Tag Resultaten
[Vacatures] Bauer Media Outdoor zoekt een Sales Support (Tijdelijk)
Bauer Media Outdoor is per direct op zoek naar Sales Support (Tijdelijk)
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Willem Albert Bol wil Azerion zichtbaar maken als trots van Nederland
Marketing Report spreekt op Schiphol-Rijk met Willem Albert Bol, sinds kort country director van Azerion Nederland
Dentsu versterkt programmatic met AI-partnerschap
Dentsu’s Media Practice is een samenwerking aangegaan met Index Exchange en Chalice AI binnen het NextGen-transformatieprogramma
Amazon Ads en Netflix gaan samenwerken met programmatic advertentie-inkoop
Amazon Ads en Netflix gaan samenwerken waarbij adverteerders die gebruik maken van het platform Amanzon DSP toegang krijgen tot de advertentievoorraad van Netflix
Rapport: AI stuwt wereldwijde groei programmatic advertising
De groei wordt aangejaagd door kunstmatige intelligentie en machine learning, die het inkopen en beheren van digitale advertenties ingrijpend veranderen
VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie
Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie
Draft Digital gaat Overstappen.nl begeleiden bij het optimaliseren van digitale prestaties, met als doel groei en versterking van het marktaandeel.
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Programmatic Consultant
Follo is per direct op zoek naar Medior Programmatic Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Dongen of Groningen (32-40 uur)
adpaq en OMS starten samenwerking in programmatic audio
De samenwerking maakt het mogelijk om programmatic campagnes uit te rollen op de radiozenders en digitale audio-inventory van OMS.
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant
DPG Media versnelt inkoop met PMP Portal
Met deze self-serve oplossing kunnen adverteerders en mediabureaus zelfstandig en binnen enkele seconden deals aanmaken
Revolution Ad introduceert 3D-advertentieformaat in Europa
Revolution Ad breidt uit naar Europa met een interactief 3D-advertentieformaat dat inspeelt op de afnemende effectiviteit van standaard banners.
Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund
BridgeFund heeft na een pitchtraject gekozen voor Draft Digital als partner voor programmatic advertising.
CTV moet investeren in eenvoud en meetbaarheid
Connected TV (CTV) groeide de afgelopen jaren uit tot een populair advertentiekanaal, maar de groei van de advertentiebestedingen lijkt af te vlakken.
Adtech-markt wereldwijd naar 2,5 biljoen dollar in 2032
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.
Hoe AI de programmatic-industrie transformeert
Dit artikel onderzoekt hoe AI de programmatic-industrie transformeert, waarbij ook gekeken wordt naar de gevaren ervan.
Uitdagingen van programmatic advertising
Sander Valkonet neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen in de geautomatiseerde media-inkoop.
Candid lanceert Media Marketplace RLVNT
RLVNT is een Media Marketplace die real time digital advertising rechtstreeks toegankelijk maakt voor zowel adverteerders als bureaus die de mogelijkheden van programmatic en digital advertising binnen elk mediakanaal optimaal willen benutten.
Draft Digital en Restaurant Company Europe starten strategische samenwerking
Draft Digital draagt zorg voor de volledige doorvertaling van de marketingstrategie naar de dagelijkse uitvoering over alle mediakanalen.
DPG Media combineert Nederlands, Belgisch en Deens programmatic aanbod
Internationale klanten hebben hiermee de mogelijkheid om voor alle drie de landen in één keer programmatic advertenties in te kopen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis