Tag Resultaten
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.
Here lanceert positionering SharePeople: De Gezondernemers
Een beweging van zelfstandigen die samen gezond ondernemen en anders denken over succes. Niet enkel in termen van omzet, groei of klanten
Brand Potential versterkt merkfundament EZ Wheels
De samenwerking richt zich op het aanscherpen van het merkfundament, het verbeteren van de digitale zichtbaarheid en het ontwikkelen van een go-to-marketstrategie voor verdere expansie.
The Others maakt eindejaarscampagne Kinderfonds
De campagnefilm laat zien wat afstand betekent wanneer een kind in het ziekenhuis ligt en hoe de Ronald McDonald Huizen die afstand helpen overbruggen.
Total Design ontwikkelt merkstrategie voor Future Up
De naamswijziging markeert een nieuwe fase voor de organisatie die inzet op duurzaam en concurrerend ondernemen.
The Others ontwikkelt visuele identiteit fonQ
De stijl brengt naar voren dat het merk zich richt op uitgesproken en toegankelijke woonproducten.
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei
Na een uitgebreid pitchproces gaat UM aan de slag met de volledige mediastrategie en uitvoering, van branding tot performance.
SuperRebel.Agency doet rebranding FMI tot Sour Supplier
De merkoperatie is ontwikkeld door SuperRebel.Agency en moet de positie van het bedrijf als sour specialist in de internationale foodsector versterken.
ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.
Personally benoemt Bieke Groenink tot partner
Met haar komst wil het bureau ondernemers gerichter ondersteunen bij het versnellen van hun groei door LinkedIn-content en PR strategisch in te zetten.
Zo bouw je een sterk digitaal merk
In iedere aflevering bespreekt RGN actuele thema’s die merken helpen om relevant en herkenbaar te blijven in een veranderende markt
DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak
Het marketing- en technologiebedrijf positioneert zich als The Growth Invention Company en richt zich op het versnellen van groei bij merken
LinkedIn: persoonlijk netwerk weegt zwaar voor merkimago
LinkedIn-onderzoek onder 500 marketeers laat zien dat persoonlijke netwerken naast corporate kanalen bepalend zijn voor de beoordeling van merken.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE
ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.
HOWDY en All Heads on Deck vernieuwen merkidentiteit Bertolli
De vertrouwde basis, originele recepten en Italiaanse ingrediënten, blijft behouden, maar de manier waarop Bertolli zich presenteert is gemoderniseerd.
Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.
Zo wordt jouw merk thuis het onderwerp van gesprek
In dit artikel van DPG Grow neemt Marieke Wolthers je mee in de bevindingen en geeft adviezen waarmee jouw merk een plek verovert aan de keukentafel
Wehkamp kiest na pitch voor Dawn
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis