Tag Resultaten
Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night
Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night
Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night
Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam
Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam
Ramin Bahari: Ideeën stoppen niet na kantoortijd
Benieuwd hoe de volgende generatie tegen ons werk aankijkt
Teus Baars: We geven iedereen de kans om binnen te kijken
[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night
Catelijne Bron: We mogen best wat trotser zijn op Rotterdam
[Interview] Catelijne Bron (Admix) over Agency at Night Rotterdam
Toprak Özturan: we geloven in de kracht van community
[Interview] Toprak Özturan (Modern Citizens) over Agency at Night Rotterdam
Tim van Es: Wil jij bijdragen aan iets dat ertoe doet?
[Interview] Brand Manager Redkiwi over Agency at Night Rotterdam
Michael Straathof: 100procent maakt klantcontact slimmer
Michael Straathof, mede-oprichter van 100procent | United Playgrounds, over Agency at Night Rotterdam
Taeke Reijenga: We maken digitale toegankelijkheid tastbaar
Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level, over Agency at Night Rotterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis