Tag Resultaten
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.
Rebranding: Je merk vernieuwen zonder klanten te verliezen
Veel bedrijven worstelen met deze balans: hoe vernieuw je zonder je trouwe klanten te vervreemden?
ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand
Sinds de overname van een meerderheid van de DreamLand-aandelen door ToyChamp in 2023 is er achter de schermen gewerkt aan een integratie van beide ketens.
ODB ontwikkelt visuele identiteit voor De Hallen
De rebranding brengt historie, cultuur en community samen en markeert een volgende stap in de ontwikkeling van de locatie in Amsterdam-West.
awesome. agency scherpt positionering aan
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.
SMARTHOUSE ontwikkelt rebranding voor Cadeo
Relatiegeschenken die eindigen in een la of prullenbak zijn wat Cadeo betreft verleden tijd. Met hun platform voor Gifting as a Service biedt het bedrijf een alternatief dat draait om impact, gemak en duurzaamheid.
KesselsKramer ontwikkelt identiteit voor Leidse podia
KesselsKramer heeft de Leidse Schouwburg en de Stadsgehoorzaal voorzien van een positionering en visuele identiteit.
Branding voor groei: het verhaal achter AlgMighty
Creative branding agency VENGEAN heeft voor AlgMighty (voorheen AlgaeforFood) een andere merkidentiteit ontwikkeld. We spreken hierover met Ewoud de Voogd, protein farmer en oprichter en CEO van AlgMighty, Merijn Breedvelt, senior Designer bij VENGEAN en Merel Wit, Strateeg bij VENGEAN
The Valley herpositioneert Bonusan
The Valley heeft voedingsupplementenmerk Bonusan geholpen zich te herpositioneren met onder meer een campagne en een rebranding als onderdeel van een vernieuwde customer experience strategie waarbij ingezet wordt op de term begrip
VENGEAN en AlgMighty lanceren vernieuwde merkidentiteit
Met de Brand Theme Feeding the future of food richt AlgMighty zich op het opschalen van haar duurzame microalgenproductie voor de voedingsindustrie.
SynVest zet campagne voort met VENGEAN
Samen met het team van SynVest ontwikkelde VENGEAN de Brand Strategy, -Story, -Theme, Visual Identity en het Communicatieconcept
&MediaGroup gaat verder als AndAgencyAmsterdam
&MediaGroup ondergaat een rebranding en heet voortaan AndAgencyAmsterdam. Deze rebranding is volgens het influencermarketingbedrijf meer dan een naamswijziging
IJsbaart gaat verder onder de naam Goodoo
De rebranding en de visuele elementen zijn tot stand gekomen in samenwerking met brandingbureau Prosper & Bloom
Contentoo lanceert rebranding met behulp van Alpha Tango
De opdracht omvatte een vernieuwde visuele identiteit, een frisse positionering en een opnieuw ontworpen website die fungeert als leadgeneratiekanaal en kennisplatform.
Modern Citizens en Brand Potential vernieuwen visuele identiteit STROOM
Na de integratie van de mediabureaus M2|OC en STROOM afgelopen zomer, is nu ook de vernieuwde visuele identiteit gereed. Zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential werden ingeschakeld voor het realiseren van de vernieuwde visuele identiteit.
Dawn ontwikkelt merkcampagne en rebranding voor vredesorganisatie PAX
Vrede is niet vanzelfsprekend. Dat is het ook nooit geweest, maar sinds kort ligt het weer op ieders lippen. En dat is geen goed teken. Voor vredesorganisatie PAX was het daarom hoog tijd om de oude veren af te schudden en hun relevantie met een vernieuwd merk te benadrukken.
Drukwerkdeal voert rebranding uit in samenwerking met Adwise
Online drukkerij Drukwerkdeal heeft een nieuwe huisstijl. De vorige huisstijl is ingeruild voor een meer open en toegankelijke uitstraling
De Big Bang rebranding van Odido
Het is een jaar geleden dat het merk Odido in Nederland is gelanceerd. Het is verbazingwekkend hoe snel de tijd voorbijvliegt, maar nog opmerkelijker is hoe snel mensen het merk Odido hebben omarmd
Energie-startup Chargee kiest voor Alpha Tango
De Nederlandse startup Chargee, heeft voor digital experience studio Alpha Tango gekozen om hun merkidentiteit en website te vernieuwen
VENGEAN ontwikkelt rebranding detacheringsbureau Trinamics
Met de rebranding versterkt Trinamics haar positie als detacheringsbureau voor zowel opdrachtgevers als tech talent.
SUNT Food kiest voor NEEW als strategische en creatieve partner
Samen met creative agency NEEW heeft SUNT Food de afgelopen maanden gewerkt aan de fundamenten voor een nieuwe merkpositionering.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis