Tag Resultaten
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij
Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carina Snippe
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Jerome Kuijken & Xumi Heijn
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Cannes 2025: Sanne Tolsma over Joe Public
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
WhitePaper Sessions Cannes 2025
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.
Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?
Gerd de Smyter is woordvoerder van KPN en werkte voor onder meer het FD, BNR Nieuwsradio en De Wereld Draait Door. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024. Wij spreken hem
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de marketeer achter het meest impactvolle merkidee wereldwijd
Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld
KPN komt met telefoons geïnspireerd op Netflix-series
KPN introduceert drie iconische telefoons geïnspireerd op populaire Netflix-series: La Casa de Papel, The Crown en Stranger Things
KPN komt met addressable reclame
KPN introduceert later dit jaar addressable reclame bij het tv-aanbod van RTL Nederland en Talpa Network. Dit heeft Jochem de Jong, vice-president Partnerships, tv & entertainment bekendgemaakt in de DutchMedia Podcast
[DutchMedia Podcast] met Jochem de Jong (KPN) over video/tv
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis