Tag Resultaten
YouTube vergroot voorsprong als grootste tv-distributeur
YouTube blijft de grootste televisiedistributeur volgens Nielsen en stond in juli voor de zesde maand op rij bovenaan de Media Distributor Gauge
Nielsen introduceert Ad Intel Connected TV in Australië
Nielsen lanceert in het vierde kwartaal van 2025 Connected TV (CTV)-inzichten binnen de Nielsen Ad Intel-oplossing in Australië.
Nielsen voegt podcastdata toe aan mediatool
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus podcasts plannen, optimaliseren en vergelijken met televisie, radio, digitale en social media
WPP Media en Nielsen breiden samenwerking rond mediadata uit
WPP Media en Nielsen hebben een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden voor cross-platform audience measurement uit te breiden.
Nielsen lanceert platform voor campagneresultaten
Nielsen introduceert de Outcomes Marketplace, een ecosysteem binnen het Nielsen ONE-platform
Digital stuwt groei netto-mediabestedingen in 2024
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9 procent gestegen tot 6,41 miljard euro.
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Quality Control
Nielsen is directly looking for Data Entry Quality Control
Nielsen: Meer dan 70 procent van kijktijd op tv mét reclame
Met The Ad Supported Gauge biedt het bedrijf voortaan elk kwartaal inzicht in het aandeel van televisie dat draait op advertentie-inkomsten
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk TV/Radio NL
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk TV/Radio NL
[Vacancy] Nielsen has a position for a Coordinator
Nielsen is directly looking for a Coordinator
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.
[Vacancy] Nielsen has a position for Media Associate
Nielsen is directly looking for a Media Associate
Onderzoek NIQ-GfK naar deelname Dry January
NIQ-GfK voerde in januari uitgebreid onderzoek uit onder 14.500 respondenten om hun deelname aan Dry January te analyseren.
[Vacatures] Nielsen zoekt een Football Stats Operator (Bijbaan)
Nielsen is per direct op zoek naar Football Stats Operator (Bijbaan)
[Vacancy] Nielsen has a position for Enterprise HR Business Partner
Nielsen is directly looking for an Enterprise HR Business Partner
[Vacancy] Nielsen has a position for a Process Coordinator - Sports
Nielsen is directly looking for a Process Coordinator - Sports
[Vacancy] Nielsen has a position for a Media Associate
Nielsen is directly looking for a Media Associate
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis