Tag Resultaten
PSV en Coca-Cola verlengen langdurige samenwerking
Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) blijft als partner verbonden aan PSV. De samenwerking, die al meer dan tien jaar loopt, wordt voortgezet.
SKIL met Tour de France-sponsoring
Het gereedschapsmerk SKIL heeft een sponsordeal gesloten met Team Visma | Lease a Bike en is daardoor drie jaar lang te zien aan beide mouwen van de bij het team horende wielrenners in de Tour de France
Rivella, Unilever, McDonalds en Lay's sponsor B&B Vol Liefde
RTL4 staat (met Videoland) tot en met 29 augustus behoorlijk in het teken van B&B Vol Liefde via het programma zelf en twee keer per avond RTL Boulevard
INTERSPORT steunt Prinses Máxima Centrum tijdens Vierdaagse
De Nijmeegse Vierdaagse staat voor retailserviceorganisatie EK Retail in het teken van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.
Odido en Feyenoord starten samenwerking voor drie seizoenen
Telecomprovider Odido en voetbalclub Feyenoord gaan een strategisch partnerschap aan vanaf het seizoen 2025-2026
Radio Veronica verbindt zich aan Telstar
Het logo van de radiozender komt op het thuisshirt, uitshirt en de broek van de club te staan.
Peter Lansaat: sport is dringen, alles ligt dicht bij elkaar
Omnicom Advertising Group Nederland heeft de Nederlandse tak van sportmarketingbureau Dark Horses opgericht onder leiding van Managing Director Peter Lansaat. We spreken hem hierover
Radiostation JOE ook Official Music Partner van Feyenoord
Radiostation JOE (van DPG Media is voor minimaal één seizoen Official Music Partner en mouwsponsor van voetbalclub Feyenoord. Gedurende het seizoen 2025-2026 zal het logo van JOE op de mouw van de Feyenoord-shirts te zien zijn
Radiostation JOE sponsor van PSV
Het landelijke radiostation JOE (van DPG Media) zal per 1 juli 2025 mouwsponsor en official music partner worden van PSV. Daarnaast zal JOE de club actief ondersteunen met muzikale activaties rondom wedstrijden
Lidl partner van UEFA Women’s EURO 2025
Lidl is officieel partner van UEFA Women’s EURO 2025 en versterkt daarmee haar inzet voor diversiteit, inclusie en gezonde voeding.
Rabobank start landelijke campagne Rabo ClubSupport
Rabobank is gestart met de landelijke campagne voor Rabo ClubSupport. Vanaf 26 mei kunnen clubs en verenigingen zich aanmelden voor financiële ondersteuning
Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.
Unilever officiële sponsor van UEFA Women's EURO 2025
Merken uit Unilevers Foods- en Personal Care-divisies zijn aangesteld als officiële sponsors van de UEFA Women’s EURO 2025.
a.s.r. hoofdsponsor Avond4daagse
Het doel van de samenwerking is om het lokale karakter van het evenement te versterken en meer kinderen en ouders te stimuleren om deel te nemen. Het partnership loopt voor een periode van vier jaar.
Mønaerk en season four lanceren Equipe
Het label biedt een op maat gemaakte benadering voor sporters die hun merkstrategie willen versterken.
Booking.com wordt sponsor van Drivetime-show Capital Radio
Booking.com, het digitale reisplatform, wordt sponsor van de Drivetime-show van Capital, het muziekmerk in het Verenigd Koninkrijk.
IKEA en Mojo winnen Best Brand Activation Award bij European Festival Awards
IKEA en Mojo hebben een Best Brand Activation Award gewonnen bij de European Festival Awards. Dit zijn prijzen voor festivals
Nationale Opera & Ballet en Houthoff verlengen sponsorovereenkomst met drie jaar
Nationale Opera & Ballet en advocatenkantoor Houthoff verlengen hun samenwerking voor een periode van drie jaar. Houthoff is sinds 2018 de hoofdsponsor van Nationale Opera & Ballet
Kemari lanceert Up!-campagne en winactie voor FC Twente
Kemari Digital heeft in samenwerking met Brand Specials de Up!-campagne gelanceerd om het partnerschap tussen Univé Oost, Looping.nl en FC Twente te vieren.
Elektramat en Kemari sluiten partnership met Enschede Marathon
De Enschede Marathon, de oudste marathon van Nederland en West-Europa, verwelkomt Elektramat als nieuwe naamgever van de marathon.
Ziggo Dome en Coca-Cola verlengen samenwerking met vijf jaar
De Ziggo Dome en Coca-Cola in Nederland hebben hun samenwerking bekrachtigd met een verlenging voor vijf jaar, tot 2029
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis