Tag Resultaten
Markteffect wint voor de twaalfde keer FD Gazellen Award
De prijs onderstreept de voortdurende ontwikkeling van Markteffect als toonaangevende speler in de onderzoeks- en insightsbranche.
Onderzoek Markteffect: Bereidheid tot kleiner en verder wonen
Marktonderzoeksbureau Markteffect onderzocht hoe ver mensen willen gaan als zij binnen een jaar dringend een woning moeten vinden.
[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Client Consultant
Markteffect is per direct op zoek naar een Senior Client Consultant - Eindhoven
[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Client Consultant
Markteffect is per direct op zoek naar een Medior Client Consultant - Eindhoven
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
[Vacatures] Markteffect zoekt een Kwalitatief Research Expert
Markteffect is per direct op zoek naar een Kwalitatief Research Expert - Amsterdam
Markteffect: Waarom een marketingplan onmisbaar is voor 2026
Een sterk marketingplan helpt om structuur aan te brengen en gericht te werken aan doelen voor 2026.
Onderzoek: kansen én zorgen rond AI in de klas
Kunstmatige intelligentie (AI) krijgt steeds meer invloed op het dagelijks leven en ook in het onderwijs groeit de rol ervan.
Markteffect: Denk niet voor je klant, luister naar hem
Eén mindere ervaring kan het verschil maken tussen een trouwe fan en iemand die langzaam afdrijft naar de concurrent.
Stefan Klomp: Zo helpt belevingsonderzoek bij merkloyaliteit
In marketing hoor je het vaak: ‘de klant is koning’. Maar laten we eerlijk zijn, het wordt steeds lastiger om aan die verwachtingen te voldoen.
Joris van Leenders: Employer branding begint binnen
Kandidaten hebben de banen voor het uitkiezen en kiezen daarbij steeds vaker voor de organisatie die bij hén past
Stefan Klomp: Verkoop geen features maar relevantie
Je kent het wel: je ziet een aanbieding en denkt meteen ‘Dit is precies wat ik nodig heb’. Maar er zijn ook producten die stilletjes voorbijgaan
Podcastgebruik groeit sterk bij jonge luisteraars
Het gebruik van podcasts blijft stijgen in Nederland. Dat blijkt uit de twaalfde editie van de Markteffect Podcast Monitor
Podcastluisteraars blijven in aantal toenemen
Meer dan de helft van de Nederlanders van achttien jaar en ouder luistert naar podcasts. Dat blijkt uit de Markteffect Podcast Monitor.
Markteffect verkozen tot Data & Insights Bureau van 2025
De prijs werd toegekend vanwege de combinatie van groei en maatschappelijke betrokkenheid, aldus de jury. Het bureau uit Eindhoven won de prijs al in 2020.
Markteffect: AI en klimaat spelen kleine rol bij studiekeuze
Steeds meer maatschappelijke onderwerpen spelen een rol in het leven van middelbare scholieren.
The Relevance Group neemt Beautiful Lives over
Deze Europese groep richt zich op de mogelijkheden van data en telt in de Benelux al Markteffect, Techonomy en TDA Group als aangesloten bureaus.
Markteffect: Helft Nederlanders zet minder geld opzij
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat een ruime meerderheid van de consumenten merkt dat hun financiële situatie onder druk staat.
The Relevance Group breidt netwerk uit met TDA Group
Met deze uitbreiding bestaat het collectief nu uit acht gespecialiseerde bureaus op het gebied van marketing technology, data science, insights en AI.
[Vacatures] Markteffect zoekt een Controller
Markteffect is per direct op zoek naar een Controller - Eindhoven
Floor Hoogers: Markteffect in de race voor data-award
Floor Hoogers: "Wij zijn Your Data en Insights-partner. De onderzoekswereld verandert snel en wij bewegen daarin mee."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis