Tag Resultaten
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Bol kiest ook Crocodile Agency voor influencermarketing
De samenwerking maakt deel uit van de bredere marketingactiviteiten van bol, waarbij het merk met meerdere bureaus samenwerkt.
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.
Playground brengt bol Festivalwinkel terug naar Lowlands
Het bureau vertaalt het online merk naar een fysieke winkel op de festivalcamping, met als doel gemak en service te bieden aan bezoekers.
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
WhitePaper Sessions Cannes 2025
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT
Maite Zubiaurre per september ceo van bol
Maite Zubiaurre wordt per 1 september 2025 benoemd tot ceo van Bol. Zij volgt Margaret Versteden-van Duijn op
Kruidvat sterkste winkelmerk van Nederland, bol niet langer op één
De drogisterijketen groeit gestaag dankzij een consequente positionering als prijsvechter en een stevige reclamecampagne rond het 50-jarig bestaan.
Albert Heijn verlengt contract met dentsu
Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall hebben voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd.
Certificering influencers sluit jaar af met 2000 influencers en Bol als partner
Het sector-initiatief Certified by influencerregels.com sluit het jaar af met diverse mijlpalen
DEPT lanceert crossmediale kerstcampagne voor bol
De campagne, gericht op zowel vroege planners als last-minute kerstliefhebbers, is opgedeeld in twee fases en speelt in op de verschillende behoeften van consumenten tijdens de feestdagen.
DEPT, GoSpooky en Dentsu Creative winnaars TikTok Ad Awards 2024
Deze merken gaven een ware masterclass in hoe te slagen op TikTok en lieten de strategieën en advertentieformaten zien die tot uitzonderlijke resultaten leiden.
DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten.
[Case] Neneh Kooij (DPG Media) over het succes van bol.
Neneh Kooij, Industry Lead FMCG/Retail bij DPG Media vertelt over de jarenlange samenwerking met bol.
Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes
Eva Koffeman en Willemijn Besteman winnen de Cannes RAW Trein Pitch 2024
Om te bewijzen dat de trein op meerdere vlakken een beter alternatief is, lanceerde RAW vorig jaar een initiatief: de pitch in sneltreinvaart
Van spoor naar podium: RAW en bol. transformeren treinreis naar Cannes tot creatieve denktank met treinpitch
Dit jaar maken we de treinreis naar het Cannes Lions Festival weer bijzonder. RAW werkt samen met bol. om onze Summer Course-deelnemers te laten werken aan een spannende opdracht van bol tijdens de 10 uur durende treinreis
Nog 50 kanshebbers voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024
Vijftig van de ruim driehonderd onderzochte organisaties zitten in de race om uitgeroepen te worden tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024.
Bol eerste adverteerder programmatic OOH-tunnelreclame van adtrackmedia
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus consumenten bereiken met full-motion video-advertenties die te zien zijn op de tunnelwanden van drukke metrolijnen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis