Tag Resultaten
DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak
Het marketing- en technologiebedrijf positioneert zich als The Growth Invention Company en richt zich op het versnellen van groei bij merken
LinkedIn: persoonlijk netwerk weegt zwaar voor merkimago
LinkedIn-onderzoek onder 500 marketeers laat zien dat persoonlijke netwerken naast corporate kanalen bepalend zijn voor de beoordeling van merken.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE
ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.
HOWDY en All Heads on Deck vernieuwen merkidentiteit Bertolli
De vertrouwde basis, originele recepten en Italiaanse ingrediënten, blijft behouden, maar de manier waarop Bertolli zich presenteert is gemoderniseerd.
Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.
Zo wordt jouw merk thuis het onderwerp van gesprek
In dit artikel van DPG Grow neemt Marieke Wolthers je mee in de bevindingen en geeft adviezen waarmee jouw merk een plek verovert aan de keukentafel
Wehkamp kiest na pitch voor Dawn
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.
Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks
Het Amsterdamse bedrijf, gespecialiseerd in digitale infrastructuur, wilde een uitstraling die aansluit bij de groeiambities.
Rebranding: kies je voor gefaseerd of big bang?
Wanneer een merk verandert, staan organisaties vaak voor een keuze: voer je de nieuwe huisstijl in één keer door of kies je voor een geleidelijke overgang
Stichting Like a Buddy start campagne voor kwetsbare ouders
Met de landelijke campagne Help ouders blijven staan vraagt de stichting aandacht voor deze groep, zodat er tijdig hulp geboden kan worden.
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
Lidl richt merkstrategie op emotionele binding met klant
Met Je verdient ’t. introduceert de supermarktketen een internationale merkcampagne die in alle 31 Europese landen wordt uitgerold.
Tom Dijk: Voor CMO’s is implementatie vaak een zwart gat
Marketing Report is op bezoek bij RGN in Hengelo. Het bureau bestaat 30 jaar en richt zich volledig op de implementatie van huisstijlen
[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien
Michel van Velde: De dood van klassieke zoekresultaten
Google komt steeds dichter bij het vervangen van zijn iconische zoekpagina door de AI-modus vergelijkbaar met ChatGPT.
Whello vernieuwt merkidentiteit en focust op AI
Het Amsterdamse online marketingbureau Whello heeft een merkidentiteit gelanceerd. De rebranding markeert het begin van een volgende groeifase
Total Design wint drie Red Dot Design Awards
Het rebrandingproject voor Nationale Opera & Ballet werd onderscheiden in de categorieën Corporate Design en Brand Design.
Markteffect: Denk niet voor je klant, luister naar hem
Eén mindere ervaring kan het verschil maken tussen een trouwe fan en iemand die langzaam afdrijft naar de concurrent.
Stefan Klomp: Zo helpt belevingsonderzoek bij merkloyaliteit
In marketing hoor je het vaak: ‘de klant is koning’. Maar laten we eerlijk zijn, het wordt steeds lastiger om aan die verwachtingen te voldoen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis