Tag Resultaten
Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt
T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen
L’Oréal Benelux: influencermarketing gaat naar Samy Road/Team5PM
L’Oréal Benelux heeft het influencermarketingaccount na een pitch vergeven aan Samy Road. Aangezien Samy Road (nog) niet actief is in de Benelux, is een samenwerking opgezet met het in onder meer Amsterdam gevestigde Team5PM
Dove en Ciara lanceren campagne rond zelfvertrouwen en huid
Dove is een samenwerking aangegaan met Grammy-winnares Ciara om vrouwen te stimuleren zich zekerder te voelen over hun huid
Douwe Egberts scoort op Lowlands met: Douwe de Dealer
Op Lowlands 2025 dook onverwacht een geheimzinnige naam op: Douwe. Festivalgangers ontvingen zijn contactgegevens via stickers, WhatsAppgroepen en Airdrops
Michelle Waweru: American Eagle wint, maar riskeert veel
De reclame van American Eagle, met actrice en filmproducent Sydney Sweeney in de hoofdrol, heeft flink wat losgemaakt in de marketingwereld.
AndAgencyAmsterdam aan de slag voor datingplatform Lexa
Datingplatform Lexa heeft na een pitch AndAgencyAmsterdam aangesteld als strategisch PR- en influencer marketingpartner in Nederland.
Trident lanceert campagne rond spontaniteit en eigenheid
Trident Gum presenteert met TriDifferent een wereldwijde campagne die Gen Z aanmoedigt om af te wijken van de routine.
Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK
De activatie is de grootste tot nu toe voor het merk in deze markt en richt zich op Gen Z via mode, humor en creator-gedreven content
Influentials breidt uit naar Nordics, Frankrijk en Duitsland
Influentials breidt zijn activiteiten uit naar de Nordics, Frankrijk en Duitsland. De uitbreiding volgt op de introductie van managed campaigns
Sprite zet Jalen Hurts centraal in campagne Obey Your Thirst
Sprite viert dertig jaar Obey Your Thirst en breidt de campagne voor het eerst uit naar American football.
Influencermarketingplatforms groeien naar $216 miljard
Volgens marktonderzoeker Astute Analytica stijgt de markt van 17 miljard dollar in 2024 naar 216,3 miljard dollar in 2033.
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director NL
Scooperz is directly looking for Account Director NL - Breda (3+ years of experience)
10 marketingtrends in 2025 volgens Marketing Report
10 marketingtrends in 2025 volgens Marketing Report. Merken worden menselijker, communicatie scherper en technologische innovatie dieper verweven met creativiteit
L’AGENCY start New Faces voor jonge content creators
Met deze stap wil het bureau een professionele basis bieden aan een nieuwe generatie makers.
Esther Goos: Scooperz groeit met kantoor in Amsterdam
Peter Wybenga van Marketing Report sprak haar op het terras van het nieuwe pand aan het water.
Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Crocodile Agency start campagne Viper Hard Iced Tea
De zomercampagne van hard drinks merk Viper is gestart met een opvallende PR-actie, uitgevoerd door reclamebureau Crocodile Agency.
Zijn community's de nieuwe socials?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Stacey Rookhuizen en Herbert Visser
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis