Tag Resultaten
Draag mensen voor voor de M100 2027 lijsten
Wie staat waar in de Media250, de Marketing250 of in een van de andere lijsten?
[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)
Joris Lak CMO Gall & Gall
Hij werkte de afgelopen zes jaar voor Albert Heijn, de laatste vier jaar als Senior Director Marketing Channels.
De Marketing100 2024 op LinkedIn
Op 7 december werd de Marketing100 2024 bekend gemaakt: de lijst van de 100 meest invloedrijke marketeers in Nederland.
Fightclub zette de marketeers extra op het podium door van alle genomineerden een AI gegenereerd portret te maken.
WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie
Brenda Smith nummer 1 in de Marketing100 van 2024, Els Dijkhuizen stijgt naar plaats 3
In een ramvolle Club Ace is Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson, op 7 december 2023 uitgeroepen tot meest invloedrijke marketeer van Nederland. De vrouw die eerder al Cross Media Vrouw van het jaar was, voert 12 maanden lang de Marketing100 aan.
WhitePaper Sessions 2023 | Havas Media | N=5 | Pink Marketing | DCVF | Towel | ZIGT
Voorafgaand aan het M100 Event 2023 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de vierde editie van de WhitePaper Sessions. Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer. Dit is een marketeers-only kennissessie en kosteloos te bezoeke
[Interview] Melanie Butter over Agency Engines als buitenboordmotor om de groei van bureaus te versnellen
Zij helpt (creatieve) bureaus met het opbouwen en versterken van hun reputatie, door middel van pr.
[Interview] Bobbie Walkier over de creatieve oplossingen van 0930
Vandaag spreken wij met Bobbie Walkier, Creative Partner en founder van 0930.
[Interview] Arjan Leest over goede reclame maken en het creatieve proces bij Cogonez
Vandaag spreken wij met Arjan Leest, verantwoordelijk voor Strategy & Campaigns bij Cogonez, over wat Cogonez anders maakt.
[Interview] Ate van der Meer over de purpose en waarden van Snakeware
Vandaag spreken wij met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, onder meer over purpose en de rol van AI.
[Interview] Bram Holzapfel over VENGEAN's unieke branding-aanpak
Bram Holzapfel is Co-founder & Executive Creative Director bij VENGEAN. We spreken hem in het kader van zijn nominatie in de Reclamebureau100
[Interview] Peter Hoitinga over Brandmeester Groep, BrandMR en marketing
Peter Hoitinga is marketingdirecteur bij het juridisch dienstverlener BrandMR en CMO van Brandmeester Groep. Hij is genomineerd voor de Marketing100 2024. BrandMR biedt laagdrempelige juridische ondersteuning aan
[Interview] Daan Langstraat (MediaMarkt) trots op de introductie van gewijzigd gedachtegoed
Daan Langstraat is sinds oktober 2022 Manager Brand & Campaign Benelux bij MediaMarkt. We spreken hem in het kader van zijn nominatie in de Marketing100 over MediaMarkt en ontwikkelingen in de markt
Accenture Song CEO Patritia Pahladsingh spreekt op M100 Event 2023
We hebben in het afgelopen decennium met grote namen als Christiaan van Thillo, Peter de Mönnink, Shula Rijxman, Victor Knaap, Mariëlle Krouwel, Ruud de Langen en Ben van der Burg een prachtige traditie opgebouwd. En die traditie zetten we voort met een optreden van Patritia Pahladsingh, CEO Accenture Song Nederland
De Marketing100 2024 | De Genomineerden
De Marketing100 2024 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Diner, donderdag 7 december 2023 in de Kromhouthal Amsterdam
Presentatie Het Grote Marketing & Media Jaarboek | 26 april 2023 - Amsterdam
Leuk om elkaar weer eens te zien! Op woensdag 26 april presenteren wij Het Grote Marketing & Media Jaarboek 2023. Super leuk als je erbij bent!
[Interview] Farouk Nefzi (Feadship): Transparantie en ethiek zullen meer en meer speerpunten gaan worden
Farouk Nefzi is Marketing & Brand Director bij Feadship. Hij is op nummer 43 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
[Interview] Ron Adams (Allianz Direct): Visitors, quotes, sales en churn zullen altijd op 1 staan
Ron Adams is Tribe Lead Marketing and Sales bij Allianz Direct. Hij is op nummer 80 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
[Interview] Karin Löwik: Vivera hoort naast het vlees in de supermarkt
Karin Löwik is Marketing Director bij bij Vivera. Zij is op nummer 30 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar
[Interview] Stephan van Ee (Vrumona): De vervolgstap is hoe we drinken écht gezond en duurzaam maken
Stephan van Ee is Marketing Director bij Vrumona. Hij is op nummer 96 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
[Interview] Brenda Gerritsen (OHRA): Het samenbrengen van onderbuikgevoel, lef en liefde is een prachtig spel
Brenda Gerritsen is manager Merkontwikkeling, Communicatie en Social bij OHRA. Zij is op nummer 91 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar.
[Interview] Denise Kenter (Randstad Groep): Een campagne zonder een inzicht is schieten met hagel
Denise Kenter is Brand Experience Marketeer Tempo-Team bij Randstad Groep. Ze is de Marketing100 nieuw binnengekomen op plaats 47. We spreken haar.
[Interview] Peggy Kaal (SNS): Kleine ondernemers denken niet kleiner dan grote
Peggy Kaal is Manager Merk en Communicatie bij SNS. Zij is op nummer 81 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar
[Interview] Martijn van Amersfoort (Arla Foods): Blijf jezelf! Persoonlijkheid is een van de krachtigste wapens
Martijn van Amersfoort is Senior Brand Manager bij Arla Foods. Hij is op nummer 29 de op twee na hoogste nieuwkomer in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
[Interview] Roos Bulder: Mijn doel voor 2023? Nescafé als meest duurzame koffie op de markt zetten
Roos Bulder is Brand & eBusiness Lead Benelux bij Nestlé. Zij is op nummer 73 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar.
[Interview] Maarten Roomer (Mobiel.nl): Om je te onderscheiden als merk moet je lef tonen, anders kom je nergens
Maarten Roomer is Marketing Director bij Mobiel.nl. Hij is op nummer 25 de op 1 na hoogste nieuwkomer in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
[Interview] Evert Franken (ARAG): Staar je niet blind op cijfers. Blijf om je heen kijken, zie wat er in jouw markt gebeurt
Evert Franken is Brand Manager bij ARAG. Hij is op nummer 100 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
[MarketingReport Radio] Arno de Jong over de ontroerende eindejaarscampagne van de Staatsloterij
Arno de Jong is CMO van Nederlandse Loterij en uitgeroepen tot de nummer 1 van de Marketing100 2023. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt hij over de stand van zaken in de markt van online gokken en de oudejaarscampagne van 2022.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis