Tag Resultaten
MINISO opent flagshipstore in Amsterdam
MINISO heeft zijn eerste flagshipstore in Amsterdam geopend. De winkel aan de Nieuwendijk, vlak bij de Dam en het Centraal Station
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
Megawatt start label Megawatt Branding
Megawatt introduceert het label Megawatt Branding. Dit deel van het bureau richt zich specifiek op het (re)branden van merken.
LINDA. lanceert eigen bier in samenwerking met Grolsch
Om te vieren dat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat brengt het merk haar eigen bier uit, speciaal door Grolsch voor LINDA. gebrouwen
Goldfizh breidt uit met Goldfizh Digital Change
De Utrechtse full-service agency Goldfizh breidt uit met een nieuwe tak, Goldfizh Digital Change. Dit onderdeel begeeft zich op het vlak van tech, experience en innovatie
Being There start Being Here; met creativiteit gericht op interne communicatie
Being There gaat zich de komende tijd verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communicatie met het label Being Here
Born05 lanceert digitaal high-fashion merk Reveals
Born05 lanceert high-fashion merk Reveals. Het modemerk trapt af met een eerste statement-piece, dat digitale personalisatie toevoegt aan kleding: de Reveals-sjaal. Elke sjaal is uniek en onthult persoonlijke informatie van degene die hem draagt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis