Tag Resultaten
[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien
[SHOWREEL!] VENGEAN
VENGEAN is een creatief brandingbureau, opgericht in 2021. Met een missie om impact te creëren door ondernemingen vol energie vooruit te helpen
[SHOWREEL!] Lumiq
Wij combineren creativiteit, technologie en strategie om merken te verbinden met hun publiek via authentieke, naadloze campagnes.
[SHOWREEL!] Key Agency
Wij helpen merken digitaal groeien met slimme websites, content en advertising die perfect samenwerken.
[SHOWREEL!] Kaaps Film
Iedereen heeft een verhaal en niet één verhaal is hetzelfde. En wij? Wij brengen die verhalen in beeld.
[SHOWREEL!] Somention
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes
[SHOWREEL!] Moederannecasting
Moederannecasting is niet het standaard castingbureau. Wij combineren jarenlange ervaring met persoonlijke en flexibele aanpak.
[SHOWREEL!] Spotta
Spotta is dé logistieke partner in gerichte reclame drukwerkverspreiding.
[SHOWREEL!] HYPR
HYPR groeit, lokale media bloeit! En dat betekent dat wij onze showreel moesten aanpassen. Ervaar de kracht van dichtbij in 1 minuut…
[SHOWREEL!] NRC = 1 miljoen in W1
NRC bereikt maandelijks ruim 2,4 miljoen Nederlanders, waarvan er 1 miljoen behoren tot de hoogste welstandsklasse (W1)
[SHOWREEL!] Serviceplan Group
Met trots presenteren wij de Serviceplan Group Showreel 2025.
[SHOWREEL!] Welcome to the world of Hearst
Met veel trots presenteren we onze nieuwe branded content-showreel met daarin een sneak preview van een aantal van onze belangrijkste branded-contentcases van het afgelopen jaar die we samen met onze mooie mediamerken en onze adverteerders hebben gemaakt.
[SHOWREEL!] PINK
A pink coloured cocktail with a subtle techy backbone, that combines wonderfully with sappy creativity and tender media sweetness
[SHOWREEL!] TBWA\NEBOKO
Terwijl we het nieuwe jaar verwelkomen, willen we onze klanten en samenwerkingspartners bedanken voor een onvergetelijk afgelopen jaar.
SHOWREEL! N=5 bestaat 25 jaar!
In 2024 bestaat N=5 25 jaar! Dat wordt onder meer gevierd met een geweldige showreel.
[SHOWREEL!] big group Amsterdam
big group Amsterdam is an independent agency that adds value to people’s lives to provoke brand progress by combining creativity, data, and technology to encompass real connections across every facet of the customer journey
[SHOWREEL!] Bruut
Whether it’s an extended series with high production value or accessible native social content, there’s nothing we can’t do.
[SHOWREEL!] iO: Experience is everything
iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen.
[SHOWREEL!] MHX: de creatieve studio van Mediahuis
Wij zijn MHX, de creatieve studio van Mediahuis. Aandacht voor je merk. Aandacht voor jouw verhaal
[SHOWREEL!] Wenneker Amsterdam 2024
Wenneker.Amsterdam laid the foundation for PAKT and has a long and proven track record in partnering with international brands and agencies to create the best product based content
[SHOWREEL!] Fitzroy: Human-Centered Branding
Wij geloven dat bedrijven zich moeten aanpassen aan de veranderingen. Veranderingen in de maatschappij, het consumentengedrag, de media, technologie, maar ook bij je personeel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis