Tag Resultaten

DEPT herpositioneert Raleigh met uitgesproken campagne

07-08-2025 | 14:24:50
Raleigh, het Britse fietsmerk dat sinds 1887 bekendstaat, start een nieuw hoofdstuk met een vernieuwde merkpresentatie

Loes van Delft ontwerpt glas voor Duvel Collection

05-08-2025 | 09:51:00
Het ontwerp toont twee figuren die in een dansende beweging contact met elkaar maken.

Bram Holzapfel: Branding is het hart van je bedrijf

01-08-2025 | 12:48:00
Bram Holzapfel, Executive Creative Director en medeoprichter, sprak met Marketing Report over het businessmodel van het bureau

Michel van Velde: AI-agents zijn de nieuwe target audience

31-07-2025 | 10:11:00
Volgens recente cijfers wordt meer dan 45 procent van de online aankoopbeslissingen inmiddels al beïnvloed door AI

Havas Lemz bouwt merkidentiteit Restore Local

25-07-2025 | 13:26:26
In opdracht van Restore Local heeft Havas Lemz een merkidentiteit ontwikkeld voor een internationale beweging gericht op landherstel in Afrika.

Revitalize breidt samenwerking met Komori wereldwijd uit

10-07-2025 | 11:27:17
Wat begon als een Europese opdracht, is inmiddels uitgegroeid tot een structureel partnerschap dat meerdere merken en continenten beslaat.

Carlos Alcaraz merkambassadeur bij evian

10-07-2025 | 10:25:00
De Spaanse tennisser gaat de samenwerking aan met als doel een brede groep mensen te inspireren tot een gezonde levensstijl.

Zo blaas je de branding van jouw website het leven in

09-07-2025 | 09:56:00
Er zijn vier redenen om de branding van je site nieuw leven in te blazen: Binding met de doelgroep, Het ontbreken van kracht, Beperkte online zichtbaarheid

Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Bertolli kiest voor HOWDY en All Heads On Deck

25-06-2025 | 12:59:00
Na eerdere samenwerking voor Jean Bâton bundelen creatief bureau HOWDY en strategisch bureau All Heads On Deck opnieuw hun krachten.

VENGEAN ontwikkelt rebranding voor ChainCraft

23-06-2025 | 08:00:00
Met een aangepaste visuele identiteit en een 360-campagnepositionering is het bedrijf voorbereid op internationale uitbreiding.

KEMARI herijkt koers en positionering

18-06-2025 | 11:18:33
Na een periode van interne verandering presenteert het Enschedese bureau KEMARI zich met een aangescherpte positionering

Barracuda lanceert website en visuele identiteit

11-06-2025 | 08:54:00
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.

Jeff Bowerman: AI drijft creatie bij DEPT op SXSW Londen

05-06-2025 | 11:11:00
DEPT groeide de afgelopen tien jaar snel via overnames en autonome groei en telt inmiddels 4000 medewerkers verspreid over vijf continenten.

Bert Hagendoorn: Trends en connecties op SXSW Londen

05-06-2025 | 09:18:00
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Bert Hagendoorn.

Suzanne Visser: Kruisbestuiving centraal op SXSW Londen

05-06-2025 | 08:53:00
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Suzanne Visser, voorzitter van Dutch Digital Design & Business Developer.

John Meulemans: AI vraagt om menselijkheid bij Hibou

04-06-2025 | 20:46:00
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met John Meulemans, AI & Influencer Marketing Strategist en partner bij Hibou.

LU en Tim Senders starten videoserie over student en welzijn

04-06-2025 | 14:57:54
Tijdens de Week van de Mentale Gezondheid zetten Tim Senders en koekjesmerk LU zich in voor het welzijn van studenten. In een videoserie op social media

Victor Bakhuis: Massamedia verliezen aan kracht

04-06-2025 | 11:58:00
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Victor Bakhuis, CEO van het brand consultancybureau Protein Agency.

Rogier van Kralingen: Zo pak je media aan in revolutietijd

03-06-2025 | 11:11:00
Een domper op Amerikaanse overconsumptie is een godsgeschenk voor de natuur en een schot voor open doel voor wereldhandel en Europa

SEAT en AndAgencyAmsterdam lanceren social-campagne

28-05-2025 | 16:01:00
Centraal in de campagne staat de SEAT Leon plug-in hybride. De activatie vormt onderdeel van een strategie die inzet op storytelling en communityvorming.

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.