Tag Resultaten
W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.
Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.
ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.
SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.
ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today
WPP x ADNIGHT | WPP City
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.
TBWA\NEBOKO x ADNIGHT | Welcome to the OG of Dutch advertising
Stap binnen voor een avond vol rauwe ambitie en originele ideeën
Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.
Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025
De award, een initiatief van de gemeente Rotterdam en Agency at Night, wordt jaarlijks toegekend aan een veelbelovende jonge maker uit de stad.
ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s
Na een succesvolle editie in Brussel richt het creatieve festival zich dit jaar opnieuw op de hoofdstad.
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT
Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie
Laurent Massart, Client Partner BNL bij dentsu BENELUX, over ADNIGHT BXL
If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!
Managing Director Lina Mertens en componist en oprichter Peter Baert over ADNIGHT BXL
Een unieke blik achter de schermen van wat ons vak drijft
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
Betere inzichten door technologie
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
Why Creatives Fail Until They Don’t
Serviceplan Group won Gold in the Best Innovator Agency category of the Agency of the Year awards
We zoeken jonge sterke monteurs met oog voor storytelling
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
We gaan een live versie doen van onze podcast Los Pitchos
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
Alles moet snel gaan, van hot naar her, overdosis prikkels
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
Sounds Like A Good ID, PUTAIN
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & concept)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & concept) - Marketing
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis