Tag Resultaten
Susanne Volder: Rotterdam heeft creatief talent genoeg
[Interview] Managing Director van Friends for Brands over maatschappelijke impact met creativiteit tijdens Agency at Night
Pim van Helten: Wij mixen AI en creativiteit live on stage
[Interview] CEO van DPDK over het verbinden van makers en denkers tijdens Agency at Night
Mike Demelinne: We zetten onze deuren open voor jong talent
Managing Director Clubgeist over verbinding, comedy en groei tijdens Agency at Night
Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam
[Interview] Creative Director Somention over Agency at Night Rotterdam
Lisa Winkel: Wij zetten creatief Rotterdam op de kaart
[Interview] Associate Creative Director bij ARA over Agency at Night Rotterdam
Ramin Bahari: Ideeën stoppen niet na kantoortijd
Benieuwd hoe de volgende generatie tegen ons werk aankijkt
Teus Baars: We geven iedereen de kans om binnen te kijken
[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night
Catelijne Bron: We mogen best wat trotser zijn op Rotterdam
[Interview] Catelijne Bron (Admix) over Agency at Night Rotterdam
Toprak Özturan: we geloven in de kracht van community
[Interview] Toprak Özturan (Modern Citizens) over Agency at Night Rotterdam
Tim van Es: Wil jij bijdragen aan iets dat ertoe doet?
[Interview] Brand Manager Redkiwi over Agency at Night Rotterdam
Michael Straathof: 100procent maakt klantcontact slimmer
Michael Straathof, mede-oprichter van 100procent | United Playgrounds, over Agency at Night Rotterdam
Taeke Reijenga: We maken digitale toegankelijkheid tastbaar
Taeke Reijenga, oprichter en CEO van Level Level, over Agency at Night Rotterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis