Tag Resultaten
Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night
Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night
Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night
Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam
Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam
Ramin Bahari: Ideeën stoppen niet na kantoortijd
Benieuwd hoe de volgende generatie tegen ons werk aankijkt
Teus Baars: We geven iedereen de kans om binnen te kijken
[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night
Catelijne Bron: We mogen best wat trotser zijn op Rotterdam
[Interview] Catelijne Bron (Admix) over Agency at Night Rotterdam
Toprak Özturan: we geloven in de kracht van community
[Interview] Toprak Özturan (Modern Citizens) over Agency at Night Rotterdam
Tim van Es: Wil jij bijdragen aan iets dat ertoe doet?
[Interview] Brand Manager Redkiwi over Agency at Night Rotterdam
Michael Straathof: 100procent maakt klantcontact slimmer
Michael Straathof, mede-oprichter van 100procent | United Playgrounds, over Agency at Night Rotterdam
Taeke Reijenga: We maken digitale toegankelijkheid tastbaar
Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level, over Agency at Night Rotterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis