Tag Resultaten
Is het einde van een zelfstandig OpenAI nabij?
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Bybit getroffen door hack van 1,46 miljard dollar
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Rapport: Apple meest waardevolle merk ter wereld in 2025
Apple is opnieuw het meest waardevolle merk ter wereld. Brand Finance, het wereldwijde adviesbureau voor merkwaardering, schat de merkwaarde van Apple op 574,5 miljard dollar in 2025, waarmee het voor blijft op de grootste concurrent, Microsoft, dat een merkwaarde van 461 miljard dollar heeft.
BureauBranded ontwikkelt videocontent voor Thuiswerken-campagne KPN
Werk moet in je leven passen. En niet meer andersom. De mogelijkheid van thuiswerken is daarmee een steeds belangrijkere arbeidsvoorwaarde
[Column] Michiel Frackers: Apple, Microsoft en Nvidia investeren in OpenAI ondanks 158 dollar verlies per seconde
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
[Column] Michiel Frackers: AI dwingt Microsoft en Google klimaatdoelen te herzien en beurzen in Great Rotation?
In de lawine aan technieuws van afgelopen maand probeer ik de twee belangrijkste ontwikkelingen te duiden
[Column] Michiel Frackers: Amazon van Jeff Bezos onderzoekt Perplexity van ... Jeff Bezos
Perplexity steelt dus het auteursrechtelijk beschermd werk van journalisten. Reden voor Wired om een onderzoek in te stellen
[Webinar] Dr. Nisheta Sachdev en Gert-Jan Lasterie delen online marketing tips en tricks
Perplexity steelt dus het auteursrechtelijk beschermd werk van journalisten. Reden voor Wired om een onderzoek in te stellen
[Column] Michiel Frackers: Biljoenenjacht op Wall Street door AI-Goudkoorts
Wat is er loos met die beleggers? Vanwaar die absurde koerszwenkingen van honderden miljarden?
[Column] Michiel Frackers: Nvidia is Apple voorbij dus wat doet Tim Cook?
Er gebeurde afgelopen week zoveel in de techwereld, dat ik kort tien nieuwsberichten bespreek die me het meest opvielen.
BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien
BureauBranded ontwikkelt videocontent voor samenwerking Microsoft en het Rijksmuseum
Vanuit deze samenwerking worden initiatieven ontwikkeld op het gebied van innovatie en toegankelijkheid, zodat iedereen de kunstcollectie van het Rijksmuseum kan ervaren
Digital Service Act in werking voor grote online platforms; per februari 2024 voor iedereen
De Digital Service Act is per 25 augustus 2023 in werking getreden voor grote platforms. Per 17 februari 2024 geldt deze Europese wet voor iedereen
NOSUCH ontwikkelt awareness-campagne voor Windows 11
Om het upgraden van Windows 10 naar 11 te versnellen, maakte creatief bureau NOSUCH een awareness-campagne voor Microsoft. Doel is te laten zien dat Windows 11 echt nog veel beter is dan zijn voorganger nummer 10.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.
Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis