Tag Resultaten
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal. 
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
Chiquita bundelt krachten met Pink Ribbon en Think Pink
Met lokale partnerschappen in onder meer Nederland en België legt het merk de nadruk op praktische, consequente stappen die op termijn verschil maken.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Account Director
Cheil Benelux is directly looking for Account Director - Fulltime - Amsterdam
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over
Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf. 
DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.
Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister
Om in Vlaanderen meer naamsbekendheid op te bouwen, werkt Flitsmeister samen met reclamebureau Onlyhumans.
DELA en Lucy lanceren campagne over vooruitdenken
De campagne, ontwikkeld door bureau Lucy, draait om de boodschap Vooruitdenken, uit liefde voor hen die achterblijven.
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen. 
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
    
    Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
    
    Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
    
    [Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 
    
    Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal. 
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis
 
	 
	