Tag Resultaten
Marije de Jager en Nicole Keijser: Purpose verbindt je team
Welke vaardigheden zijn nodig? Hoe voorkom je versnippering in het team? En welke structuren helpen om wendbaar en toekomstgericht te blijven werken?
5 jaar MORGENFRISK: transformatie in-housing marketingteams
Vijf jaar geleden begon MORGENFRISK met een focus op in-housing in de MarCom-industrie. Net toen Nederland in lockdown ging. We spreken oprichters Nathalie Peters en Marc Gooijer over hun reis, impact en de toekomst van in-housing
AI in marketing: slimmer werken of overbodig worden?
Column Nathalie Peters, co-founder MORGENFRISK, over AI in marketing.
MORGENFRISK Hire and Train: de sleutel tot digitale transformatie
Digitale transformaties lopen vaak vast door kennisgaps en het vinden van geschikt talent dat niet alleen over de juiste vakinhoudelijke vaardigheden beschikt, maar ook goed past binnen de bedrijfscultuur en strategische doelstellingen
MORGENFRISK sluit partnerschap af met Fresh People
Vier jaar na de lancering van MORGENFRISK maken Nathalie Peters en Marc Gooijer bekend een partnership aan te gaan met recruitmentbureau Fresh People
Nathalie Peters en Marc Gooijer lanceren FRISK Agency - Michiel van der Ven heeft dagelijkse leiding
Drie jaar na het lanceren van the in-housing company MORGENFRISK starten Nathalie Peters en Marc Gooijer een tweede bedrijf. Met digitaal marketingbureau FRISK Agency gaan de ondernemers zich specifiek richten op de mkb-sector
Diederik Breijer verlaat MORGENFRISK
Het in januari opgerichte MORGENFRISK heeft door de Corona crisis een lastige start gemaakt. Diederik Breijer: “Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten
[Column] Nathalie Peters (MORGENFRISK): Stoppen met communiceren is voor merken niet de oplossing
Sommige merken volgen de better be safe than say sorry-strategie, maar het verstijven, niet meer bewegen en niet meer communiceren is niet de oplossing
In-housing, het nieuwe normaal
De verschuiving van bureau naar het zogenaamde in-house-model is in volle gang. Zoals elke trend of verandering begon het klein, maar wat begon met het zelf uitvoeren van searchgerelateerde activiteiten of social community management, is uitgegroeid naar tal van andere domeinen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis