Tag Resultaten
Commissariaat voor de Media: meer influencers onder toezicht
Het Commissariaat voor de Media meldt dat vanaf 16 juni 2025 het actief toezicht gaat houden onder influencers die video’s verspreiden met meer dan 100.000, maar minder dan 500.000 volgers
Storyboard onderzoekt succesfactoren influencermarketing
Uit onderzoek van Storyboard Agency blijkt dat tachtig procent van de Nederlanders tussen de 18 en 45 jaar aangeeft beïnvloed te worden door influencers
The Fat Lady en MediaMixer starten North by Northwest
De groep, met vestigingen in Antwerpen en Gent, telt 75 medewerkers en wil bedrijven helpen navigeren in een steeds complexer communicatielandschap.
Marketing Report maakt Jury Influencer & Content Marketing Award 2025 bekend
Uitreiking van de Awards is op woensdag 19 november In PHIL Haarlem
Shell & Modern Citizens: Engagement was onze hoofdmissie
Het creatieve bureau Modern Citizens (onderdeel van Candid) ontwikkelde voor Shell Nederland een TikTok-campagne om jongeren te bereiken
Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
Ben & Jerry’s introduceert een nieuwe smaak: Brookieees & Cream. Ter gelegenheid van de lancering opent het ijsmerk een tijdelijke Brookie Pop-up
Angelique de Hont: Content die raakt staat centraal bij Matter
Matter is actief in Nederland, België en de VS. Angelique de Hont zal regelmatig aanwezig zijn op de internationale vestigingen, waaronder die in New York
Influencerregels.com vernieuwt e-learning
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.
Angelique de Hont Managing Director Matter
De Hont was sinds 2022 COO bij contentmarketingbureau Matter
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over hun onderlinge (werk)relatie, de rebranding en hun eigen meettool.
Charlotte Koeleman (Somention): Data maken budget vrij
Charlotte Koeleman is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt zij over AI, data en Gen Alpha.
Frieda Ulsamer de Waard over The Invaders
Marketing Report is in Haarlem op bezoek bij The Invaders. We spreken met CEO Frieda Frieda Ulsamer de Waard.
Mediahuis: Digital Platforms start inhouse social team
De Digital Platforms breiden uit met een eigen social team onder leiding van Boyan van der Heijden
Duurzame groei, impact en de toekomst van pr
Dennis Mensink en Thomas Bekker zijn respectievelijk oprichter en COO van pr- en contentbureau Mediatic. We spreken hen over groei en hún geheim van de smid.
The Flower Farm kiest voor Trojan Monkeys
The Flower Farm heeft Trojan Monkeys gekozen als hun socialmediabureau voor de ontwikkeling, productie en advertising van alle social content
Met Nederlanders valt er te praten
De Belgische Robin van Cleemput, head of creative bij Teamleader en maker van de podcast Agency Life schrijft in deze column over Nederlanders en vooral: het Nederlands taalgebruik.
Hoe PR-campagnes indirect je rankings beïnvloeden
Wanneer je een eigen bedrijf hebt, dan is het natuurlijk prettig om je SEO goed voor elkaar te hebben. Op die manier word je namelijk beter gevonden.
[Vacatures] Big Group Amsterdam zoekt een Social Media Manager
Big Group Amsterdam is per direct op zoek naar Social Media Manager - Fulltime
Esra Harms Managing Director StudioM
Zij bekleedde de functie de afgelopen maanden ad interim. In haar rol zal zij direct rapporteren aan de CEO van GroupM, Maiko Valentijn.
[Column] Patrick Severein (iO): Dit zijn de belangrijkste contentmarketingtrends voor 2025
In deze column vertelt Patrick Severein (iO) over de belangrijkste marketingtrends voor 2025.
vanHaren lanceert interactief TikTok-filter voor partycollectie
Schoenenretailer vanHaren speelt in op de populariteit van TikTok met een interactief filter dat de partycollectie centraal stelt.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis