Tag Resultaten
MINISO opent flagshipstore in Amsterdam
MINISO heeft zijn eerste flagshipstore in Amsterdam geopend. De winkel aan de Nieuwendijk, vlak bij de Dam en het Centraal Station
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
Megawatt start label Megawatt Branding
Megawatt introduceert het label Megawatt Branding. Dit deel van het bureau richt zich specifiek op het (re)branden van merken.
LINDA. lanceert eigen bier in samenwerking met Grolsch
Om te vieren dat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat brengt het merk haar eigen bier uit, speciaal door Grolsch voor LINDA. gebrouwen
Goldfizh breidt uit met Goldfizh Digital Change
De Utrechtse full-service agency Goldfizh breidt uit met een nieuwe tak, Goldfizh Digital Change. Dit onderdeel begeeft zich op het vlak van tech, experience en innovatie
Being There start Being Here; met creativiteit gericht op interne communicatie
Being There gaat zich de komende tijd verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communicatie met het label Being Here
Born05 lanceert digitaal high-fashion merk Reveals
Born05 lanceert high-fashion merk Reveals. Het modemerk trapt af met een eerste statement-piece, dat digitale personalisatie toevoegt aan kleding: de Reveals-sjaal. Elke sjaal is uniek en onthult persoonlijke informatie van degene die hem draagt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis