Tag Resultaten
Meta (Instagram en Facebook) stopt met politieke reclame in EU
Meta heeft aangekondigd per begin oktober 2025 te stoppen met alle campagnes die te maken hebben met politiek en verkiezingen. Dit is een reactie op de aankomende regulering van de EU-verordening politieke reclame die op 10 oktober 2025 van kracht wordt
Meta gebruikt publieke content voor AI-training
Meta gebruikt vanaf nu alle publiek gedeelde berichten op Facebook en Instagram van Europese gebruikers voor de training van zijn AI-systemen.
Transparante informatievoorziening delen loont
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data
[DutchMedia Podcast] Martijn van Dam & Arno Otto (Jouw ID)
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
NPO, Talpa Network, RTL Nederland en DPG Media testen Jouw ID op eigen websites
NPO, Talpa Network, RTL Nederland en DPG Media zijn begonnen met een testversie van Jouw ID
[Column] Tim Wesdijk (Somention): Het einde van third-party cookies: dit is wat je moet weten
Google heeft aangekondigd dat tegen het einde van het derde kwartaal van 2024 third-party cookies worden uitgefaseerd
[Grow by DPG Media] Google's Privacy Sandbox enters testing
In 2019 Google announced the Privacy Sandbox. In H2 2024 Google will deprecate third party cookies in Chrome and launch it at last
DPG Media, Mediahuis, NPO, RTL Nederland en Talpa Network starten Datakluis-organisatie
DPG Media, Mediahuis, NPO, RTL Nederland en Talpa Network gaan samenwerken om een data-infrastructuur te onderzoeken: een persoonlijke datakluis. Hiertoe wordt de stichting Nederlandse Datakluis opgericht met Arno Otto en Martijn van Dam als bestuurders
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis