Tag Resultaten

Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

02-07-2025 | 17:19:00
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen

Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie

01-07-2025 | 11:44:00
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld

Markteffect verkozen tot Data & Insights Bureau van 2025

27-06-2025 | 08:03:00
De prijs werd toegekend vanwege de combinatie van groei en maatschappelijke betrokkenheid, aldus de jury. Het bureau uit Eindhoven won de prijs al in 2020.

Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT

27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn

Lebara en UNLIKE lanceren Logisch!? Award-campagne

25-06-2025 | 12:51:13
Telecomprovider Lebara werkt samen met social bureau UNLIKE aan een campagne waarin onlogische keuzes centraal staan.

Laatste winnaars Grand Prix Cannes Lions

20-06-2025 | 21:30:00
AXA (Frankrijk), Natura (Brazilië), Paralympics (Verenigd Koninkrijk), en the Herpes Foundation (Nieuw Zeeland) wonnen Grand Prix-prijzen bij de laatste awardshow

Young Lions: Kiki Knoops en Yascha Puts (DDB) winnen brons

20-06-2025 | 12:28:00
Junior Creatives Kiki Knoops en Yascha Puts van DDB Amsterdam hebben een Bronzen Young Lion gewonnen in de categorie Print met het idee van het blad Forbees, als parodie op het blad Forbes

Gut Amsterdam wint Gouden Lion met Hertog-Jan

19-06-2025 | 22:31:00
Gut Amsterdam wint ede erste Nederlanse Gouden Lion.van 2025 Verder wint Le Pub volop met Lions voor Philips en Heineken; KPN wint opnieuw en Gut Amsterdam krijgt met Hagelchup opnieuw een Lion

TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion; LePub Brons met Heineken

18-06-2025 | 15:38:00
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile

Renault/Publicis genomineerd voor duurzaamheids Lion

18-06-2025 | 10:29:00
Publicis Nederland is met de Renault-campagne Utrecht Energized genomineerd op de shortlist voor de categorie Sustainability Development Goal in de subcategorie Sustainable Cities & Communities

Belgische Happiness (FCB) wint met Burger King goud (Cannes Lions)

17-06-2025 | 21:30:00
Het Belgische Happiness (FCB) heeft een gouden Lion gewonnen met de campagne Burger tot the King voor Burger King in de categorie Entertainment for Gaming

Nederlands/Italiaanse LePub wint Zilver met Philips-campagne

17-06-2025 | 14:30:00
De Amsterdamse en Milanese vestigingen van LePub hebben met de campagne Fixables van Philips een zilveren en bronzen Lion gewonnen op het Cannes Lions Festival

GUT Amsterdam, LePub, Wiedema+Kennedy op shortlists Cannes

17-06-2025 | 10:53:00
GUT Amsterdam, LePub en Wiedema+Kennedy staan genomineerd op de verschillende shortlists van de Cannes Lions die bekend zijn gemaakt

Le Pub en Joe Public (Zuid-Afrika) winnen bij Cannes Lions

17-06-2025 | 10:01:00
De eerste prijzen van het Cannes Lions Festival zijn uitgereikt. Vijf campagnes voor Oreo die door LePub Amsterdam en LePub Bogota zijn ontwikkeld, kregen elk een zilveren Lion

Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant

12-06-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Robert Essenstam over De Bonk, de enige regionale communicatieprijs van Nederland

SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt

06-06-2025 | 16:27:00
Bas Vlugt is op bezoek bij Closed on Monday, want het bureau heeft de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen. Oprichter Gookie Sassen staat hem te woord

Effie Awards 2025 open voor inzending

02-06-2025 | 12:11:00
De Effie Awards zijn weer geopend voor inzending. Campagnes kunnen tot en met 26 augustus worden ingediend.

Bas Vlugt: SXSW or Cannes - that's the question

27-05-2025 | 15:45:00
Cannes is duur, heel duur. Een beetje leuk naar het Palais kost je een aantal duizenden euros.

N=5 wint D&AD Pencil voor campagne Consumentenbond

23-05-2025 | 15:15:00
Creatief bureau N=5 heeft in Londen een D&AD Wooden Pencil ontvangen voor de campagne Eerlijk Waar?!, ontwikkeld voor de Consumentenbond.

OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025

23-05-2025 | 08:37:00
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.