Tag Resultaten

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist

13-08-2025 | 11:26:00
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur

Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen

07-07-2025 | 19:38:18
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams

Marije de Jager en Nicole Keijser: Purpose verbindt je team

15-05-2025 | 11:49:11
Welke vaardigheden zijn nodig? Hoe voorkom je versnippering in het team? En welke structuren helpen om wendbaar en toekomstgericht te blijven werken?

5 jaar MORGENFRISK: transformatie in-housing marketingteams

25-02-2025 | 15:33:00
Vijf jaar geleden begon MORGENFRISK met een focus op in-housing in de MarCom-industrie. Net toen Nederland in lockdown ging. We spreken oprichters Nathalie Peters en Marc Gooijer over hun reis, impact en de toekomst van in-housing

AI in marketing: slimmer werken of overbodig worden?

11-02-2025 | 11:54:00
Column Nathalie Peters, co-founder MORGENFRISK, over AI in marketing.

MORGENFRISK Hire and Train: de sleutel tot digitale transformatie

05-02-2025 | 20:02:00
Digitale transformaties lopen vaak vast door kennisgaps en het vinden van geschikt talent dat niet alleen over de juiste vakinhoudelijke vaardigheden beschikt, maar ook goed past binnen de bedrijfscultuur en strategische doelstellingen

MORGENFRISK sluit partnerschap af met Fresh People

08-10-2024 | 13:49:00
Vier jaar na de lancering van MORGENFRISK maken Nathalie Peters en Marc Gooijer bekend een partnership aan te gaan met recruitmentbureau Fresh People

Nathalie Peters en Marc Gooijer lanceren FRISK Agency - Michiel van der Ven heeft dagelijkse leiding

21-03-2023 | 10:08:00
Drie jaar na het lanceren van the in-housing company MORGENFRISK starten Nathalie Peters en Marc Gooijer een tweede bedrijf. Met digitaal marketingbureau FRISK Agency gaan de ondernemers zich specifiek richten op de mkb-sector


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.