Tag Resultaten
Ruigrok: Customer journey vraagt om meer dan data
Onderzoeksbureau Ruigrok onderzoek & advies publiceert een whitepaper die organisaties helpt om verder te kijken dan cijfers.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg
Krista Vaesen (Salesforce): Agentic marketing, van AI als tool naar AI als teamlid
Donderdagmiddag. De campagne moet morgen live. De copy is eindelijk goedgekeurd, maar de e-mails zijn nog niet gebouwd, design wacht nog op feedback en niemand weet zeker of de segmentatie klopt
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Allround Stagiair(e)
Influentials is per direct op zoek naar Allround Stagiair(e) - Fulltime · Rotterdam
[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Online Marketeer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Senior Online Marketeer - Leeuwarden, Groningen
Whazzup?! in Media #5: YouTube op groot scherm
In de nieuwste aflevering nemen René Zeedijk en Roger Verdurmen ons mee in de snel veranderende wereld van videoconsumptie en advertentiemodellen.
Cees Faes: Dit advies is echt cringe, zéro drip, nada skills
De Onderwijsraad heeft weer een rapport uit de printer laten rollen. Vijftig pagina’s foutloos Nederlands: puntkomma’s op de juiste plek, voetnoten om trots op te zijn.
[Vacatures] Kinesso zoekt een Junior SEA Specialist
Kinesso is per direct op zoek naar een Junior SEA Specialist - Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Head of Marketing Operations
iO is per direct op zoek naar Head of Marketing Operations - Campus Eindhoven
Erik de Jong Managing Director Consigo
Het bureau uit Amersfoort richt zich op het realiseren van groei voor klanten in sectoren als e-commerce, B2B, zorg, non-profit en opleiders.
Emma Reunes: Marketing is een vibe
Want hoe meer ik leer over marketing, hoe vaker ik zie dat sommige merken nog steeds denken dat mensen leven volgens een stappenplan: think, see, do
Bart Meerdink: AI heeft alles in een stroomversnelling gebracht
Bart Meerdink is Managing Partner en kerndocent van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business Schol richt zich op kennis over Digital & Marketing, Customer Experience, AI, Data & Tech, Communicatie en Leiderschap & Change
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
Recordaantal van 49 inzendingen voor Effie Awards 2025
De Effie Awards gelden wereldwijd als een van de meest prestigieuze vakprijzen in de marketing- en reclamebranche.
Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.
Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner
Dovida, aanbieder van persoonsgerichte thuiszorg, gaat samenwerken met marketingbureau Draft Digital om de merknaam in de Nederlandse markt te positioneren
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis