Tag Resultaten
Tom Dijk: Rebranding is vaak een stuk complexer dan het lijkt
RGN is een bureau dat sinds 1997 bestaat en gespecialiseerd is in rebranding en merkimplementatie. We spreken met Tom Dijk, Managing Partner bij RGN, over hun aanpak, internationale projecten en het belang van merkconsistentie
Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel
Rebranding Azerion markeert focus op digitale advertising
Azerion heeft een rebranding doorgevoerd met een vernieuwde visuele identiteit, een herontworpen website en een versterkte aanwezigheid op sociale media.
Whello vernieuwt merkidentiteit en focust op AI
Het Amsterdamse online marketingbureau Whello heeft een merkidentiteit gelanceerd. De rebranding markeert het begin van een volgende groeifase
Total Design wint drie Red Dot Design Awards
Het rebrandingproject voor Nationale Opera & Ballet werd onderscheiden in de categorieën Corporate Design en Brand Design.
SEO migratie bij rebranding in 2025
In dit artikel ontdek je wat SEO migratie tijdens rebranding inhoudt en hoe dramatisch rangverlies voorkomen kan worden met praktische tips voor beginners.
Flik Flak ontwikkelt TikTok-strategie voor Dunkin’ Benelux
Het merk, dat voorheen vooral geassocieerd werd met donuts, wil zich profileren als een dagelijks moment voor jonge consumenten
Livewall vernieuwt merkidentiteit en strategie
Livewall, het bureau dat veertien jaar geleden door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel in Tilburg werd opgericht, kondigt een complete rebranding aan.
PINK werkt aan visuele merkidentiteit UMCG
De huisstijl is in cocreatie aangescherpt, zodat deze aansluit bij de maatschappelijke rol, ambities en positionering van het UMCG.
awesome. introduceert AI-presentator Bram voor BOVAG
Met Bram kan BOVAG op efficiënte wijze uiteenlopende contentformats inzetten, van uitlegvideo’s tot verdieping en social formats.
ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.
Cogonez rebranded Port of Amsterdam voor SAIL Amsterdam
Onder de noemer Port of SAIL Amsterdam laat het havenbedrijf zien hoe het gastvrijheid en betrokkenheid met de stad wil uitdragen.
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.
Rebranding: Je merk vernieuwen zonder klanten te verliezen
Veel bedrijven worstelen met deze balans: hoe vernieuw je zonder je trouwe klanten te vervreemden?
ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand
Sinds de overname van een meerderheid van de DreamLand-aandelen door ToyChamp in 2023 is er achter de schermen gewerkt aan een integratie van beide ketens.
ODB ontwikkelt visuele identiteit voor De Hallen
De rebranding brengt historie, cultuur en community samen en markeert een volgende stap in de ontwikkeling van de locatie in Amsterdam-West.
awesome. agency scherpt positionering aan
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.
SMARTHOUSE ontwikkelt rebranding voor Cadeo
Relatiegeschenken die eindigen in een la of prullenbak zijn wat Cadeo betreft verleden tijd. Met hun platform voor Gifting as a Service biedt het bedrijf een alternatief dat draait om impact, gemak en duurzaamheid.
KesselsKramer ontwikkelt identiteit voor Leidse podia
KesselsKramer heeft de Leidse Schouwburg en de Stadsgehoorzaal voorzien van een positionering en visuele identiteit.
Branding voor groei: het verhaal achter AlgMighty
Creative branding agency VENGEAN heeft voor AlgMighty (voorheen AlgaeforFood) een andere merkidentiteit ontwikkeld. We spreken hierover met Ewoud de Voogd, protein farmer en oprichter en CEO van AlgMighty, Merijn Breedvelt, senior Designer bij VENGEAN en Merel Wit, Strateeg bij VENGEAN
The Valley herpositioneert Bonusan
The Valley heeft voedingsupplementenmerk Bonusan geholpen zich te herpositioneren met onder meer een campagne en een rebranding als onderdeel van een vernieuwde customer experience strategie waarbij ingezet wordt op de term begrip
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis