Tag Resultaten

MINISO opent flagshipstore in Amsterdam

19-08-2025 | 12:20:28
MINISO heeft zijn eerste flagshipstore in Amsterdam geopend. De winkel aan de Nieuwendijk, vlak bij de Dam en het Centraal Station

Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie

20-05-2024 | 10:18:39
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen

Megawatt start label Megawatt Branding

08-05-2023 | 10:26:14
Megawatt introduceert het label Megawatt Branding. Dit deel van het bureau richt zich specifiek op het (re)branden van merken.

LINDA. lanceert eigen bier in samenwerking met Grolsch

21-04-2023 | 10:07:47
Om te vieren dat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat brengt het merk haar eigen bier uit, speciaal door Grolsch voor LINDA. gebrouwen

Goldfizh breidt uit met Goldfizh Digital Change

23-02-2023 | 15:24:00
De Utrechtse full-service agency Goldfizh breidt uit met een nieuwe tak, Goldfizh Digital Change. Dit onderdeel begeeft zich op het vlak van tech, experience en innovatie

Being There start Being Here; met creativiteit gericht op interne communicatie

13-12-2022 | 10:17:22
Being There gaat zich de komende tijd verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communicatie met het label Being Here

Born05 lanceert digitaal high-fashion merk Reveals

29-11-2022 | 08:50:00
Born05 lanceert high-fashion merk Reveals. Het modemerk trapt af met een eerste statement-piece, dat digitale personalisatie toevoegt aan kleding: de Reveals-sjaal. Elke sjaal is uniek en onthult persoonlijke informatie van degene die hem draagt

SuperRebel lanceert Kids Gear-wintercollectie

19-09-2022 | 11:24:00
SuperRebel Kidsgear lanceert de wintercollectie. De collectie bestaat uit een streetwear-lijn met heel veel coole jassen en uitgebreide skikledinglijn die ook casual te dragen is

Youwe neemt Engelse branchegenoot Fisheye over

05-05-2022 | 13:06:05
Met de overname van de Engelse branchegenoot Fisheye verstevigt Youwe zijn positie op de Europese markt van digital agencies. Dit is de tweede overname uit het Verenigd Koninkrijk, Succesflow was de eerste

[Verslag] UM Better Bites: Culture Now: from Consumers to Citizen - Alain Sylvain

05-03-2020 | 16:57:00
Tijdens een door UM georganiseerde bijeenkomst presenteerde Alain Sylvain, oprichter en CEO van Sylvain Lab zijn visie op hoe (pop)cultuur doelgroepen beïnvloedt

Kruidvat en Patty Brard lanceren schoonmaakcollectie From PB with Love

17-02-2020 | 11:25:26
De volledige From PB with Love-voorjaarsschoonmaakcollectie is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat en op Kruidvat.nl, zolang de voorraad strekt. Van 22 februari tot en met 1 maart 2020 is de collectie ook te verkrijgen op de Huishoudbeurs

NBCUniversal krijgt boete van 14,3 miljoen voor monopolievorming licentierechten

31-01-2020 | 16:17:00
NBCUniversal, de film- en televisietak van Comcast, heeft van de Europese Commissie een boete van 14,3 miljoen euro gekregen voor het overtreden van de mededingingsregels


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.