Tag Resultaten

Sjoerd van der Meijden: We gaan een professionaliseringsslag zien in Retail Media

23-09-2025 | 08:12:00
Sjoerd van der Meijden, Adswag en Retail Media Hub: We gaan een professionaliseringsslag zien in Retail Media

[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?

20-09-2025 | 17:11:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer is de vraag: Wat is de toekomst van Retail Media?

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

[Forum] Sydney Sweeney has great jeans

07-08-2025 | 13:08:00
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne Sydney Sweeney has great jeans campagne

Van Sweeney tot Trump: de kansen en valkuilen van beroemdheden in reclame

06-08-2025 | 17:29:00
Ik denk aan een reclamecampagne die ik zo’n twintig jaar geleden voorstel aan een klant, met Donald Trump himself in de hoofdrol.

Nothing changes. Everything changes.

27-03-2025 | 10:50:00
[Forum] Daan de Raaf (Happiness Amsterdam) over de vraag of creative agencies een nieuw businessmodel nodig hebben

AI aan de vergadertafel: bedreiging of kans?

25-03-2025 | 17:39:00
[Forum] Daniël Spaan (Kemari Digital) over de vraag of creative agencies een nieuw business model nodig hebben

Wij zetten zelf het agency-model onder druk, niet AI!

25-03-2025 | 13:29:00
[Forum] Elsbeth Wesselink (PINK) over de vraag of creative agencies een nieuw businessmodel nodig hebben

[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?

24-03-2025 | 19:59:00
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?

[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?

10-02-2025 | 21:50:00
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg

[Column] Willem-Albert Bol (Abovo Maxlead): voice of the customer

18-10-2024 | 15:10:00
Dus in plaats van onszelf de put in te kletsen, werk meer met: humor, zelfspot, openheid, speelsheid en al die andere zaken die het leven zo leuk maken

[Forum] De moderniteit van vandaag zet bureaus onder druk. Hoe nu verder?

18-10-2024 | 15:03:00
Met regelmaat vragen wij in de rubriek [Forum] bepalende spelers in de business naar hun mening over actuele zaken. Vandaag hebben we een serieus onderwerp: de toekomst ban de bureaubranche.

[Column] Thijs Muller (Havas Media): Het vertrouwen in merken staat op een all time low

18-10-2024 | 12:45:00
Het diepste probleem zit niet zozeer in alle ontwikkelingen, maar het feit dat ze nú allemaal samenkomen. Ze versterken elkaar. Negatief.

[Forum] Youri Wanders (Pink Marketing): Marketing is maar marketing. Maar wat een mooi vak – tijd voor verandering!

17-10-2024 | 13:52:00
Om eerlijk te zijn, ik deel het gevoel dat de wereld er ooit rooskleuriger uitzag. Geopolitieke spanningen, economische onzekerheid

[Forum] Arjan Leest (Cogonez): Omarm nieuwe trends en technologie

16-10-2024 | 17:27:00
Zoals Gordon Ramsay zegt: "If you can’t stand the heat, get the fck out of the kitchen". Het spel van ‘strategisch flexibel’ zijn vind ik persoonlijk prachtig. Omarm nieuwe trends en technologie zodra het de kop opsteekt.

[Column] Ramses Braakman (Hart voor de Zaak): Blijven investeren in onze relaties en community

15-10-2024 | 23:03:00
Ons bureau bestaat bijna 30 jaar. Genoeg crises doorstaan en ontwikkelingen zien komen, gaan of blijven. Maar altijd zijn wij stabiel op koers gebleven

[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?

04-10-2024 | 09:25:00
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.

[Forum] Jim Abbring (Finally an Agency): Tijd voor een GenAI-code?

30-09-2024 | 15:40:00
Twee derde van de merken gebruikt GenAI, terwijl de helft een gebrek aan expertise en maturity ervaart

[Forum] Michiel van Riemsdijk: Springbok omarmt de mogelijkheden van Generatieve AI met open armen

30-09-2024 | 15:16:00
[Forum] Michiel van Riemsdijk: Springbok omarmt de mogelijkheden van Generatieve AI met open armen

[Forum] Sanne Demir (DCVF): Ik snap heel goed dat merken zorgen hebben over gebruik van GenAI door bureaus

28-09-2024 | 16:31:00
Ik snap heel goed dat merken hier zorgen over hebben. Het is nieuw, het is relatief onbegonnen terrein en er is weinig consensus over wat wel en niet kan. Om nog maar niet te spreken over regelgeving

[Forum] Ate van der Meer (Snakeware): AI is onlosmakelijk onderdeel van de toekomst van marketing en digitaal assetmanagement

28-09-2024 | 11:18:00
Als directeur en mede-eigenaar van Snakeware, een tech-focussend digital agency met 30 jaar ervaring dat innovatie en technologie hoog in het vaandel heeft staan, wil ik graag reageren op de zorgen die naar voren komen in het recente onderzoek van de World Federation of Advertisers (WFA) over het gebruik van generatieve AI (GenAI) door bureaus


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.