Tag Resultaten
[Interview] Ferdi Gökhan (Yune) over de combinatie van wetenschap en creativiteit
Ferdi Gökhan combineert wetenschap en creativiteit en is sinds februari 2021 Head of Science en Behavioural Strategist bij Yune. We spreken hem over onder meer de combinatie van wetenschap en creativiteit alsmede kunstmatige intelligentie (AI).
[De Belofte Forum] Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
Deze keer vragen we een aantal van de genomineerden voor De Belofte 2022. Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
Hé wat leuk! Een brief van ons aan de advocaat van Lucas Ooms Fonds LOF | #deel3
Zoals u wellicht heeft gemerkt hebben wij - ondanks al onze positieve berichten tussendoor - geen kans gezien voldoende tijd vrij te maken voor het verwerven van juridisch advies. Het is een drukte van belang en wij moeten prioriteiten stellen
Hé wat leuk! Een bericht van... de secretaris van het Lucas-Ooms Fonds | LOF
Het is op zijn zachtst gezegd niet gemakkelijk in contact te komen met het LOF. Ik vraag graag nog even aandacht voor onze mail van 31 augustus jongstleden
Hé wat leuk! Een bericht van... de advocaat van Stichting Lucas‐Ooms Fonds | LOF
Namens onze cliënte, Stichting Lucas‐Ooms Fonds (LOF) gevestigd te Amsterdam (hierna “LOF”), nemen wij contact met u op over het volgende
Ferdi Gökhan is De Belofte 2022
Ferdi Gökhan is Head of Science bij Yune. Hij is de De Belofte 2022. Dat werd bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Nigel Melaan: We zijn niet of/of, maar en-en, end-to-end. In de breedste zin
Nigel Melaan is Projectmanager bij iO. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Eline Cox (MPG.): Authentieke content krijgt steeds meer stopping power
Eline Cox is Team Lead & Manager Digital Content bij MPG.today. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Nino Stoffels (Natwerk): De verbinding van een merk met de consument is belangrijk, niet de middelen
Nino Stoffels is strateeg bij Natwerk. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Fidessa van Rietschoten (De Wolven): Elke stap vooruit, verdient het om bij stil te staan
Fidessa van Rietschoten is communicatie-adviseur bij De Wolven. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Naomi Touré (Samsung): Samenwerken met andere merken met een vergelijkbare visie is de sleutel voor een succesvol partnership
Naomi Touré is Marketing communication specialist bij Samsung. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Liana Garcia dos Santos (Havas Media): Jonge mediaprofessionals zijn zich meer bewust van trends in het medialandschap
Liana Garcia dos Santos is Senior Programmatic Trader bij Havas Media. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Jelle de Wit (Vertigo 6): We weten precies wat Gen Y en Gen Z belangrijk vinden
Jelle de Wit is Marketing & PR Consultant bij Vertigo 6. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Sanne Mak (code d’azur): Wij zijn door de combinatie van brand en customer experience in staat om actieve merken te bouwen
Sanne Mak is Junior Strategist bij code d’azur. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Louise van Britsom (Wieden + Kennedy): De tijd van niche culture is hier!
Louise van Britsom is Creative Strategist bij Wieden + Kennedy. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Cindy Fleur (dawn): Ik sla de brug tussen merk en publiek door business problemen te vertalen naar mensentaal
Cindy Fleur is Creative Strategist bij dawn. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Bodine van Styrum (Open Now): Onze gedragsaanpak overstijgt de traditionele campagnekanalen
Bodine van Styrum is Applied Behavioral Scientist bij Open Now. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Lok Sam Foo (DEPT): We maken geen grap wanneer we zeggen dat we de beste agency voor de wereld willen worden
Lok Sam Foo is Digital Marketing Consultant (SEO) bij DEPT. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Bob Koenderman (M2Media): Podcasts bieden enorme kansen voor adverteerders
Bob Koenderman is Digital Consultant bij M2Media. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Daryl Fransz (MIX): We richten ons radicaal op het idee. De rest komt later
Daryl Fransz is Senior Creative bij MIX. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Nina Chrispijn (Bambuu): De gevestigde orde verbaast mij keer op keer met de non-agile houding
Nina Chrispijn is Senior Online Marketeer bij Bambuu. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis