Tag Resultaten
CMO's zetten sterker in op creators dan op AI en social ads
Volgens het onderzoek is 97 procent van de CMOs van plan meer budget vrij te maken voor samenwerkingen met creators.
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
Kidfluencers: staatssecretaris herhaalt aankondiging aangescherpte wetgeving
Staatssecretaris Jurgen Nobel (VVD, staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid) herhaalde dat er aangescherpte wetgeving moet komen voor kinderen die influencer zijn (kidfluencers)
Vandaag is de laatste dag om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024
Niets te doen in de nazomer? Natuurlijk wel! Leuk hoor! Cases schrijven voor de Content Marketing Awards 2024
Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.
L’Oréal Benelux: influencermarketing gaat naar Samy Road/Team5PM
L’Oréal Benelux heeft het influencermarketingaccount na een pitch vergeven aan Samy Road. Aangezien Samy Road (nog) niet actief is in de Benelux, is een samenwerking opgezet met het in onder meer Amsterdam gevestigde Team5PM
Dove en Ciara lanceren campagne rond zelfvertrouwen en huid
Dove is een samenwerking aangegaan met Grammy-winnares Ciara om vrouwen te stimuleren zich zekerder te voelen over hun huid
Influencermarketingplatforms groeien naar $216 miljard
Volgens marktonderzoeker Astute Analytica stijgt de markt van 17 miljard dollar in 2024 naar 216,3 miljard dollar in 2033.
Esther Goos: Scooperz groeit met kantoor in Amsterdam
Peter Wybenga van Marketing Report sprak haar op het terras van het nieuwe pand aan het water.
Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet
Koen Denolf: Laat voelen dat je de opdracht wilt binnenhalen
[Column] Koen Denolf: Wat voor onbeschaamde pitchen sommige bedrijven uitschrijven
Hoe je van volgers een community maakt
Woensdagochtend in het nHow Hotel naast de RAI: croissants, koffie en een zaal vol marketeers.
Commissariaat voor de Media: meer influencers onder toezicht
Het Commissariaat voor de Media meldt dat vanaf 16 juni 2025 het actief toezicht gaat houden onder influencers die video’s verspreiden met meer dan 100.000, maar minder dan 500.000 volgers
Storyboard onderzoekt succesfactoren influencermarketing
Uit onderzoek van Storyboard Agency blijkt dat tachtig procent van de Nederlanders tussen de 18 en 45 jaar aangeeft beïnvloed te worden door influencers
The Fat Lady en MediaMixer starten North by Northwest
De groep, met vestigingen in Antwerpen en Gent, telt 75 medewerkers en wil bedrijven helpen navigeren in een steeds complexer communicatielandschap.
Marketing Report maakt Jury Influencer & Content Marketing Award 2025 bekend
Uitreiking van de Awards is op woensdag 19 november In PHIL Haarlem
Shell & Modern Citizens: Engagement was onze hoofdmissie
Het creatieve bureau Modern Citizens (onderdeel van Candid) ontwikkelde voor Shell Nederland een TikTok-campagne om jongeren te bereiken
Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
Ben & Jerry’s introduceert een nieuwe smaak: Brookieees & Cream. Ter gelegenheid van de lancering opent het ijsmerk een tijdelijke Brookie Pop-up
Angelique de Hont: Content die raakt staat centraal bij Matter
Matter is actief in Nederland, België en de VS. Angelique de Hont zal regelmatig aanwezig zijn op de internationale vestigingen, waaronder die in New York
Influencerregels.com vernieuwt e-learning
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.
Angelique de Hont Managing Director Matter
De Hont was sinds 2022 COO bij contentmarketingbureau Matter
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis