Tag Resultaten

Netflix voorbij YouTube in videowinst in 2025

04-03-2025 | 13:18:00
Voor het eerst zal Netflix in 2025 YouTube in totale videowinst voorbijstreven, volgens exclusief onderzoek van Omdia.

De toekomst van influencermarketing

25-02-2025 | 12:30:18
Influencermarketing, wat ooit een niche-strategie was, is nu uitgegroeid tot een van de belangrijkste tools binnen digitale marketing

DEPT creëert interactieve Squid Game-campagne voor Just Eat

23-12-2024 | 09:52:00
Just Eat speelt in op de populariteit van Squid Game Season 2 met een campagne waarin eten centraal staat.

NFF gaat partnerschap aan met Netflix, Prime, Videoland en NPO

15-05-2024 | 09:31:24
Het Nederlands Film Festival (NFF) breidt uit. Series krijgen een nadrukkelijker plek op het festival en bij de Gouden Kalf Competitie.

Netflix staat met Avatar op schermen en stickers in Amsterdamse metro

23-02-2024 | 11:20:48
De streamingdienst doet dat in samenwerking met reclame-exploitant CS Digital Media en display expert YPOS.

Megawatt Fieldmarketing timmert hard aan de internationale weg

23-01-2023 | 11:41:00
Met campagnes voor merken als Netflix en TikTok brengt Megawatt Fieldmarketing ook internationaal merken tot leven


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.