Tag Resultaten
Marketing Report lanceert LinkedIn Groepen in Wenen, Zürich en Düsseldorf
Marketing Report breidt zijn internationale aanwezigheid uit met de lancering van LinkedIn Groepen in Wenen, Zürich en Düsseldorf
Michiel Verstraten: Elke dag posten maakt het verschil
Michiel Verstraten, oprichter en eigenaar van YouLynq.me, legt uit hoe personal branding werkt in de praktijk
[Podcast] ZIGT op Groei: LinkedIn als groeiplatform
Maar wat maakt LinkedIn zo succesvol, en hoe kunnen gebruikers en organisaties het maximale uit dit platform halen?
[Column] Mike Hendrixen: LinkedIn wordt steeds AI-socialer
2024 was het grote jaar voor generative AI en hoewel Pandora’s Box pas net open is, ben ik er hier op LinkedIn al weer helemaal klaar mee.
[Whitepaper] DDMA: The Brilliant Basics van Social Media Advertising
DDMA presenteert in samenwerking met de DDMA Commissie Social Media, met trots de whitepaper: The Brilliant Basics of Social Media Advertising.
[Interview] Michiel Verstraten (YouLynq.me): Je eerstvolgende klant zit nu al in je netwerk
Michiel heeft de afgelopen jaren meerdere bedrijven en professionals zien worstelen met het effectief inzetten van hun LinkedIn-profielen. Volgens Michiel is het tijd om eens af te stappen van puur salesgerichte benaderingen en te focussen op het opbouwen van authentieke relaties.
[Column] Michiel Frackers: Apple zegt sorry en Microsoft sluit record CO2-contract
Er is één plek waar ze dit weekend blij zijn met alle publiciteit rond Joost Klein en het Songfestival en dat is bij Apple.
[Column] Michiel Frackers: Een gigaton-industrie: CO2 verwijdering
Decarbonisatie is uitgegroeid tot een instrument in de strijd tegen klimaatverandering, maar het lijkt veelbelovend als middel voor economische versnelling
The Fresh Social Update #2: AI-labels, Airchat & Social Gaming
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
[Interview] Michiel Verstraten: LinkedIn als alternatief voor cold calling in de B2B
Zorg voor een steengoed CRM-systeem. Je volgende nieuwe klant zit al in je netwerk en je moet dus zorgen dat je top of mind bent
Digital Service Act in werking voor grote online platforms; per februari 2024 voor iedereen
De Digital Service Act is per 25 augustus 2023 in werking getreden voor grote platforms. Per 17 februari 2024 geldt deze Europese wet voor iedereen
Driekwart van de B2B-marketingleiders wil AI vaker gebruiken
Nieuw LinkedIn-rapport identificeert en analyseert trends in B2B-marketing
[Column] Bob Goulooze: Haat en woke
Onlangs berichtte iemand dat zijn artikel van LinkedIn was verwijderd. De reden hiervoor was: het aanzetten tot haat. Nou dat is natuurlijk een kwalijke zaak
Bas Vlugt nummer 1 B2B-influencer in Media Marcom op LinkedIn
B2B-influencers staan veel minder op de voorgrond. In afwachting van de bekendmaking van de Media100 - de lijst der lijsten - tijdens het M100 Event op 7 december, is het wellicht aardig om de B2B-influencers in Media Marcom in beeld te brengen
[Onderzoek] 28 procent leiderschapsrollen in media ingevuld door vrouwen
Uit LinkedIn-data gepubliceerd in het Global Gender Gap Report van het World Economic Forum 2022 blijkt dat slechts 28 procent van de leidinggevende rollen in Nederland in de media- en communicatiesector wordt ingevuld door een vrouw
Picnic voert start-uplijst LinkedIn aan
LinkedIn’s nieuwsredactie heeft de top 10 van Nederlandse start-ups bekendgemaakt. De lijst wordt aangevoerd door online supermarkt Picnic, gevolgd door e-mobility start-ups felyx (shared e-scooters) en Dott (shared e-bikes en e-steps)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis