Tag Resultaten

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Unilever versnelt marketing met AI-gedreven content

02-10-2025 | 11:09:51
Daarmee worden productietijden verkort, de efficiëntie verhoogd en de betrokkenheid vergroot in meerdere markten wereldwijd

Unilever koppelt beauty en wellbeing in groeistrategie

21-08-2025 | 13:13:42
Unilever Beauty & Wellbeing, goed voor een omzet van 13,2 miljard euro met merken in haarverzorging, huidverzorging en wellbeing, boekte in 2024

Unilever zet in op marketing

01-08-2025 | 13:27:00
Unilever zet in op marketing. Brand-investeringen stijgen met 0,4 procentpunt tot 15,5 procent

Rivella, Unilever, McDonalds en Lay's sponsor B&B Vol Liefde

14-07-2025 | 11:05:00
RTL4 staat (met Videoland) tot en met 29 augustus behoorlijk in het teken van B&B Vol Liefde via het programma zelf en twee keer per avond RTL Boulevard

Nederlander Jochanan Senf wordt CEO van Ben & Jerry’s

11-07-2025 | 11:06:00
Jochanan Senf, afkomstig uit Nederland, start medio juli als global chief executive officer van Ben & Jerry’s

Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever

03-06-2025 | 11:48:00
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne Ice Tea Insurance

26-05-2025 | 17:32:00
Lipton Ice Tea werkt samen met rapper Ice-T

Wordt het Europa Digital First voor bedrijven?

13-05-2025 | 10:20:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Anneke Keller (ex-CTO PostNL/Wehkamp/Coolblue) en Victor Knaap (Medeoprichter Monks)

Voelt jong talent zich nog thuis in reclame?

30-04-2025 | 08:00:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Harry Dekker en Marvin Koppejan.

Unilever vernieuwt werkwijze voor productfotografie

20-03-2025 | 12:19:41
Unilever past de manier waarop productbeelden worden gecreëerd ingrijpend aan om in te spelen op de groeiende vraag naar hoogwaardige en consistente content.

Unilever officiële sponsor van UEFA Women's EURO 2025

07-02-2025 | 09:19:00
Merken uit Unilevers Foods- en Personal Care-divisies zijn aangesteld als officiële sponsors van de UEFA Women’s EURO 2025.

Dove kiest na pitch voor Storyboard Agency

13-01-2025 | 13:54:00
Storyboard agency breidt zijn samenwerking met Unilever verder uit en neemt na een succesvolle pitch ook de influencer marketing voor Dove in de Benelux op zich

ACE Glasnost ontwikkelt pr-activatie Robijn’s Parfum Paradijs

05-11-2024 | 14:40:00
Tijdens het weekend van 2 en 3 november organiseerde Robijn in Amsterdam een geurbeleving genaamd Parfum Paradijs, waarin de nieuwe wasparfums centraal stonden. De experience bood een multi-sensoriële ervaring door middel van geur, beeld, licht, geluid en kleur. Pr-bureau ACE | Glasnost stond in voor de pr-strategie, en werkte samen met creatief bureau Circus Family voor het concept en de productie.

Mindshare en Unilever lanceren videoadvertenties op platformen Allerhande

10-10-2024 | 10:32:00
Unox Good Pasta van Unilever is het eerste merk dat in samenwerking met Mindshare (onderdeel van GroupM) en Albert Heijn pre-roll videoadvertenties lanceert op een online supermarkt omgeving namelijk Allerhande, het receptenplatform van Albert Heijn.

For You Agency wint pitch Magnum

09-10-2024 | 16:36:15
Het bureau gaat de introductie van de Magnum BonBon-productcategorie onder Gen-Z in Nederland leiden waarbij het verantwoordelijk wordt voor het genereren van viraliteit via diverse media, social media-platformen en activaties. 

Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer

05-08-2024 | 16:35:23
Deze campagne richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen

Magnum doet onderzoek naar zelfvertrouwen Gen Z'ers

11-06-2024 | 12:11:00
Kwart Gen-Z'ers kan zich op social media beter uiten dan bij vrienden blijkt uit onderzoek van Magnum

DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Robijn Tropical

23-05-2024 | 12:10:00
Het merk introduceert Robijn Tropical wasmiddel en wasverzachter. Het is vooral de geur die zorgt dat lentekriebels plaats maken voor zomerse sferen

[Merken100 2024] Valerie Vos: De Vegetarische Slager is de slager van toen, met het vleesch van nu

22-05-2024 | 13:05:00
De Vegetarische Slager is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Valerie Vos, Country Business Lead Benelux bij De Vegetarische Slager

[Merken100 2024] Liane Lens: Het merk Unox is en zal altijd een baken zijn in veranderende tijden

18-05-2024 | 16:45:00
Unox is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.