising & Podcasts
Mediahuis is per direct op zoek naar Business Controller Sales, Advertising & Podcasts - Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Client Director - Creatie
iO is per direct op zoek naar Client Director - Creatie - Campus Utrecht
[Vacatures] iO zoekt een Account Manager - Creatie
iO is per direct op zoek naar Account Manager - Creatie -Campus Rotterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Crossmedia Consultant Limburg
Mediahuis is per direct op zoek naar Crossmedia Consultant Limburg
Craftmore ontwikkelt B2B-campagne outdoormerk Marmot
De campagne, gericht op de Europese markt, benadrukt hoe regen juist uitnodigt tot buitenactiviteiten.
[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)
VML is directly looking for Technical Architect (Salesforce) - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis