Tag Resultaten
Rivella, Unilever, McDonalds en Lay's sponsor B&B Vol Liefde
RTL4 staat (met Videoland) tot en met 29 augustus behoorlijk in het teken van B&B Vol Liefde via het programma zelf en twee keer per avond RTL Boulevard
Nederlander Jochanan Senf wordt CEO van Ben & Jerry’s
Jochanan Senf, afkomstig uit Nederland, start medio juli als global chief executive officer van Ben & Jerry’s
Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne Ice Tea Insurance
Lipton Ice Tea werkt samen met rapper Ice-T
Wordt het Europa Digital First voor bedrijven?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Anneke Keller (ex-CTO PostNL/Wehkamp/Coolblue) en Victor Knaap (Medeoprichter Monks)
Voelt jong talent zich nog thuis in reclame?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Harry Dekker en Marvin Koppejan.
Unilever vernieuwt werkwijze voor productfotografie
Unilever past de manier waarop productbeelden worden gecreëerd ingrijpend aan om in te spelen op de groeiende vraag naar hoogwaardige en consistente content.
Unilever officiële sponsor van UEFA Women's EURO 2025
Merken uit Unilevers Foods- en Personal Care-divisies zijn aangesteld als officiële sponsors van de UEFA Women’s EURO 2025.
Dove kiest na pitch voor Storyboard Agency
Storyboard agency breidt zijn samenwerking met Unilever verder uit en neemt na een succesvolle pitch ook de influencer marketing voor Dove in de Benelux op zich
ACE Glasnost ontwikkelt pr-activatie Robijn’s Parfum Paradijs
Tijdens het weekend van 2 en 3 november organiseerde Robijn in Amsterdam een geurbeleving genaamd Parfum Paradijs, waarin de nieuwe wasparfums centraal stonden. De experience bood een multi-sensoriële ervaring door middel van geur, beeld, licht, geluid en kleur. Pr-bureau ACE | Glasnost stond in voor de pr-strategie, en werkte samen met creatief bureau Circus Family voor het concept en de productie.
Mindshare en Unilever lanceren videoadvertenties op platformen Allerhande
Unox Good Pasta van Unilever is het eerste merk dat in samenwerking met Mindshare (onderdeel van GroupM) en Albert Heijn pre-roll videoadvertenties lanceert op een online supermarkt omgeving namelijk Allerhande, het receptenplatform van Albert Heijn.
For You Agency wint pitch Magnum
Het bureau gaat de introductie van de Magnum BonBon-productcategorie onder Gen-Z in Nederland leiden waarbij het verantwoordelijk wordt voor het genereren van viraliteit via diverse media, social media-platformen en activaties.
Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer
Deze campagne richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen
Magnum doet onderzoek naar zelfvertrouwen Gen Z'ers
Kwart Gen-Z'ers kan zich op social media beter uiten dan bij vrienden blijkt uit onderzoek van Magnum
DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Robijn Tropical
Het merk introduceert Robijn Tropical wasmiddel en wasverzachter. Het is vooral de geur die zorgt dat lentekriebels plaats maken voor zomerse sferen
[Merken100 2024] Valerie Vos: De Vegetarische Slager is de slager van toen, met het vleesch van nu
De Vegetarische Slager is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Valerie Vos, Country Business Lead Benelux bij De Vegetarische Slager
[Merken100 2024] Liane Lens: Het merk Unox is en zal altijd een baken zijn in veranderende tijden
Unox is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T
Dove lanceert bewustwordingscampagne misrepresentatie schoonheid AI
De buitensporige waarde die de maatschappij aan uiterlijk hecht, heeft de druk opgevoerd om aan een bepaalde schoonheid te voldoen
[Marketing Report Radio] Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe campagne van Unox en waarom er voor deze insteek is gekozen
[Marketing Report Radio - 16 januari] Liane Lens | Patritia Pahladsingh | Jacqueline de Groot | Edward van de Ridder
Luister dinsdag 16 januari[Marketing Report Radio - 19 december] om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis