Tag Resultaten
MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs
De Magazine Media Associatie (MMA) en podcastplatform Bakkie Media lanceren een nieuwe podcastreeks ter gelegenheid van De Mercurs
ICMA 2025 - AXE Fine Fragrance
Voor de lancering van AXE Fine Fragrance in Nederland kozen we voor een radicale aanpak: 100% paid, 0% organic.
ICMA 2025 - Melkmeisje tussen de boeken
Voor 1 april 2025 bedacht het Rijksmuseum een online grap die inspeelde op zowel de collectie als de beleving van het museumgebouw.
Stichting ALS, Boldking, Albert Heijn en Michel Tiggelman winnen bij Audify Awards
Stichting ALS, Boldking en Albert Heijn winnen bij Audify Awards; Michel Tiggelman (Randstad) is Audio-ambassadeur 2025
Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht
ICMA 2025 - ABN AMRO | Nu voor later
ABN AMRO vroeg ons om bewustwording te creëren rond de financiële opvoeding van kinderen en ouders te voorzien van praktische tips
ICMA 2025 - Vrijheid, vertrouwen & verkoop
Met een mix van innovatie, duurzaamheid en herkenbare klassiekers – zoals de rookworst en de iconische tompouce – weet HEMA zich te blijven onderscheiden.
ICMA 2025 - Kraampje van Koophandel
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.
ICMA 2025 - Lebara
Na het succes in 2024, waarin Lebara uitgroeide tot de grootste telco op TikTok. We kregen de opdracht om dit succes verder te brengen.
ICMA 2025 - Moderne relaties
Moderne relaties maken het leven leuk, maar soms ook niet.
ICMA 2025 - ChatKliniek
ChatKliniek - Moderne vriendschap is best ingewikkeld. Gelukkig is er nu een plek waar je alles mag vragen.
Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur
Martijn Swijghuisen Reigersberg legt na jaren zijn rol als bestuurslid neer. Tegelijkertijd treedt SAN met vertrouwen een nieuwe fase in met de komst van Karlien Serrarens en Inge Wortelboer.
ICMA 2025 - App & Ink
Tattoo-artist en creator Didi Shanna ontvangt deelnemers in haar shop, waar zij hun verhaal achter één betekenisvol WhatsApp-bericht delen
ICMA 2025 - Robijn Quickwash
De campagne moet bereik genereren en spraakmakend zijn zodat de doelgroep over de nieuwe innovatie gaat praten.
ICMA 2025 - Lancering YoungLA in Nederland
YoungLA wilde zijn merk uitbreiden naar Europa, met Nederland als eerste focusmarkt. Het doel was een stevige lokale aanwezigheid op te bouwen
ICMA 2025 - De Klimaatlaars
Om de abstracte waarde van het Waterschap tastbaar te maken, werd de ‘Klimaatlaars’ gelanceerd
ICMA 2025 - Lilyland: Eerste foodtruckfestival voor honden
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden
ICMA 2025 - Holland & Barrett: Denk aan je brein
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie
ICMA 2025 - Scooperz
Wij zijn Scooperz, creator-first agency. Sinds 2011 focussen wij ons volledig op social en influencermarketing
ICMA 2025 - AndAgencyAmsterdam
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen
ICMA 2025 - Scooperz practice what you preach
Wij zijn Scooperz, creator-first agency. Sinds 2011 leven wij social media als core business.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis