Tag Resultaten
Van gebruikerstest naar gebruikersbegrip
Ruigrok onderzoek & advies laat in een whitepaper zien waarom UX-onderzoek verder gaat dan controleren of iets werkt
Martijn van der Veen: Marketingplannen draaien op aannames
Maar juist nu is de vraag niet wat er vorig kwartaal werkte. De vraag is wat je doelgroep volgend jaar gaat bewegen.
Ruigrok: Customer journey vraagt om meer dan data
Onderzoeksbureau Ruigrok onderzoek & advies publiceert een whitepaper die organisaties helpt om verder te kijken dan cijfers.
Ruigrok: klantreis als strategisch kompas voor organisaties
Onderzoeks- en adviesbureau Ruigrok heeft de whitepaper Regie op de Customer Journey gepubliceerd.
AI wordt mainstream, maar Nederlanders blijven kritisch
Het nieuwe What's Happening Online onderzoek van Ruigrok onderzoek & advies toont aan dat AI definitief doorbreekt in het dagelijks leven
Ruigrok: Digitale toegankelijkheid biedt marketingkansen
Vanaf 28 juni 2025 zijn bedrijven verplicht hun digitale producten en diensten toegankelijk te maken. Dat staat in de European Accessibility Act (EAA).
Jongeren worstelen met hun schermgebruik
Uit het rapport blijkt dat twee op de vijf Nederlanders minder tijd willen besteden op hun smartphone.
[Vacatures] Ruigrok zoekt een Research Executive (kwantitatief onderzoek)
Ruigrok is per direct op zoek naar Research Executive (kwantitatief onderzoek)
[Vacatures] Ruigrok zoekt een Marketing Stagiair
Ruigrok is per direct op zoek naar Marketing Stagiair
Bij Ruigrok is ons doel altijd groter dan marktonderzoek alleen
Ruigrok is bijna 35 jaar een (markt)onderzoek- en adviesbureau voor bedrijven. We spreken Marit Klooster, Managing Director van Ruigrok - onderzoek & advies
[Vacatures] Ruigrok zoekt een Research Executive (kwantitatief onderzoek)
Ruigrok is per direct op zoek naar een Research Executive (kwantitatief onderzoek)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis