Tag Resultaten
Talpa Network Experience - The audio edition | Dinsdag 13 juni 2023
AI, Dynamische audiospots, Sonic Identity, ChatGPT en Direct Response zijn zomaar wat woorden die je de laatste tijd steeds vaker hoort. Maar wat kan jij er als adverteerder mee? En hoe pas jij deze innovaties toe in je marketing- communicatiemix? Talpa Network praat je graag bij over deze onderwerpen en meer!
Clever Strategy lanceert Clever Campus
Het marketing bureau Clever Strategy lanceert een Clever Campus waar het kennisoverdracht binnen het marketingvak wil stimuleren om marketingverspilling te voorkomen. Deze kennis wordt voor iedere vakgenoot beschikbaar gesteld
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
FCB Amsterdam met Mastercard-campagne om visuele beperkingen voelbaar te maken
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis