Tag Resultaten
Joris van Leenders: Employer branding begint binnen
Kandidaten hebben de banen voor het uitkiezen en kiezen daarbij steeds vaker voor de organisatie die bij hén past
Stefan Klomp: Verkoop geen features maar relevantie
Je kent het wel: je ziet een aanbieding en denkt meteen ‘Dit is precies wat ik nodig heb’. Maar er zijn ook producten die stilletjes voorbijgaan
Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk
Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.
Roorda en SteamTalmark maken campagne voor UWV
UWV is gestart met een landelijke employer branding-campagne die de maatschappelijke waarde van het werk bij de organisatie centraal stelt.
Stefan Niemer: Een sterk team trekt de juiste mensen aan
In gesprek met Peter Wybenga licht Stefan Niemer toe hoe hij met een traditioneel uitzendbureau begon, wat uitgroeide tot een specialistisch bureau
NEEW en EY lanceren employer brand-campagne Zeker en vrij
Na eerdere communicatie gericht op klanten, richt het bedrijf zich nu op de positionering van EY als aantrekkelijke werkgever.
Toolstation zet vakmensen en medewerkers centraal in campagne
Toolstation heeft in het Verenigd Koninkrijk een campagne gelanceerd waarin vakmensen en medewerkers de hoofdrol spelen
Hoe bedrijven kerstpakketten gebruiken om te verbinden
Hieronder lees je hoe bedrijven kerstpakketten gebruiken om te verbinden en waarom het kerstpakket effect blijft hebben op werknemers.
O&P Rijk kiest 0to9 als partner arbeidsmarktcommunicatie
Na een aanbestedingstraject heeft Organisatie en Personeel Rijk (O&P Rijk) het Rotterdamse bureau 0to9 geselecteerd als marketingcommunicatiepartner voor de arbeidsmarktcommunicatie van de Rijksoverheid.
Publicis Groupe en Rijkswaterstaat verlengen partnership
Publicis Groupe verlengt daarmee haar samenwerking met Rijkswaterstaat op het gebied van strategie, campagnes en communicatie.
Kaliber ontwikkelt wervingscampagne Jumbo
De wervingscampagne van Jumbo zet de nadruk op de ontwikkeling van vaardigheden bij jongeren die een bijbaan zoeken.
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Zet niet je klant, niet je medewerker maar je klantgerichte cultuur op 1
Klinkt misschien als een utopie, maar het is niet onhaalbaar wanneer je kiest voor een klantgerichte cultuur als fundament van je bedrijf.
0to9 ontwikkelt Employer Value Proposition en arbeidsmarkt-campagne voor BAM
BAM Nederland lanceerde onlangs haar recruitmentcampagne, bedacht en gemaakt door 0to9.
[Altijd Goede Mensen]: Hoe Jobster werkgevers helpt bij het vinden van goede mensen
Waar vind je als werkgever goede mensen in een arbeidsmarkt waar nauwelijks iemand zoekt naar een nieuwe baan? In deze editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Silke Verberkt, Head of Strategic Partnerships bij recruitment-technologieplatform Jobster.
Havas Lemz en Duwtje ontwikkelen leercultuur-campagne voor Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Het is de eerste campagne onder het nieuwe koepelthema Vandaag geleerd, vandaag gedaan van SZW, ook ontwikkeld door Duwtje en Havas Lemz
[Interview] Harry Wichers (Brunel): Dit kan alleen als je bevlogen bent
De wereld van techniek kampt al langere tijd met personeelstekorten. Vooral de instroom van mbo- en hbo-studenten voor technische opleidingen
KesselsKramer ontwikkelt campagne Ambachtelijk Vakmanschap Nederland
Jongeren kiezen minder vaak voor een opleiding in ambachtelijk vakmanschap. Het voelt achterhaald, niet meer van deze tijd
Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor KLM
De campagne Jij bent toe aan Techniek XXL laat zien dat een technische baan bij de vliegmaatschappij meer binnen handbereik ligt dan je wellicht zou denken
[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten
Jasper Duijf is Lead Lemon CXbyEX bij Lemon Scented Tea. We spreken hem over het belang van betrokken werknemers, hoe je als bedrijf of merk het vertrouwen wint van klant en medewerker, en zijn persoonlijke missie.
Kaliber ontwikkelt vervolg werkgeverscampagne Rabobank
Hun doel is om de CO2-uitstoot van de IT-systemen bij Rabobank inzichtelijk te maken en waar mogelijk te verminderen
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk
In de snelle en veeleisende wereld van vandaag staan merken voor de uitdaging om relevant te blijven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis