Tag Resultaten
Buutvrij for life en Denksport ontwikkelen festivalactivatie Pinkpop
Met de activatie Unlock je Hokje maakten duizenden bezoekers kennis met puzzels op het festivalterrein
Barracuda ontwikkelt Chiquita-activatie op Freshtival
Het bureau creëerde een opvallende ervaring met interactieve elementen en sterke branding.
Fitzroy ontwikkelt Campina Br(e)akfast Barn op Lowlands 2025
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.
Kumpany ontwikkelt festivalconcept Rabo Clubhuis voor Rabobank
Het concept is het nieuwe activatiehart van Rabobank op grote festivals en vormt het tastbare verlengstuk van de merkstrategie Onze Bank.
Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen
In 2025 is IRL (In Real Life) het nieuwe premium en merken die dat snappen, bouwen geen campagnes maar cultmomenten.
SEA Water lanceert zomerse campagne met Flink
Het Amsterdamse watermerk SEA Water is sinds kort beschikbaar via flitsbezorger Flink
LiveWall lanceert de A-vatar voor gamification bij Ahoy
Rotterdam Ahoy introduceert de A-vatar, een interactieve game die bezoekers helpt hun persoonlijke voorkeuren voor evenementen te ontdekken.
Fitzroy ontwikkelt campagne voor thuisfitnessmerk Dreaver
Met een campagne waarin een vrouw op een loopband midden in haar woonkamer loopt, introduceert Dreaver zich aan het Nederlandse publiek.
HARDER BETTER STRONGER maakt samplingcampagnes meetbaar
Met locatiegebaseerde ID-detectie wordt fysieke aanwezigheid gekoppeld aan digitale opvolging en conversie
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept.
NOA, O2H en JCDecaux ontwikkelen doneerbushokje War Child
Campagne op Rembrandtplein maakt directe donatie mogelijk
SEAT en AndAgencyAmsterdam lanceren social-campagne
Centraal in de campagne staat de SEAT Leon plug-in hybride. De activatie vormt onderdeel van een strategie die inzet op storytelling en communityvorming.
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.
Heineken en LePub brengen stamkroeg naar de finale
Heineken en creatief bureau LePub brengen het geluks-café van twee trouwe fans naar de UEFA Women’s Champions League Finale in Lissabon.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor Albert Heijn
De campagne combineert muziek, social content en retailaanbod en loopt de hele zomer door.
Dennis Schouten: Live activatie maakt écht het verschil
Marketing Report bezocht het bureau in de Houthavens van Amsterdam. Hier bevindt zich het logistieke hart van het bedrijf.
Daymakers wint vier internationale Eventex Awards
De internationale jury bekroonde drie cases voor DPG Media, Royal Cosun en Vredestein Tyres op het gebied van creativiteit, impact en uitvoering.
Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
Ben & Jerry’s introduceert een nieuwe smaak: Brookieees & Cream. Ter gelegenheid van de lancering opent het ijsmerk een tijdelijke Brookie Pop-up
Oatly en Chase zetten bikers in voor activatie
De producent van havermelk steunde het EF Pro Cycling-team met hulp van een lokaal motorteam.
SuperRebel.Agency brengt spontane sausmix tot leven
Burger King, Heinz en SuperRebel.Agency hebben een activatie gelanceerd waarbij een eenvoudige ontdekking centraal staat.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis