Tag Resultaten
Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen
Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie
De Cannes Lions-organisatie gaat vanaf de Cannes Lions-editie 2026 strengere regels invoeren naar aanleiding van ingetrokken Braziliaanse inzendingen waar misleiding en manipulatie is vastgesteld
Markteffect verkozen tot Data & Insights Bureau van 2025
De prijs werd toegekend vanwege de combinatie van groei en maatschappelijke betrokkenheid, aldus de jury. Het bureau uit Eindhoven won de prijs al in 2020.
Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn
Lebara en UNLIKE lanceren Logisch!? Award-campagne
Telecomprovider Lebara werkt samen met social bureau UNLIKE aan een campagne waarin onlogische keuzes centraal staan.
Laatste winnaars Grand Prix Cannes Lions
AXA (Frankrijk), Natura (Brazilië), Paralympics (Verenigd Koninkrijk), en the Herpes Foundation (Nieuw Zeeland) wonnen Grand Prix-prijzen bij de laatste awardshow
Young Lions: Kiki Knoops en Yascha Puts (DDB) winnen brons
Junior Creatives Kiki Knoops en Yascha Puts van DDB Amsterdam hebben een Bronzen Young Lion gewonnen in de categorie Print met het idee van het blad Forbees, als parodie op het blad Forbes
Gut Amsterdam wint Gouden Lion met Hertog-Jan
Gut Amsterdam wint ede erste Nederlanse Gouden Lion.van 2025 Verder wint Le Pub volop met Lions voor Philips en Heineken; KPN wint opnieuw en Gut Amsterdam krijgt met Hagelchup opnieuw een Lion
TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion; LePub Brons met Heineken
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile
Renault/Publicis genomineerd voor duurzaamheids Lion
Publicis Nederland is met de Renault-campagne Utrecht Energized genomineerd op de shortlist voor de categorie Sustainability Development Goal in de subcategorie Sustainable Cities & Communities
Belgische Happiness (FCB) wint met Burger King goud (Cannes Lions)
Het Belgische Happiness (FCB) heeft een gouden Lion gewonnen met de campagne Burger tot the King voor Burger King in de categorie Entertainment for Gaming
Nederlands/Italiaanse LePub wint Zilver met Philips-campagne
De Amsterdamse en Milanese vestigingen van LePub hebben met de campagne Fixables van Philips een zilveren en bronzen Lion gewonnen op het Cannes Lions Festival
GUT Amsterdam, LePub, Wiedema+Kennedy op shortlists Cannes
GUT Amsterdam, LePub en Wiedema+Kennedy staan genomineerd op de verschillende shortlists van de Cannes Lions die bekend zijn gemaakt
Le Pub en Joe Public (Zuid-Afrika) winnen bij Cannes Lions
De eerste prijzen van het Cannes Lions Festival zijn uitgereikt. Vijf campagnes voor Oreo die door LePub Amsterdam en LePub Bogota zijn ontwikkeld, kregen elk een zilveren Lion
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Robert Essenstam over De Bonk, de enige regionale communicatieprijs van Nederland
SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt
Bas Vlugt is op bezoek bij Closed on Monday, want het bureau heeft de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen. Oprichter Gookie Sassen staat hem te woord
Effie Awards 2025 open voor inzending
De Effie Awards zijn weer geopend voor inzending. Campagnes kunnen tot en met 26 augustus worden ingediend.
Bas Vlugt: SXSW or Cannes - that's the question
Cannes is duur, heel duur. Een beetje leuk naar het Palais kost je een aantal duizenden euros.
N=5 wint D&AD Pencil voor campagne Consumentenbond
Creatief bureau N=5 heeft in Londen een D&AD Wooden Pencil ontvangen voor de campagne Eerlijk Waar?!, ontwikkeld voor de Consumentenbond.
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis