Tag Resultaten
Basic-Fit, Consumentenbond en Jean Bâton winnen NIMA Awards
De drie organisaties vielen op door hun integrale en organisatiebrede marketingstrategieën
Shortlist NIMA Marketingprijzen 2024 bekend
NIMA heeft de shortlist bekendgemaakt voor de NIMA Marketingprijzen 2024. Negen organisaties zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large
80 procent examenkandidaten slaagt voor NIMA-diploma
Elk jaar maakt Team NIMA de feiten en figuren rond de bekende NIMA diploma’s A, B en C bekend.
Iris Academy en NIMA gaan samenwerken rondom trainingen
Het aanbod is aanvullend op de bestaande trainingen van NIMA en richt zich specifiek op CMO’s, CEO’s en marketeers in vergelijkbare functies.
NIMA partner Merken100 en M100
NIMA en Marketing Report hebben een partnerschap afgesloten. Het partnerschap heeft betrekking op de Merken100 en 100 Summer Edition
NIMA Marketing Day: SNS Bank, De Koffiejongens en Soof Drinks Marketing Companies of the Year
Tijdens de NIMA Marketing Day 2024 zijn de winnaars bekend gemaakt van de Jaarprijzen voor de Marketing Company of the Year
[Interview] Rob Overduin (NIMA): Ik wil marketing en alle disciplines die erbij horen beter op de kaart te zetten
NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing. is de beroepsorganisatie van professionals in marketing, communicatie en sales. We spreken met Rob Overduin, sinds september 2023 voorzitter en directeur van NIMA
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis