Tag Resultaten

Digital stuwt groei netto-mediabestedingen in 2024

10-06-2025 | 09:53:19
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9 procent gestegen tot 6,41 miljard euro.

[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Quality Control

08-05-2025 | 09:53:00
Nielsen is directly looking for Data Entry Quality Control

Nielsen: Meer dan 70 procent van kijktijd op tv mét reclame

07-05-2025 | 09:27:09
Met The Ad Supported Gauge biedt het bedrijf voortaan elk kwartaal inzicht in het aandeel van televisie dat draait op advertentie-inkomsten

[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk

16-04-2025 | 08:09:00
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk

[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk TV/Radio NL

16-04-2025 | 07:52:00
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk TV/Radio NL

[Vacancy] Nielsen has a position for a Coordinator

04-04-2025 | 09:10:00
Nielsen is directly looking for a Coordinator

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid

10-03-2025 | 13:45:30
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.

Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum

03-03-2025 | 11:38:00
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.

[Vacancy] Nielsen has a position for Media Associate

12-02-2025 | 06:45:00
Nielsen is directly looking for a Media Associate

Onderzoek NIQ-GfK naar deelname Dry January

04-02-2025 | 09:09:00
NIQ-GfK voerde in januari uitgebreid onderzoek uit onder 14.500 respondenten om hun deelname aan Dry January te analyseren.

[Vacatures] Nielsen zoekt een Football Stats Operator (Bijbaan)

31-01-2025 | 10:10:00
Nielsen is per direct op zoek naar Football Stats Operator (Bijbaan)

[Vacancy] Nielsen has a position for Enterprise HR Business Partner

10-12-2024 | 09:00:00
Nielsen is directly looking for an Enterprise HR Business Partner

[Vacancy] Nielsen has a position for a Process Coordinator - Sports

27-11-2024 | 08:00:00
Nielsen is directly looking for a Process Coordinator - Sports 

[Vacancy] Nielsen has a position for a Media Associate

31-10-2024 | 07:56:00
Nielsen is directly looking for a Media Associate

[Bob's World View] Hoe AI en en algoritmes de mediatoekomst zullen vormen

14-10-2024 | 10:45:45
Met de opkomst van kunstmatige intelligentie groeit de bezorgdheid over de invloed op interacties, betrokkenheid en de bijbehorende risico's

[Vacancy] Nielsen has a position for Project Manager

12-09-2024 | 10:17:00
Nielsen is directly looking for Project Manager

[Vacancy] Nielsen has a position for Senior HR Business Partner

25-07-2024 | 09:48:00
Nielsen is directly looking for Senior HR Business Partner -Amsterdam

Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland

26-06-2024 | 20:30:00
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben

Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro

14-06-2024 | 11:50:00
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.