Tag Resultaten
HEMA wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Met een mix van innovatie, duurzaamheid en herkenbare klassiekers – zoals de rookworst en de iconische tompouce – weet HEMA zich te blijven onderscheiden.
GoSpooky wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
De campagne trapte af op de pagina’s van onze ambassadeurs. In hun dagelijkse vlogs verschenen mysterieuze, glowing lichten
N=5 wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Holland & Barrett heeft de ambitie om te groeien in Nederland. Om dit te realiseren, moet de merkoverweging significant worden verhoogd.
WPP wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Dr. Oetker wilde een nieuw premium pizzamerk genaamd Suprema introduceren, dus WPP Media ging aan de slag.
Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden
GoSpooky wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Tijdens Ramadan lanceerde Andrélon samen met GoSpooky “Andrélon Iftar”, waarbij haarverzorging opnieuw werd gepositioneerd als self-care en identiteit
TVM wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Briefing: Positioneer TVM als méér dan verzekeraar: Kennispartner, autoriteit én aanjager op o.a. (digitale) veiligheid in transport & logistiek.
Trekpleister wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Trekpleister transformeert: een werkgeversmerk waar je blij van wordt!
AndAgencyAmsterdam Influencer Agency van het Jaar 2025
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen
Coen Zuijdervliet: Jerome Kuijken heeft een punt
Toen ik Jerome’s stuk las, dacht ik meteen: ja, precies dit. We zijn zó goed geworden in het relativeren van ons eigen vak
NRC Vandaag wint voor derde jaar Dutch Podcast Award
Voor het derde jaar op rij is de podcast NRC Vandaag bekroond met een Dutch Podcast Award in de categorie Dagelijkse podcast
AI schittert op groot scherm bij eerste AI Video Awards
Op 19 november wordt de allereerste editie van de AI Video Awards georganiseerd tijdens Dutch AI Week in Breda.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025
Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS
TEAM LEWIS wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Niets zo mooi als speelgoed van een ander
RAI wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Van 7 tot en 11 mei vond in RAI Amsterdam het EASL-congres (European Association for the Study of the Liver) plaats
De Wolven wint ZILVER bij Dutch PR Awards
Luchtige menstruatiegesprekken met vaders, om menstruatietaboe te doorbreken
SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.
NewsLab wint ZILVER bij Dutch PR Awards
Dutch PR Awards - Staatsloterij deed in 2024 een uiterste poging om winnaars van de Oudejaarstrekking 2023 die zich nog niet hebben gemeld te vinden
Het PR Bureau wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025
Specsavers Nederland schakelde HPB | Het PR Bureau in om bewustwording te vergroten rondom volksgezondheid
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis