Tag Resultaten
Hogere merkvoorkeur voor Plants & Flowers Foundation Holland
Plants & Flowers Foundation Holland had een duidelijke ambitie: Nederland inspireren om buitenruimtes te vergroenen met tuinplanten
Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.
N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.
Hoe challenger-merken de aandacht winnen
In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een duidelijke voorsprong: zij zijn top-of-mind, krijgen makkelijker aandacht
Crossmediale campagne vergroot bereik Discovery-serie
Discovery wilde haar serie Jeroen’s Abandoned Adventures met Jeroen van Koningsbrugge groots lanceren.
DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.
Ella Fortuin: Geef je merk karakter met persoonlijke kracht
Ella Fortuin is oprichter/eigenaar van het influencer marketingbureau Brands Connected. We spreken haar onder meer over influencer marketing en haar eigen bureau
Branded content DPG Media: positief effect op imago Volvo
Het people first gedachtegoed van Volvo vormt de kern van hun strategie om het leven van mensen te vergemakkelijken en verbeteren.
Mediahuis wint pitch Branded Content Event 2025
MHX, de creatieve studio van Mediahuis, heeft de live pitch van het Branded Content Event 2025 gewonnen met het concept Geluksvogels.
[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Analist
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Analist
Joris Vorselaars over fusie Full Frame en Videohelden
Joris Vorselaars is oprichter en executive producer bij Full Frame dat per 1 januari 2025 samen is gegaan met Videohelden.
Willem van Kooten overleden: kleurrijke en vindingrijke mediapersoonlijkheid
Op 3 januari 2025 overleed de 83-jarige Willem van Kooten in de jaren ’60 en ’70 beter bekend als Joost den Draaijer.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Stacey Rookhuizen en Willem-Albert Bol over branded content vs branded entertainment
Stacey Rookhuizen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over het verschil tussen branded content en branded entertainment.
Persuade maakt merkcampagne voor bouwbedrijf Heijmans
Koninklijke Heijmans lanceert de belofte: Het kan samen. Hiermee speelt het bouwbedrijf in op de maatschappelijke uitdagingen in de bebouwde omgeving in Nederland
Serviceplan Group en Lufthansa Airlines komen met reeks merkfilms
Deze film vormt een centraal onderdeel van de Allegris-campagne onder het innovatieve "Yes"-platform
[Case] DPG Media: Sterke marktpositie voor Life Outdoor Living door campagne
BuitenHof Tuinmeubelen onderging een rebranding naar Life Outdoor Living en wilde direct een hogere marktpositie veroveren
[Case] DPG Media: DS Automobiles versterkt positie met The Art of Travel
In een markt waar onderscheidend vermogen en merkbekendheid essentieel zijn, staat DS Automobiles voor de uitdaging om haar positie als premium Frans automerk verder te versterken.
dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf
[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Consultant
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Consultant - Hilversum
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis