Tag Resultaten

[HQ] Op bezoek bij SAN Adverteerder van het Jaar HEMA

11-09-2024 | 11:55:00
Marketing Report is overal maar toegegeven: we lopen niet iedere dag hoofdkantoren van grote adverteerders binnen. Maar afgelopen week dus wel

[Forum] Bas Vlugt: Prijsvergelijkende reclame van Jumbo dom? Jazeker en wel hierom

03-09-2024 | 10:35:00
Het zal ongetwijfeld heel slim en effectief zijn - want waarom zou je het anders doen? - maar ik vind het dus dom. Misschien effectief maar dan nog steeds dom. En ik sluit niet uit dat het effect er alleen is op korte termijn en misschien wel wat relatieve schade op de langere termijn

[Merken100 Forum] Hoe belangrijk is investeren in merkbouwen?

06-08-2024 | 13:17:00
Marketing Report publiceerde deze zomer de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100 2024] Nienke Debets: Mentos YES TO FRESH staat voor fysieke en mentale verfrissing

23-07-2024 | 13:51:00
Mentos is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Nienke Debets, Brand Group Manager Mentos bij Perfetti Van Melle.

[Merken100 2024] Janneke Kloosterman (ZEKUR): Wij geloven in de kracht van eenvoud

22-07-2024 | 16:24:00
ZEKUR staat op nummer 54 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Janneke Kloosterman, Brand, Marketing & Communications Manager bij ZEKUR

[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts

19-07-2024 | 13:00:16
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

[Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

19-07-2024 | 12:53:43
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100] Petra Bremer: Bij Etos zijn we er voor iedereen

18-07-2024 | 11:56:00
Etos is één van de 250 merken die zijn genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Petra Bremer, directeur marketing & formats bij Etos.

[Merken100] Michiel van der Zanden (Coolblue): Onze obsessieve focus op klanttevredenheid manifesteert zich in positieve klantervaringen

17-07-2024 | 10:43:00
Coolblue is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100] Peggy Spaapen: Centraal Beheer is de helper, toegankelijk en benaderbaar

17-07-2024 | 10:41:26
Centraal Beheer is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100 2024] Renée Ras (ASN Bank): Mensen kiezen bewust voor ons vanwege onze duurzame missie

16-07-2024 | 11:48:25
ASN Bank staat op nummer 41 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Renée Ras, Lead Missie, Merk en Klantrelatie bij ASN Bank.

[Merken100 2024] Jelle Holdinga: Investeren in merkbouwen is cruciaal voor Hyundai

16-07-2024 | 07:56:00
McDonald’s is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland.

Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland

26-06-2024 | 20:30:00
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben

[Merken100 2024] Laura Klaver: Lidl maakt een duurzame en gezonde leefstijl voor iedereen betaalbaar en toegankelijk

24-06-2024 | 14:37:00
Lidl is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Laura Klaver, Head of Marketing bij Lidl.

[Merken100 2024] Stijn Mentrop: De McDonald’s-restaurants zijn een mini-maatschappij

24-06-2024 | 08:48:00
McDonald’s is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland.

[Merken100 2024] Sylvia Coumans: PostNL verbindt mensen en bedrijven met elkaar

24-06-2024 | 08:29:00
PostNL is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie bij PostNL.

[Merken100 2024] Ingrid van Kempen (OHRA): Onze kernwaarden zijn Eerlijk, Eenvoud en Empathie

24-06-2024 | 08:17:00
OHRA is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingrid van Kempen, Manager Merk & Communicatie bij OHRA.

[Merken100 2024] Dick Gussen: PR en marketing zijn bij Corendon onlosmakelijk met elkaar verbonden

19-06-2024 | 10:14:00
Corendon is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Dick Gussen Director of Brand, Media & Partnerships bij Corendon.

[Merken100 2024] Geert Friebel (VriendenLoterij): De VriendenLoterij? Dat is elke dag plezier!

19-06-2024 | 09:28:00
VriendenLoterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Geert Friebel, Head of Marketing & Partnerships bij VriendenLoterij.

[Merken100 2024] Michelle Kames (NS): Samen maken we Nederland duurzaam bereikbaar. Voor iedereen

17-06-2024 | 14:34:00
NS is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Michele Kames, Brand & Reputation Manager bij NS.

NIMA partner Merken100 en M100

16-06-2024 | 17:41:00
NIMA en Marketing Report hebben een partnerschap afgesloten. Het partnerschap heeft betrekking op de Merken100 en 100 Summer Edition

[Merken100 2024] Banken Benchmark

12-06-2024 | 15:21:00
De vier grote banken in Nederland deden allemaal mee met een interview, wat ons in de gelegenheid heeft gebracht om een unieke marketing benchmark te publiceren

[Merken100 2024] Leonne Vos: Voor het Calvé is het constant monitoren van onze brand power van belang voor duurzame groei

12-06-2024 | 14:29:00
Calvé is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Leonne Vos, Marketing Lead Calvé & Conimex bij Unilever.

[Merken100 2024] Maarten Post: HORNBACH bouwt al jaren op een opvallende en onderscheidende manier aan een sterk merk

12-06-2024 | 08:39:00
HORNBACH is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing bij HORNBACH.

[Merken100 2024] Patrick Kuijsters: ABN AMRO is een bank met een heel rijk en krachtig verleden, maar ook een bank met een relevante toekomst

11-06-2024 | 13:29:00
ABN AMRO is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Patrick Kuijsters, Director Brand, Marketing & Corporate Communications bij ABN AMRO.

Merken100, new Currency for Brands

11-06-2024 | 12:59:00
De wereld in 2024 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld inneemt, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs - hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen

[Merken100 2024] Ine Stultjens (Deli Home): Digitaal is verweven in alles wat we doen

11-06-2024 | 08:31:00
Deli Home is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ine Stultjens, Head of Marketing bij Deli Home.

[Merken100 2024] Bibianne Roetert: Tony’s Chocolonely is een impactbedrijf dat chocolade maakt

10-06-2024 | 07:50:00
Tony’s Chocolonely is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Bibianne Roetert, Marketing Manager bij Tony’s Chocolonely.

[Merken100 2024] Yolanda van Die: ING gelooft in een wereld waarin iedereen op zijn eigen manier vooruitgang kan boeken

07-06-2024 | 10:11:00
ING is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Yolanda van Die, Head of NL Brand, Marketing and Communications.

[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom

06-06-2024 | 10:42:00
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.

[Merken100 2024] Meerte Vegter: Dille & Kamille besteedt veel aandacht en middelen aan het creëren van een positieve impact

04-06-2024 | 14:56:00
Dille & Kamille is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Meerte Vegter, Marketing & Communicatie Manager bij DiIle & Kamille.

[Merken100 2024] Marcel Belt: Alle producten van Marcel’s Green Soap ruiken fantastisch

04-06-2024 | 08:54:00
Marcel’s Green Soap is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marcel Belt, Chief Soap Officer van Marcel’s Green Soap.

[Merken100 2024] Jiri Staats (innocent drinks): Het is belangrijk dat we voortdurend investeren in ons merk

04-06-2024 | 08:41:00
Innocent drinks is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Jiri Staats, Marketing Manager Benelux, Italy & Iberia bij innocent drinks.

[Merken100 2024] Joost Geurtsen: Bij New York Pizza begrijpen we dat merkopbouw verder gaat dan traditionele marketing

04-06-2024 | 08:29:00
New York Pizza is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer van New York Pizza.

[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Trekpleister is de voordelige buurtdrogist, dichtbij, bereikbaar en met aandacht voor haar klanten

03-06-2024 | 12:40:00
Trekpleister is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.

[Merken100 2024] Saskia Baartman: Als relatief jong merk sturen wij met Eurojackpot vooral op merkbekendheid en merkoverweging

03-06-2024 | 11:53:00
Eurojackpot is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijspreken met Saskia Baartman, Business Director Eurojackpot & Lotto bij Nederlandse Loterij.

[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes

03-06-2024 | 08:06:00
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.

[Merken100 2024] Roxanne Pinckers: Mastercard zet zich al jaren in voor duurzaamheid en financiële inclusie

31-05-2024 | 14:29:00
Mastercard is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Roxanne Pinckers, Director of Marketing & Communications bij Mastercard.

[Merken100 2024] Marie-Claire Lintz: Het concept van Nationale Postcode Loterij was al uniek toen wij 35 jaar geleden begonnen

31-05-2024 | 14:13:00
Nationale Postcode Loterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Marie-Claire Lintz, Hoofd Marketing van de Nationale Postcode Loterij.

[Merken100 2024] Arthur Gerritsen (Uitgekookt): We koken echt. We zijn oprecht en we komen tot ons recht

31-05-2024 | 13:56:00
Uitgekookt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Arthur Gerritsen, Marketing Manager bij Uitgekookt.

[Merken100 2024] Linda Vervloet: RegioBank staat voor persoonlijk en dichtbij

30-05-2024 | 10:41:00
RegioBank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Linda Vervloet, Product Owner Merk en Missie bij RegioBank.

[Merken100 2024] Tom van Kuyk (Holland Casino): Hoe duidelijker is waar je als merk voor staat, hoe sterker je merk is

30-05-2024 | 09:36:00
Holland Casino is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Tom van Kuyk, Manager Brand bij Holland Casino.

[Merken100 2024] Jasper van der Bijl over Fleurop: Lokaal vakmanschap, Betrouwbaar en kwaliteit, Modern, Onderscheidend

30-05-2024 | 09:11:00
Fleurop is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jasper van der Bijl, Manager Marketing & E-Commerce bij Koninklijke Fleurop.

[Merken100 2024] Teunie Welage (Mora): Snacken is gewoon een feestje! Dat voel je in alles wat we doen

29-05-2024 | 15:25:00
Mora is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Teunie Welage, Marketing Manager Retail Benelux bij Van Geloven.

[Merken 100 2024] Wen Wu Yuan: C&A wil iedereen toegang geven tot stijlvolle, duurzamere mode van hoge kwaliteit

28-05-2024 | 12:03:00
C&A is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Wen Wu Yuan, Head of Marketing bij C&A Europe

[Merken100 2024] Chris Kersbergen: De kernwaarden van Rabobank zijn betrokken, betrouwbaar, persoonlijk, verbindend en dichtbij

28-05-2024 | 11:11:00
Rabobank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Chris Kersbergen, Global Head of Brand bij Rabobank.

[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Kruidvat wil gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen

28-05-2024 | 10:56:00
Kruidvat is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.

[Merken100 2024] Jaap van der Heijden: Essent is een energieleverancier met een rijke en lange historie

27-05-2024 | 13:04:00
Essent is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jaap van der Heijden, Brand Campaign Lead bij Essent.

[Merken100 2024] Mariëlle Krouwel: Bij NN Group werken we vanuit onze belief

27-05-2024 | 10:17:00
NN Group is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer bij NN Group

[Merken100 2024] Thomas Landheer: Verantwoord spelen staat centraal bij TOTO

27-05-2024 | 10:03:00
TOTO is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Thomas Landheer, Business Director bij TOTO

M100 Summer Edition 2024 | 26 juni

26-05-2024 | 15:34:00
Deze feestelijke zomerse bijeenkomst van marketeers, bureaus en media wordt beslist legendarisch vanwege de introductie van één splinternieuwe M100 lijst, die geheel in het teken staat van MERKEN

[Merken100 2024] Peter Zijlstra: Het is voor Mercedes uiterst belangrijk om te investeren in het merk

24-05-2024 | 12:47:01
Mercedes-Benz is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Peter Zijlstra, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars Benelux.

[Merken100 2024] Laura Geuze: Samsung werd geboren met de ambitie om mensen te helpen het onmogelijke te bereiken

24-05-2024 | 11:08:47
Samsung is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Laura Geuze, Marketing Communication Manager bij Samsung Electronics Benelux.

[Merken100 2024] Karin Löwik (Vivera): Eat Openminded

24-05-2024 | 10:28:00
Vivera is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Karin Löwik, Marketing Director bij Vivera.

[Merken 100 2024] Jenna Simons: Sweat and Joy is hoe ik de kernwaardes van OneFit het best kan uitleggen

24-05-2024 | 09:00:00
OneFit is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Jenna Simons, Head of Global Brand Partnerships bij OneFit.

[Merken 100 2024] Marjanne Mulder: Achmea gaat voor Duurzaam Samen Leven

23-05-2024 | 12:53:00
Achmea is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Marjanne Mulder, Senior Brand Manager bij Achmea

[Merken 100 2024] Jeroen Stirnberg: Grand'Italia staat voor optimistisch, modern, Italiaanse passie en pragmatisch

23-05-2024 | 10:11:00
Grand'Italia is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Jeroen Stirnberg, Marketing Manager bij Grand Italia.

[Merken100 2024] Jan-Willem Evers: Het is de missie van Zilveren Kruis om gezondheid dichterbij te brengen voor iedereen

23-05-2024 | 07:52:00
Zilveren Kruis is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jan-Willem Evers, Directeur Commercie bij Zilveren Kruis.

[Merken100 2024] Leo Hensen: Odido neemt graag een optimistische voortrekkersrol

22-05-2024 | 13:26:00
Odido is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Leo Hensen, Director Marketing & Communications bij Odido.

[Merken100 2024] Valerie Vos: De Vegetarische Slager is de slager van toen, met het vleesch van nu

22-05-2024 | 13:05:00
De Vegetarische Slager is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Valerie Vos, Country Business Lead Benelux bij De Vegetarische Slager

[Merken100 2024] Laurens Pot: Wij koesteren Texel en gunnen iedereen een Texels bier

22-05-2024 | 12:37:00
Texels is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Laurens Pot, Senior Brand Manager bij Texels

[Merken100] Bertine Hidding: Campina zet zich consistent in voor een betere morgen

22-05-2024 | 11:47:00
Campina is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

250 nominaties voor Merken100 2024

21-05-2024 | 14:58:00
Marketing Report en Media Meetings maken de 250 nominaties bekend voor de Merken100 2024

[Merken100 2024] Paul Standaart: Sportlife brengt unexpected freshness

19-05-2024 | 13:52:00
Sportlife is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Paul Standaart, Marketing Manager Refreshment bij Cloetta

[Merken100 2024] Michael Kastelijns: Wist je dat Staatsloterij een van de oudste, nog bestaande, loterijen ter wereld is?

19-05-2024 | 11:31:00
Staatsloterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Michael Kastelijns, Business Director Staatsloterij

[Merken100 2024] Roosmarijn Quartier: In Nederland verzorgt TUI jaarlijks de vakantie van 1,7 miljoen reizigers

19-05-2024 | 10:30:00
TUI is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Roosmarijn Quartier, Director Marketing & Distribution Support BeNe

[Merken100 2024] Liane Lens: Het merk Unox is en zal altijd een baken zijn in veranderende tijden

18-05-2024 | 16:45:00
Unox is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie

18-05-2024 | 14:46:02
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.

[Merken100 2024] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal

17-05-2024 | 14:38:00
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker

[Merken100]: Marijne Joosten: de Volksbank wil met vier merken echt veranderingen teweeg brengen in de maatschappij

17-05-2024 | 08:59:00
De Volksbank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

15-05-2024 | 15:51:42
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

[Merken100 2024] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken

14-05-2024 | 17:15:00
[Merken100] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken

[Merken100] Robin de Bruijn (BACARDÍ): Als familiebedrijf zijn wij bereid verder te gaan waar andere bedrijven stoppen

13-05-2024 | 12:09:00
BACARDÍ is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

[Merken100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer

29-04-2024 | 15:51:00
Praxis is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Miranda Smit, directeur Marketing bij de doe-het-zelfketen.

[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Ik kijk vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen

26-04-2024 | 08:45:00
SNS Bank is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Maartje Bersi, Brand & Communications Manager bij de SNS Bank.

[Merken100 2024] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kernwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool

24-04-2024 | 10:48:00
[Merken100] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kernwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool.

[Merken100 2024] Dave Frauenfelder: Verbinden zit al ruim 130 jaar in het DNA van KPN

17-04-2024 | 13:33:00
KPN is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Dave Frauenfelder, Vice President Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN

[Merken100 2024] Celvin de Bie over Intertoys

09-04-2024 | 12:23:00
Intertoys is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.