Tag Resultaten
Coca-Cola opnieuw partner van KNVB tot en met 2028
Na een korte onderbreking hervatten beide organisaties hun samenwerking, met als gezamenlijk doel de beleving voor Oranjefans verder te versterken.
Rabobank investeert bijna 50 miljoen in TeamNL
Rabobank breidt de samenwerking met TeamNL uit en wordt per 2027, naast Staatsloterij, hoofdsponsor van TeamNL, TeamNL Paralympisch en TeamNL Talent.
Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival
De samenwerking tussen Uber en het festival biedt een alternatief perspectief op de Amsterdamse grachten.
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
TP Vision: Robert Lewandowski en Frenkie de Jong gezichten Philips Ambilight tv
FC Barcelona-voetballers Robert Lewandowski en Frenkie de Jong zijn komend seizoen de gezichten voor Philips Ambilight tv
Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren
Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.
Joe Public start Joe Live met Marcel Surendonk
Het bureau richt zich op sponsoring en activaties van live events zoals festivals en sportevenementen.
Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028
HERA United presenteert eerste grote partnerschappen
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United
Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.
Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners
Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.
NIBC Bank hoofdsponsor van terugkerende Tour of Holland
NIBC Bank verbindt zich als hoofdsponsor aan de Tour of Holland. De zesdaagse wielerkoers keert na 21 jaar terug op de Nederlandse sportkalender
Amazon verlengt partnerschap met UEFA vrouwenvoetbal tot 2030
De verlengde samenwerking is gericht op de verdere groei van de sport, ook na het UEFA Women’s EURO 2025 in Zwitserland.
PSV en Coca-Cola verlengen langdurige samenwerking
Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) blijft als partner verbonden aan PSV. De samenwerking, die al meer dan tien jaar loopt, wordt voortgezet.
SKIL met Tour de France-sponsoring
Het gereedschapsmerk SKIL heeft een sponsordeal gesloten met Team Visma | Lease a Bike en is daardoor drie jaar lang te zien aan beide mouwen van de bij het team horende wielrenners in de Tour de France
Rivella, Unilever, McDonalds en Lay's sponsor B&B Vol Liefde
RTL4 staat (met Videoland) tot en met 29 augustus behoorlijk in het teken van B&B Vol Liefde via het programma zelf en twee keer per avond RTL Boulevard
INTERSPORT steunt Prinses Máxima Centrum tijdens Vierdaagse
De Nijmeegse Vierdaagse staat voor retailserviceorganisatie EK Retail in het teken van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.
Odido en Feyenoord starten samenwerking voor drie seizoenen
Telecomprovider Odido en voetbalclub Feyenoord gaan een strategisch partnerschap aan vanaf het seizoen 2025-2026
Radio Veronica verbindt zich aan Telstar
Het logo van de radiozender komt op het thuisshirt, uitshirt en de broek van de club te staan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis