Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Business Controller
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Business Controller (40 uur)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Controller Sales, Advertising & Podcasts
Mediahuis is per direct op zoek naar Business Controller Sales, Advertising & Podcasts - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sales Support Specialist - Mensenlinq
Mediahuis is per direct op zoek naar Sales Support Specialist - Mensenlinq - Groningen
[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager
Pim de Brock: 5 drempels voor AI in Marketing en Sales
In deze column zet Pim de Brock vijf drempels voor een brede(re) inzet van AI voor sales-, marketing en communicatieprofessionals op een rij.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Agency Lead bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Agency Lead bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sales Support Specialist
Mediahuis is per direct op zoek naar Sales Support Specialist - Groningen
[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Utrecht/ Noord- Holland
[Vacancy] Scooperz has a position for New Business Support
Scooperz is directly looking for New Business Support - Breda
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Ruben Wollerich over de rol van Brandgang binnen Zuid Agency Groep, de kracht van HubSpot voor MKB-marketeers
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Crossmedia Consultant Limburg
Mediahuis is per direct op zoek naar Crossmedia Consultant Limburg
[Vacatures] DPG Media zoekt een Brandmanager DPG Zakelijk
DPG Media is per direct op zoek naar een Brandmanager DPG Zakelijk - Hybride Amsterdam
[Vacancy] Initiative has a position for Performance Manager Commerce (Nike Account)
Initiative is directly looking for Performance Manager Commerce (Nike Account)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Interim Product Owner
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Interim Product Owner – Harper’s Bazaar Business Club & Club Quote (Amsterdam)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager New Business
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager New Business - Amsterdam/ Utrecht
[Vacancy] Channel Factory has a position for Lead Client Solutions (Benelux)
Channel Factory is directly looking for Lead Client Solutions (Benelux) - Amsterdam, Hybrid
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis