Tag Resultaten
Vlimse werkt concept: Trek? Bakker Bart. verder uit
Bakker Bart heeft een online-videocampagne gelanceerd waarin het inspeelt op momenten waarop mensen onverwacht trek krijgen.
Zestien campagnes genomineerd voor YouTube Works Awards 2025
Ze mee naar de prijzen voor de meest spraakmakende en impactvolle inzet van YouTube in het afgelopen jaar.
Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt over hoe AGE Media merken en creators helpt aanwezigheid op YouTube te bouwen.
Team5pm blijft strategische YouTube-partner van NPO
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale aanwezigheid van de NPO en het ontwikkelen van effectieve contentstrategieën.
Tweede Kamer: bescherming minderjarigen social media
De Tweede Kamer heeft in meerderheid voor een aantal moties gestemd die minderjarigen moeten beschermen voor schadelijke kanten van social media als Facebook, Instagram, X, YouTube en andere platforms
Netflix voorbij YouTube in videowinst in 2025
Voor het eerst zal Netflix in 2025 YouTube in totale videowinst voorbijstreven, volgens exclusief onderzoek van Omdia.
Het platform met meer tv-kijktijd dan Netflix
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over Youtube als medium.
YouTube, het enige alternatief voor lineaire televisie?
Marco van de Lisdonk is Head of Sales bij Channel Factory. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions
Marijn Poeschmann naar ODMedia
Marijn Poeschmann is benoemd tot Head of Sales bij ODMedia. Martijn Poeschmann was van juli 2018 tot augustus 2024 Country Manager Benelux bij YouTube en daarvoor 3,5 jaar lang Manager Content Partnership bij YouTube
KPN en Dentsu haken in op digitale haardvuur trend YouTube
Wat streamt Nederland massaal tijdens de feestdagen? Digitale haardvuren. Daar haakt KPN tijdens de kerst op in met een eigen vuur: De haard vol entertainment
[Column] Marco van de Lisdonk (Channel Factory): Is YouTube het enige alternatief voor lineaire televisie?
Dat het kijkgedrag van lineaire televisie naar online video is verschoven, zal voor niemand een verrassing zijn. De cijfers van de afgelopen jaren tonen een duidelijke trend: streaming is mainstream, met name onder de doelgroep tot 49 jaar.
Channel Factory: Nederlanders kijken 50 minuten per dag naar YouTube
YouTube populairder dan ooit in Nederland: kijkers spenderen gemiddeld 50 minuten per dag
Havas Lemz ontwikkelt digitale campagne voor Pearle
De campagne bestaat uit een serie korte video’s met de boodschap: Bij iconische momenten hoort een iconische bril, zo maak je het helemaal jouw moment.
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten
Age lanceert campagne voor Stoptober: Stoppers. Je herkent ze zo
Samen met het socialmediabureau van Stoptober, Headline, werkte Age ook aan de optimalisatie van het Stoptober YouTube-kanaal.
[Marketing Report Cannes 2024] Henri Lessing en Jennifer Feaster (AGE Media): Met YouTube bereik je iedereen
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Column] Michiel Frackers: Slimme tips, trucs en hacks voor een beter leven
hoe besteden we meer tijd aan de belangrijke zaken en spenderen we minder tijd aan onzin?
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
Fitzroy genomineerd voor Dutch YouTube Works Awards 2024 met Smyle
Fitzroy is met hun campagne voor Smyle genomineerd voor de Dutch YouTube Works Awards 2024 in de categorie Changemakers. We spreken ze over hun nominatie
[Column] Michiel Frackers: Het is tijd voor betere regulering van digitale technologie
AI is de eerste technologie in de geschiedenis is die zelfstandig beslissingen kan nemen en zelf nieuwe ideeën kan creëren. Mensen vergelijken het met de drukpers en met de atoombom. Maar nee, het is totaal anders.
[Marketing Report TV] Frederik Beerthuis over data sets van Youtube
Frederik Beerthuis is Head of Business Development Benelux bij Channel Factory. Met Peter Wybenga en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over de Youtube data sets.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis