Tag Resultaten
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Bart Helder Head of Account Management Teads Nederland
Met zijn komst wil het internationale mediaplatform de klantgerichtheid en operationele werkwijze in Nederland verder ontwikkelen.
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Bart Kokke: Pitchmodel moet eerlijker voor bureaus
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
WhitePaper Sessions Cannes 2025
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
DEPT: Websites zijn voor boomers
Lucas Nutbey schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions op het M100 Event
De toekomst van retail: luchthaven is de nieuwe winkelstraat
Martijn Nillesen van DCVF vertelt tijdens de whitepaper sessies over het fenomeen Travel Retail.
Clear Channel’s ambitieuze reis naar Carbon Net Zero
Anika Ramamurthy is Sustainability Manager bij Clear Channel. Zij schrijft een column naar aanleiding van haar presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
Tijd om creativiteit terug te vinden
Youri Wanders is Business Director bij PINK. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
Waarom merkbouw fundamenteel is veranderd
Lotte Hillen is Strategy Consultant bij Universal Media. Zij schrijft een column naar aanleiding van haar presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
YouTube, het enige alternatief voor lineaire televisie?
Marco van de Lisdonk is Head of Sales bij Channel Factory. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
Elke ChatGPT aanvraag staat gelijk aan 10 seconden douchen
Niek Custers is Innovation & Strategy Director bij ZIGT. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions op het M100 Event op 4 december 2024 in Spant! in Bussum
De tijd van gescheiden werelden in marketing is voorbij
Creatieve teams kunnen zich niet langer verschuilen achter de grote ideeën en digitale marketeers lopen vast op oppervlakkige statistieken
[Whitepaper Sessions 2023] Wichet Seav & Lesley Maria: Retail Media en Marketplaces
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Een van de sprekers waren Wichet Seav en Lesley Maria van Havas Media. Wij hebben hun gevraagd om hun presentatie samen te vatten in een column
[Whitepaper Sessions 2023] Boudewijn de Jong: Impact maken met digitale dynamische creatie
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Een van de sprekers was Boudewijn de Jong, eigenaar van Pink Marketing en Pünktlich. Wij hebben hem gevraagd om zijn presentatie samen te vatten in een column
[Whitepaper Sessions 2023] Sanne Demir & Coen Zuijdervliet: Creativiteit en gedragswetenschap: twee tegenpolen die elkaar versterken
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Onder de sprekers Sanne Demir en Coen Zuijdervliet van het activatiebureau De Combinatie van Factoren. Wij hebben hun gevraagd om hun presentatie samen te vatten in een column
[Whitepaper Sessions 2023] Martijn van Trooyen: Met TubeClub de kracht van YouTube ontgrendeld
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Een van de sprekers was Martijn van Trooyen, Account Manager bij Towel. Wij hebben hem gevraagd om zijn presentatie samen te vatten in een column
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis