Tag Resultaten
Is het einde van een zelfstandig OpenAI nabij?
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Bybit getroffen door hack van 1,46 miljard dollar
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
Rapport: Apple meest waardevolle merk ter wereld in 2025
Apple is opnieuw het meest waardevolle merk ter wereld. Brand Finance, het wereldwijde adviesbureau voor merkwaardering, schat de merkwaarde van Apple op 574,5 miljard dollar in 2025, waarmee het voor blijft op de grootste concurrent, Microsoft, dat een merkwaarde van 461 miljard dollar heeft.
BureauBranded ontwikkelt videocontent voor Thuiswerken-campagne KPN
Werk moet in je leven passen. En niet meer andersom. De mogelijkheid van thuiswerken is daarmee een steeds belangrijkere arbeidsvoorwaarde
[Column] Michiel Frackers: Apple, Microsoft en Nvidia investeren in OpenAI ondanks 158 dollar verlies per seconde
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI
[Column] Michiel Frackers: AI dwingt Microsoft en Google klimaatdoelen te herzien en beurzen in Great Rotation?
In de lawine aan technieuws van afgelopen maand probeer ik de twee belangrijkste ontwikkelingen te duiden
[Column] Michiel Frackers: Amazon van Jeff Bezos onderzoekt Perplexity van ... Jeff Bezos
Perplexity steelt dus het auteursrechtelijk beschermd werk van journalisten. Reden voor Wired om een onderzoek in te stellen
[Webinar] Dr. Nisheta Sachdev en Gert-Jan Lasterie delen online marketing tips en tricks
Perplexity steelt dus het auteursrechtelijk beschermd werk van journalisten. Reden voor Wired om een onderzoek in te stellen
[Column] Michiel Frackers: Biljoenenjacht op Wall Street door AI-Goudkoorts
Wat is er loos met die beleggers? Vanwaar die absurde koerszwenkingen van honderden miljarden?
[Column] Michiel Frackers: Nvidia is Apple voorbij dus wat doet Tim Cook?
Er gebeurde afgelopen week zoveel in de techwereld, dat ik kort tien nieuwsberichten bespreek die me het meest opvielen.
BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien
BureauBranded ontwikkelt videocontent voor samenwerking Microsoft en het Rijksmuseum
Vanuit deze samenwerking worden initiatieven ontwikkeld op het gebied van innovatie en toegankelijkheid, zodat iedereen de kunstcollectie van het Rijksmuseum kan ervaren
Digital Service Act in werking voor grote online platforms; per februari 2024 voor iedereen
De Digital Service Act is per 25 augustus 2023 in werking getreden voor grote platforms. Per 17 februari 2024 geldt deze Europese wet voor iedereen
NOSUCH ontwikkelt awareness-campagne voor Windows 11
Om het upgraden van Windows 10 naar 11 te versnellen, maakte creatief bureau NOSUCH een awareness-campagne voor Microsoft. Doel is te laten zien dat Windows 11 echt nog veel beter is dan zijn voorganger nummer 10.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis