Tag Resultaten
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept.
NOA, O2H en JCDecaux ontwikkelen doneerbushokje War Child
Campagne op Rembrandtplein maakt directe donatie mogelijk
SEAT en AndAgencyAmsterdam lanceren social-campagne
Centraal in de campagne staat de SEAT Leon plug-in hybride. De activatie vormt onderdeel van een strategie die inzet op storytelling en communityvorming.
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.
Heineken en LePub brengen stamkroeg naar de finale
Heineken en creatief bureau LePub brengen het geluks-café van twee trouwe fans naar de UEFA Women’s Champions League Finale in Lissabon.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor Albert Heijn
De campagne combineert muziek, social content en retailaanbod en loopt de hele zomer door.
Dennis Schouten: Live activatie maakt écht het verschil
Marketing Report bezocht het bureau in de Houthavens van Amsterdam. Hier bevindt zich het logistieke hart van het bedrijf.
Daymakers wint vier internationale Eventex Awards
De internationale jury bekroonde drie cases voor DPG Media, Royal Cosun en Vredestein Tyres op het gebied van creativiteit, impact en uitvoering.
Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
Ben & Jerry’s introduceert een nieuwe smaak: Brookieees & Cream. Ter gelegenheid van de lancering opent het ijsmerk een tijdelijke Brookie Pop-up
Oatly en Chase zetten bikers in voor activatie
De producent van havermelk steunde het EF Pro Cycling-team met hulp van een lokaal motorteam.
SuperRebel.Agency brengt spontane sausmix tot leven
Burger King, Heinz en SuperRebel.Agency hebben een activatie gelanceerd waarbij een eenvoudige ontdekking centraal staat.
SuperRebel ontwikkelt activatiecampagne voor Rijnmondveilig
Creatief bureau SuperRebel heeft in samenwerking met Rijnmondveilig een activatiecampagne ontwikkeld voor de lancering van een veiligheidsapp
Dr. Oetker kiest Chase voor pizzaconcept Suprema
De samenwerking ging van start met een merkactivatie op Utrecht Centraal, waarbij het merk voor het eerst afgebakken eten serveerde op deze locatie.
N=5 en KVK zetten jonge ondernemers in de spotlight
Op Koningsdag organiseren KVK en bureau N=5 de activatie Kraampje van Koophandel, waarmee kinderen op de vrijmarkt in Amsterdam ondersteuning krijgen bij hun eerste stappen als ondernemer.
The Romans zet easyJet-jubileum op de kaart met activatie
In samenwerking met koffiezaak YUSU lanceerden zij de Flying Cake, een campagne die lokale betrokkenheid en zichtbaarheid moest vergroten.
The Flower Farm en Blyde Benelux starten samenwerking
Beide organisaties willen met de samenwerking bijdragen aan een leefbare planeet.
Publicis Groupe NL versterkt focus op merkactivaties
Publicis Groupe Nederland breidt in 2025 zijn activiteiten uit met een in-house Brand Activations-team.
Heineken zet mobiele schermen in voor gezamenlijk kijken
Heineken en creatief bureau LePub hebben in Johannesburg een campagne gelanceerd die voetbalbeleving centraler en socialer maakt.
ADsterdam Festival keert terug voor derde editie
Het creativiteitsfestival, een initiatief van Publicis Groupe, wordt georganiseerd in samenwerking met ADCN en Soundsright en richt zich op de gehele creatieve industrie.
MSQ Sport + entertainment opent bureau in Amsterdam
MSQ Sport + Entertainment, de sport- en entertainment bureaugroep die in juni 2024 werd opgericht door MSQ breidt volgende maand uit naar Amsterdam
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis