Tag Resultaten

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN

20-06-2025 | 10:03:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carina Snippe

20-06-2025 | 09:25:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Cannes 2025: Jerome Kuijken & Xumi Heijn

20-06-2025 | 09:06:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil

20-06-2025 | 08:56:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Cannes 2025: Sanne Tolsma over Joe Public

20-06-2025 | 08:41:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact

17-06-2025 | 15:35:00
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

WhitePaper Sessions Cannes 2025

10-06-2025 | 16:38:00
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)

Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend

06-06-2025 | 12:35:00
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)

TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024

05-06-2025 | 22:05:00
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.

Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?

26-05-2025 | 09:12:24
Gerd de Smyter is woordvoerder van KPN en werkte voor onder meer het FD, BNR Nieuwsradio en De Wereld  Draait Door. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024. Wij spreken hem

OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025

23-05-2025 | 08:37:00
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.

Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025

17-05-2025 | 09:05:00
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de marketeer achter het meest impactvolle merkidee wereldwijd

Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024

28-04-2025 | 07:00:00
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld

KPN komt met telefoons geïnspireerd op Netflix-series

18-03-2025 | 16:35:00
KPN introduceert drie iconische telefoons geïnspireerd op populaire Netflix-series: La Casa de Papel, The Crown en Stranger Things

KPN komt met addressable reclame

14-03-2025 | 08:47:00
KPN introduceert later dit jaar addressable reclame bij het tv-aanbod van RTL Nederland en Talpa Network. Dit heeft Jochem de Jong, vice-president Partnerships, tv & entertainment bekendgemaakt in de DutchMedia Podcast

[DutchMedia Podcast] met Jochem de Jong (KPN) over video/tv

14-03-2025 | 08:45:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

KPN geeft 1,3 miljoen combinatieklanten Netflix of ESPN

04-02-2025 | 12:21:00
De 1,3 miljoen klanten die vast en mobiel combineren kunnen vanaf vandaag zonder meerkosten een basic abonnement op Netflix of ESPN kiezen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.