Tag Resultaten

Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend

06-06-2025 | 12:35:00
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)

TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024

05-06-2025 | 22:05:00
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.

Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?

26-05-2025 | 09:12:24
Gerd de Smyter is woordvoerder van KPN en werkte voor onder meer het FD, BNR Nieuwsradio en De Wereld  Draait Door. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024. Wij spreken hem

OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025

23-05-2025 | 08:37:00
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.

Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025

17-05-2025 | 09:05:00
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de marketeer achter het meest impactvolle merkidee wereldwijd

Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024

28-04-2025 | 07:00:00
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld

KPN komt met telefoons geïnspireerd op Netflix-series

18-03-2025 | 16:35:00
KPN introduceert drie iconische telefoons geïnspireerd op populaire Netflix-series: La Casa de Papel, The Crown en Stranger Things

KPN komt met addressable reclame

14-03-2025 | 08:47:00
KPN introduceert later dit jaar addressable reclame bij het tv-aanbod van RTL Nederland en Talpa Network. Dit heeft Jochem de Jong, vice-president Partnerships, tv & entertainment bekendgemaakt in de DutchMedia Podcast

[DutchMedia Podcast] met Jochem de Jong (KPN) over video/tv

14-03-2025 | 08:45:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

KPN geeft 1,3 miljoen combinatieklanten Netflix of ESPN

04-02-2025 | 12:21:00
De 1,3 miljoen klanten die vast en mobiel combineren kunnen vanaf vandaag zonder meerkosten een basic abonnement op Netflix of ESPN kiezen.

KPN verkrijgt online samenvatrechten Eredivisie

28-01-2025 | 16:50:00
Vanaf seizoen 2025/2026 heeft KPN een exclusief rechtenpakket van de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie verworven van ESPN die het telecombedrijf online mag verspreiden.

KPN en Dentsu haken in op digitale haardvuur trend YouTube

20-12-2024 | 09:11:00
Wat streamt Nederland massaal tijdens de feestdagen? Digitale haardvuren. Daar haakt KPN tijdens de kerst op in met een eigen vuur: De haard vol entertainment

KPN is aan boord als hoofdsponsor van SAIL 2025

18-12-2024 | 10:41:00
KPN is wederom aan boord als hoofdsponsor van SAIL! In 2025 keert het evenement van Nederland terug voor een driedubbel jubileum

Stukje van Mij van KPN en Dentsu Creative wint Grand EFFIE bij EFFIE Awards Europe

12-12-2024 | 13:17:00
De campagne Stukje van Mij van KPN die door Dentsu Creative is ontwikkeld met Wefilm Creative Agency, Amp.Amsterdam samen met zangeres Meau Hewitt, heeft een Grand EFFIE gewonnen bij de EFFIE Awards Europe

BureauBranded ontwikkelt videocontent voor Thuiswerken-campagne KPN

01-10-2024 | 10:21:00
Werk moet in je leven passen. En niet meer andersom. De mogelijkheid van thuiswerken is daarmee een steeds belangrijkere arbeidsvoorwaarde

Dentsu Creative, KPN en Stichting School & Veiligheid lanceren anti-pestcampagne

30-09-2024 | 16:18:00
Het thema cyberpesten stond centraal, met gesprekken tussen de host, ervaringsdeskundigen, een expert van Stichting School & Veiligheid, en studenten van het Zadkine College in Spijkenisse. De talkshow maakt deel uit van KPN's missie om een veiliger en socialer internet te creëren, in samenwerking met Stichting School & Veiligheid.

KPN lanceert campagne met gezinsuitbreiding kat Louis: Hele Huis Happy

29-07-2024 | 09:00:00
KPN heeft een door Dentsu Creative ontwikkelde campagne gelanceerd waarin de kat Louis gezinsuitbreiding krijgt. Samen met drie kittens en zijn partner vormen zij een kattenfamilie in de KPN-campagne het hele huis happy

Interview Gert De Smyter

24-07-2024 | 11:43:02
Gerd De Smyter, sinds februari 2021 woordvoerder van KPN, is op 26 juni 2024 uitgeroepen tot woordvoerder van het jaar 2024 tijdens de M100 Summer Edition. Hij vertelt over zijn vak, zijn overstap van de journalistiek naar pr en zijn relatie met de media

KPN-kat nu ook mascotte van Oranje

27-05-2024 | 16:02:00
KPN verspreidt als telecomprovider en KNVB partner, de EK koorts met een hernieuwde door Dentsu Creative ontwikkelde campagne met de KPN-kat Louis die als mascotte de bus in glipt naar Duitsland

M100 Summer Edition 2024 | 26 juni

26-05-2024 | 15:34:00
Deze feestelijke zomerse bijeenkomst van marketeers, bureaus en media wordt beslist legendarisch vanwege de introductie van één splinternieuwe M100 lijst, die geheel in het teken staat van MERKEN

100%, TBWA, Ambassadors en Wefilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2024

08-05-2024 | 23:23:00
100% en TBWA zijn bij de Dutch Creativity Awards 2024 dik in de prijzen gevallen. 100% viel het hardst in de prijzen en TBWA het meest

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.