Tag Resultaten
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
PEXI: Enorme groeiversnelling bij Adserver
Het Nederlandse adtechbedrijf PEXI heeft de vernieuwde Adserver 2.0 gelanceerd. We spreken hierover met Willem Waardenburg, oprichter en directeur van PEXI en marketingbureau PINK
Willem Albert Bol wil Azerion zichtbaar maken als trots van Nederland
Marketing Report spreekt op Schiphol-Rijk met Willem Albert Bol, sinds kort country director van Azerion Nederland
Whazzup?! in Media #7: AI-Shift - De strijd om traffic
René Zeedijk en Roger Verdurmen reflecteren op een onderwerp dat steeds belangrijker wordt: de impact van Google AI op websiteverkeer.
Channel Factory lanceert Mental Health Inclusion List voor adverteerders
De lijst bevat zorgvuldig geselecteerde YouTube-kanalen die positief bijdragen aan de mentale gezondheid, waardoor merken veilig kunnen adverteren naast content van therapeuten, ervaringsdeskundigen en hulporganisaties.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Ad Alliance en RTL Nederland testen split screen-reclames
Van begin juni tot half juli 2025 hebben Ad Alliance en RTL Nederland het fenomeen split screen-reclames getest tijdens reclameblokken van RTL Boulevard
Patrick Petersen: ChatGPT is slecht voor je brein
Steeds meer – vooral jonge gebruikers - zetten ChatGPT in als een soort mentale coach met blind vertrouwen
SEO Impactanalyse: Verruiming Ster gaat vooral ten koste van Nederlandse spelers
Het door SEO gedane onderzoek naar verruiming van Ster-reclame bij de NPO levert 14 tot 24 miljoen euro aan extra omzet op ten koste van private Nederlandse media
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Transfer Media verzorgt reclame Eurosport en Discovery
Transfer Media neemt vanaf 1 december de reclameregie van Eurosport en Discovery in Franstalig België op zich.
Whazzup?! in Media #6 De folder: Stervend of juist heel relevant?
In deze aflevering analyseren we de laatste onderzoeksresultaten van GfK, Spotta en NMO en bekijken we de toekomst van folders als marketinginstrument.
Minister Frank Rijkaart: geen toezicht en geen sancties EU-regels over politieke reclames
Minister Frank Rijkaart (BBB) van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties heeft besloten dat er ten aanzien van de Europese verordening politieke reclames de komende periode geen toezicht en sanctiemogelijkheden komen
Social media stuwen wereldwijde advertentiegroei
Meta, Alphabet en Amazon zijn in 2030 samen goed voor meer dan 60 procent van de wereldwijde advertentie-uitgaven.
Weborama Nederland wordt Adways Weborama
Weborama Nederland en Adways gaan verder onder de naam Adways Weborama.
Patrick Petersen: Domme taalmodellen zoeken data
De digitale alwetenden die zogenaamd slimmer zijn dan jij en ik, blijken in werkelijkheid verslaafde datavreters
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Account Manager
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar Account Manager
Sjoerd van der Meijden: We gaan een professionaliseringsslag zien in Retail Media
Sjoerd van der Meijden, Adswag en Retail Media Hub: We gaan een professionaliseringsslag zien in Retail Media
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Lancering Intergamma Retail Media Groep
Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis