Tag Resultaten
DVJ Insights wint achtste FD Gazellen op rij
De erkenning volgt kort na de plaatsing op de lijst Europe’s Long-Term Growth Champions 2026 van de Financial Times en Statista
DVJ uitgeroepen tot Europe’s Growth Champion 2026
Deze lijst bestaat uit 300 bedrijven in Europa die over een periode van tien jaar een opvallend groeipatroon laten zien.
[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)
[Vacatures] DVJ Insights zoekt een Client Consultant
DVJ Insights is per direct op zoek naar Client Consultant (Nederland)
DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.
Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights
Met deze benoeming wil het bureau zijn internationale onderzoekspositie verder versterken.
Cathelijn te Koppele start bij DVJ Insights
Met een achtergrond in neurowetenschappen en zeven jaar ervaring bij onderzoeksbureau Validators brengt zij onderzoekskennis én een commerciële blik mee
SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit
AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.
Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker
Tijdens Cannes Lions gaf Lucas Hulsebos CEO van DVJ Research Group, samen met Philips een presentatie bij Inside Lighthouse
Philips vertrouwt op DVJ Insights voor impactvolle marketing
Het elektronicabedrijf zet daarbij in op campagnes die niet alleen producten verkopen
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT
DVJ Insights opent kantoor in Noorwegen
DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Scandinavië uit met een kantoor in Noorwegen.
Betrokkenheid consument bij merken wordt overschat
Jori van de Spijker is Head of Brand & Communication bij onderzoeksbureau DVJ Insights. We spreken hem over merkstrategie, AI en de toekomst van adverteren
Léonie Koning Global Commercial Director van DVJ Insights
Met ruime ervaring in het leiden van internationale projecten en het stimuleren van groei binnen organisaties, brengt zij een schat aan expertise mee
[Marketing Report TV] Lucas Hulsebos over DVJ Insights en de beste manier om onderzoek te doen
Lucas Hulsebos is CEO van de DVJ Research Group. Te gast bij Marketing Report TV praat hij over zijn bedrijf en de beste manier om onderzoek te doen.
Martin Hellich (DVJ Insights): Waarom volumemodellen voor productlanceringen strategische opties moeten overwegen
Stel je een productmanager voor die een nieuw product moet lanceren in een specifiek land. Met een helder beeld Het blijft moeilijk om met zekerheid de winstgevendheid van een nieuw product te voorspellen, vooral in competitieve markten waar de kans op een mislukte lancering groot is. Daarom is het essentieel om ook strategische opties mee te nemen in volumemodellen.
Job Verhoeve Client Consultant DVJ Insights
DVJ Insights kondigt de aanstelling van Job Verhoeve aan als Client Consultant. Met meer dan 12 jaar ervaring in onderzoek en media brengt Job een diepgaand begrip van het medialandschap en consumentengedrag met zich mee.
De impact van Total Video: de combinatie van tv en streaming
Één van de pijlers van Ad Alliance is Total Video: longform content in een kwalitatieve & brand safe omgeving, ook wel de combinatie van TV & Streaming
Martin Hellich (DVJ Insights): Succesvol innoveren door validatie van jobs-to-be-done en storytelling
JTBD is oplossing-onafhankelijk en legt de nadruk op consumentbehoeften in plaats van productkenmerken.
Jori van de Spijker (DVJ Insights): Het overschatten van lange videoadvertenties in een wereld van 1,8 seconden
Het is geen geheim dat mensen op social media niet zitten te wachten op advertenties. Dus waarom maken we social video-campagnes dan nog steeds zo lang?
Adrian Sanger (DVJ Insights): Schapposities in relatie tot koopgedrag voorspellen met AI
Eerder dit jaar organiseerden we de 8e editie van ons jaarlijkse Brand Growth Event voor een selecte groep marketing- en researchprofessionals
DVJ Insights: AI in pre-testing: Sterkere creaties met predictive AI
AI verovert elke industrie, en de wereld van advertentietests vormt hierop geen uitzondering. Maar helpt het echt om consumenten beter te begrijpen?
DVJ Insights wint FD Gazelle voor het 7e jaar op rij
DVJ Insights heeft voor het 7e jaar op rij de FD Gazelle gewonnen. Dat betekent dat het bedrijf nu 10 jaar op rij minimaal 20 procent per jaar groeit
Dennis Hulsebos (DVJ Insights): Taal als Beperking voor AI
Kunstmatige intelligentie (AI) heeft zich de afgelopen jaren snel ontwikkeld, vooral op het gebied van grote taalmodellen (LLM’s) die in staat zijn om mensachtige teksten te genereren. Hoewel deze modellen zeer bedreven zijn in het produceren van samenhangende en complexe zinnen, hebben ze ook beperkingen - met name in de manier waarop ze taal gebruiken om te "denken".
DVJ Insights: De rijpheid van ideeën - te vroeg of te laat introduceren
In deze blog verkent DVJ-Insights hoe bedrijven, door hun ideeën nauwgezet te testen en te bewaren, precies op het juiste moment kunnen inspelen op markttrends
DVJ Insights: De impact van crossmedia op merkherinnering
Onderzoek naar synergie in merkherinnering door crossmedia advertising
Martin Hellich (DVJ Insights): De fijne balans tussen standaardisatie en realiteit in innovatie onderzoek
Henry Ford zei ooit: "Als ik mensen had gevraagd wat ze wilden, hadden ze ‘snellere paarden’ als antwoord gegeven
Adrian Sanger (DVJ Insights): Komt er ooit een stop op onze promotieverslaving?
Eerder dit jaar organiseerden we de 8e editie van ons jaarlijkse Brand Growth Event voor een selecte groep marketing- en researchprofessionals
Adrian Sanger (DVJ Insights): Click, Shop, Repeat
We merken het allemaal – of het nu gaat om het beheren van financiën of shoppen voor de nieuwste mode, het gemak van digitale kanalen is moeilijk te negeren.
Jori van de Spijker (DVJ Insights): Waarom topmarketeers nooit stoppen met leren
Een van de meest fascinerende aspecten van mijn werk is dat ik de kans krijg om met een breed scala aan adverteerders te spreken. Dat geeft mij een unieke kijk op hoe zij de wereld van marketing en advertising zien.
DVJ Insights breidt consultancy team uit in Europa
Het markonderzoeksbureau DVJ Insights zet zijn groei voort met de toevoeging van vier consultants aan het global consultants team.
De sleutel tot AI-integratie: Dingen hetzelfde houden en toch innoveren
AI kan worden ingezet om effectiviteit en aanpassingsvermogen te vergroten zonder de identiteit van je bedrijf te verliezen.
[Column] Martin Hellich (DVJ Insights): Zo pak je portfolio-management professioneler aan
Gevangen tussen verschillende krachten en snel veranderende marktomstandigheden, neemt de complexiteit om een productportfolio te beheren toe.
Adrian Sanger (DVJ-Insights): Hoe verbeter je zichtbaarheid in het schap met AI
DVJ Insight integreert AI, in samenwerking met Neurons, in al haar onderzoeksmethoden.
Adrian Sanger (DVJ Insights): De Onstuitbare Groei van In-Store Media in Retail
Binnen de brede definitie van wat we Retail Media noemen, is het benutten van de mogelijkheden in de fysieke winkel het afgelopen jaar aanzienlijk toegenomen.
Martin Hellich (DVJ Insights): Aandacht voor prijscommunicatie even belangrijk als prijsbepaling
Het optimaal instellen van prijzen is geëvolueerd tot een belangrijke discipline, gebruikmakend van geavanceerde methoden en oplossingen
Adrian Sanger (DVJ Insights): Kansen in pack tests in 2024
Een belangrijk instrument voor bedrijven in de verpakte-goederensector zijn verpakkingstests
[Buzz] Martin Hellich (DVJ-Insights): Hoe consumer need-gaps helpen om kansen voor productinnovatie te identificeren
Innovatie is een drijfveer voor merkgroei omdat het zorgt voor differentiatie en bedrijven helpt om concurrerend te blijven in een dynamische markt
Mark Vroegrijk van DVJ Insights is Data Professional of the Year 2024
Hij werd hiermee beloond voor zijn bijdrage aan het Marketing Research-vakgebied.
[Buzz] Jori van de Spijker (DVJ Insights): Het echte gevaar van Wear-Out, te vroeg stoppen
Waar marketeers bang zijn dat de advertentie te lang op tv zal zijn, zien we in de praktijk juiste dat commercials vaak te vroeg worden gestopt
[Buzz] Jori van de Spijker (DVJ Insights): AI in marktonderzoek: evolutie of revolutie?
Terecht of onterecht, het valt niet te ontkennen dat AI in ieders gedachten zit en de conversatie domineert. Maar te midden van alle hype rond AI, missen we misschien iets belangrijks?
[Onderzoek] DVJ Insights: Verliezen we onze beste ideeën in innovatieonderzoek?
Voor veel merken is innovatie van vitaal belang om merkgroei te realiseren. Toch mislukt 70 tot 80 procent van de productinnovaties in het eerste jaar
[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken
DVJ Insights bevordert Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication
Jori van de Spijker was voorheen werkzaam als Global Commercial Director.
[Onderzoek] DVJ Insights: Barrières voor jonge vrouwen om zich te laten testen op baarmoederhalskanker
Jaarlijks krijgen ongeveer 900 vrouwen in Nederland baarmoederhalskanker en overlijden 200 van hen aan deze ziekte
[Onderzoek] DVJ Insights: Een study naar radicale versus incrementele productinnovaties
Wat is een van de grootste aanjagers van groei? Het antwoord is innovatie, en meer specifiek productinnovatie
DVJ Insights ontvangt FD Gazelle Internationaal 2024
Deze prijs eert de snelst groeiende bedrijven die een consistente internationale groei hebben laten zien
[Onderzoek] DVJ Insights: Synergie in merkherinnering door crossmedia advertising
Onderzoek naar synergie in merkherinnering door crossmedia advertising
Dijana Justic Global Marketing Director DVJ Insights
Het doel van Dijana Justic is het coördineren van het internationale marketingteam en het vergroten van de zichtbaarheid in verschillende markten in Europa
Versterking Global Consultants-team DVJ Insights
Met de toevoeging van drie consultants speelt DVJ in op de voortdurend groeiende en veranderende behoeften van zowel lokale als internationale klanten
DVJ Insights wint titel NIMA Marketing Company of the Year medium sized
DVJ Insights is door het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) uitgeroepen tot Marketing Company of the Year 2022 in de categorie medium sized organisaties.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis