Tag Resultaten
Michelle Waweru: American Eagle wint, maar riskeert veel
De reclame van American Eagle, met actrice en filmproducent Sydney Sweeney in de hoofdrol, heeft flink wat losgemaakt in de marketingwereld.
AndAgencyAmsterdam aan de slag voor datingplatform Lexa
Datingplatform Lexa heeft na een pitch AndAgencyAmsterdam aangesteld als strategisch PR- en influencer marketingpartner in Nederland.
Trident lanceert campagne rond spontaniteit en eigenheid
Trident Gum presenteert met TriDifferent een wereldwijde campagne die Gen Z aanmoedigt om af te wijken van de routine.
Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK
De activatie is de grootste tot nu toe voor het merk in deze markt en richt zich op Gen Z via mode, humor en creator-gedreven content
Influentials breidt uit naar Nordics, Frankrijk en Duitsland
Influentials breidt zijn activiteiten uit naar de Nordics, Frankrijk en Duitsland. De uitbreiding volgt op de introductie van managed campaigns
Sprite zet Jalen Hurts centraal in campagne Obey Your Thirst
Sprite viert dertig jaar Obey Your Thirst en breidt de campagne voor het eerst uit naar American football.
Influencermarketingplatforms groeien naar $216 miljard
Volgens marktonderzoeker Astute Analytica stijgt de markt van 17 miljard dollar in 2024 naar 216,3 miljard dollar in 2033.
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director NL
Scooperz is directly looking for Account Director NL - Breda (3+ years of experience)
10 marketingtrends in 2025 volgens Marketing Report
10 marketingtrends in 2025 volgens Marketing Report. Merken worden menselijker, communicatie scherper en technologische innovatie dieper verweven met creativiteit
L’AGENCY start New Faces voor jonge content creators
Met deze stap wil het bureau een professionele basis bieden aan een nieuwe generatie makers.
Esther Goos: Scooperz groeit met kantoor in Amsterdam
Peter Wybenga van Marketing Report sprak haar op het terras van het nieuwe pand aan het water.
Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Crocodile Agency start campagne Viper Hard Iced Tea
De zomercampagne van hard drinks merk Viper is gestart met een opvallende PR-actie, uitgevoerd door reclamebureau Crocodile Agency.
Zijn community's de nieuwe socials?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Stacey Rookhuizen en Herbert Visser
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Sr. Client Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Sr. Client Manager - Fulltime · Amsterdam
Dutch PR Awards 2025 - Lisa van Huijkelom over Hibou
Aan het woord is Lisa van Huijkelom, PR Consultant bij Hibou en genomineerd als PR Talent van het Jaar 2025.
Hibou kiest voor aangescherpte positionering met Hibou/x
Met de positionering Neem de leiding wil het bureau organisaties stimuleren om zichtbaarheid te koppelen aan inhoud en visie.
Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk
Els Dijkhuizen is verantwoordelijk voor de wereldwijde communicatiestrategie van Heineken.
Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker
Tijdens Cannes Lions gaf Lucas Hulsebos CEO van DVJ Research Group, samen met Philips een presentatie bij Inside Lighthouse
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis