Tag Resultaten
Dimi Albers: Groeien is geen keuze meer – het is een manier van denken
Global CEO Dimi Albers deelt zijn inzichten over ondernemerschap binnen DEPT, de kracht van snelheid en wat groei anno 2025 écht betekent.
LBL gaat verder als Le Bureau de L’eau
Na ruim vijftien jaar als LBL gaat het Arnhemse communicatiebureau vanaf vandaag verder onder de naam Le Bureau de L’eau.
Wehkamp kiest na pitch voor Dawn
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.
Rebranding: kies je voor gefaseerd of big bang?
Wanneer een merk verandert, staan organisaties vaak voor een keuze: voer je de nieuwe huisstijl in één keer door of kies je voor een geleidelijke overgang
Tom Dijk: Rebranding is vaak een stuk complexer dan het lijkt
RGN is een bureau dat sinds 1997 bestaat en gespecialiseerd is in rebranding en merkimplementatie. We spreken met Tom Dijk, Managing Partner bij RGN, over hun aanpak, internationale projecten en het belang van merkconsistentie
Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel
Rebranding Azerion markeert focus op digitale advertising
Azerion heeft een rebranding doorgevoerd met een vernieuwde visuele identiteit, een herontworpen website en een versterkte aanwezigheid op sociale media.
Whello vernieuwt merkidentiteit en focust op AI
Het Amsterdamse online marketingbureau Whello heeft een merkidentiteit gelanceerd. De rebranding markeert het begin van een volgende groeifase
Total Design wint drie Red Dot Design Awards
Het rebrandingproject voor Nationale Opera & Ballet werd onderscheiden in de categorieën Corporate Design en Brand Design.
SEO migratie bij rebranding in 2025
In dit artikel ontdek je wat SEO migratie tijdens rebranding inhoudt en hoe dramatisch rangverlies voorkomen kan worden met praktische tips voor beginners.
Flik Flak ontwikkelt TikTok-strategie voor Dunkin’ Benelux
Het merk, dat voorheen vooral geassocieerd werd met donuts, wil zich profileren als een dagelijks moment voor jonge consumenten
Livewall vernieuwt merkidentiteit en strategie
Livewall, het bureau dat veertien jaar geleden door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel in Tilburg werd opgericht, kondigt een complete rebranding aan.
PINK werkt aan visuele merkidentiteit UMCG
De huisstijl is in cocreatie aangescherpt, zodat deze aansluit bij de maatschappelijke rol, ambities en positionering van het UMCG.
awesome. introduceert AI-presentator Bram voor BOVAG
Met Bram kan BOVAG op efficiënte wijze uiteenlopende contentformats inzetten, van uitlegvideo’s tot verdieping en social formats.
ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.
Cogonez rebranded Port of Amsterdam voor SAIL Amsterdam
Onder de noemer Port of SAIL Amsterdam laat het havenbedrijf zien hoe het gastvrijheid en betrokkenheid met de stad wil uitdragen.
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.
Rebranding: Je merk vernieuwen zonder klanten te verliezen
Veel bedrijven worstelen met deze balans: hoe vernieuw je zonder je trouwe klanten te vervreemden?
ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand
Sinds de overname van een meerderheid van de DreamLand-aandelen door ToyChamp in 2023 is er achter de schermen gewerkt aan een integratie van beide ketens.
ODB ontwikkelt visuele identiteit voor De Hallen
De rebranding brengt historie, cultuur en community samen en markeert een volgende stap in de ontwikkeling van de locatie in Amsterdam-West.
awesome. agency scherpt positionering aan
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis