Tag Resultaten
INTERSPORT steunt Prinses Máxima Centrum tijdens Vierdaagse
De Nijmeegse Vierdaagse staat voor retailserviceorganisatie EK Retail in het teken van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie.
René Repko CMO Jumbo
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report
Nederlander Jochanan Senf wordt CEO van Ben & Jerry’s
Jochanan Senf, afkomstig uit Nederland, start medio juli als global chief executive officer van Ben & Jerry’s
Jorieke de Vries weg bij Jumbo - René Repko opvolger
Jorieke de Vries verlaat per 1 augustus 2025 supermarktketen Jumbo. Haar vertrek volgt enkele maanden na de aanstelling van Tom Heidman als interim-CEO
SEA Water lanceert zomerse campagne met Flink
Het Amsterdamse watermerk SEA Water is sinds kort beschikbaar via flitsbezorger Flink
Circulaire ingrediënten verminderen verspilling bij AH
Albert Heijn heeft in samenwerking met leveranciers inmiddels meer dan 100 producten ontwikkeld waarin reststromen worden verwerkt tot ingrediënten.
ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.
MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.
DEPT en Otrium zetten AI-avatars in voor modevoorraad
Met deze aanpak wil Otrium de kans vergroten dat alle kledingstukken alsnog worden verkocht.
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?
Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma
In interactieve sessies krijgen deelnemers handvatten om de creatieve kwaliteit van campagnes te verbeteren.
Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman
Zeeman heeft een campagne gelanceerd waarbij sport- en hobbyclubs uit Nederland poseren in hun ondergoed.
Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak
Ondanks economische onzekerheid kiest een groeiende groep consumenten bewust voor merken en producten die passen bij hun overtuigingen
Albert Heijn introduceert AI Assistent op de winkelvloer
De toepassing, gebaseerd op generatieve AI, moet het werk van collega’s gemakkelijker maken en bijdragen aan meer werkplezier.
Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne
Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.
[Case] Giesbers Retail: DA - De vriendelijke specialist
DA wil zich nadrukkelijk onderscheiden als de vriendelijke specialist. Giesbergsretail en Hippo Creative Studios hebben dit vertaald naar een tv-commercial
fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.
Chiquita en Albert Heijn lanceren groen-geel bananenconcept
Het Chiquita groen 5-pack is toegevoegd aan het assortiment en wordt gepresenteerd naast de eerder geïntroduceerde geel 5-pack.
Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT
Deze organisaties kiezen ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- en marketingactiviteiten.
Albert Heijn introduceert hamstergezin in campagne
Het stel hamsters krijgt drie kleuters, drie peuters en twee babyhamstertjes.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis