Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

M line lanceert campagne: Een goede nachtrust is het halve werk

10-07-2023 | 16:08:00
Met de recente afsluiting van de European Games, de lopende Tour de France en de aanstaande deelname van de Oranje Leeuwinnen aan het WK Voetbal, introduceert M line haar sportzomer-campagne: Een goede nachtrust is het halve werk

ON A DAILY BASIS wordt official creative supplier van de KNVB

23-11-2022 | 15:26:08
KNVB en ON A DAILY BASIS (ODB) hebben een overeenkomst gesloten waarin de reeds bestaande samenwerking verder wordt geïntensiveerd. Vanaf heden mag ODB zich official creative supplier noemen

KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022

13-06-2022 | 15:42:00
De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven

KNVB wint Cross Media Event Award voor UEFA Futsal EURO 2022

09-06-2022 | 15:27:00
UEFA Futsal EURO 2022 | KNVB is Cross Media Event van het Jaar 2022. De KNVB kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

UEFA Futsal EURO 2022 Cross Media Event 2022

01-06-2022 | 15:28:12
De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live

AD mediapartner van het EK Zaalvoetbal

06-01-2022 | 10:48:00
AD is oficieel mediapartner geworden van UEFA Futsal EURO 2022, oftewel het EK Zaalvoetbal. Met de samenwerking willen AD en UEFA zaalvoetbal, internationaal bekend als Futsal, onder de aandacht brengen bij het grote publiek

KNVB lanceert campagne om amateurvoetballers voor te bereiden op komend seizoen

01-09-2021 | 17:13:07
De KNVB lanceert in samenwerking met Blauw Gras een social campagne om amateurvoetballers klaar te stomen voor de eerstvolgende wedstrijd. De herkenbare spelers - die iedereen die op de amateurvelden speelt, kent - staan centraal

KPN en KNVB verlengen partnership tot 2023

30-07-2021 | 17:13:59
KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking opnieuw verlengd tot 2023.

Vertigo 6 aan de slag voor UEFA Futsal EURO 2022

26-07-2021 | 10:58:58
Na een uitgebreide pitch kiest de organisatie van UEFA Futsal EURO 2022 voor Vertigo 6 als pr- en marketingbureau voor het Europees kampioenschap zaalvoetbal in Nederland. Vertigo 6 versterkt de organisatie met digital marketing, influencermarketing en pr voor het toernooi

Fan Connector brengt Nederland coronaproof bij elkaar tijdens EK

07-06-2021 | 13:49:00
De officiële spectacular van Speelstad Amsterdam voor EURO 2020 is gelanceerd: de Fan Connector. Via zes unieke connectors kunnen fans vanaf vandaag dag en nacht met elkaar een gesprek voeren over voetbal

KNVB en Oranje Fonds lanceren documentaire Jouw Club voor Iedereen

07-06-2021 | 13:31:00
De KNVB en het Oranje Fonds lanceren de documentaire Jouw club voor iedereen, waarin diverse bijzondere verhalen uit het amateurvoetbal aan bod komen. De film is de hele maand juni te zien via de digitale kanalen van KPN

KNVB gaat voor een CO2-reductie van minstens 20 procent in het voetbalverkeer

22-04-2021 | 16:58:00
De KNVB en partners ENGIE en Volkswagen willen een CO2-reductie van minstens 20 procent in het voetbalverkeer in 2023 bereiken. Deze ambitie is uitgesproken in het kader van de nieuwe campagne van het mobiliteitsprogramma GO

KNVB en Heineken verlengen partnership voor vijf voetbalseizoenen

08-08-2019 | 14:52:33
Voetbalbond KNVB en bierbrouwer Heineken verlengen hun samenwerking tot en met 2024. Daarnaast is niet Amstel maar Heineken 0.0 tijdens de TOTO KNVB Bekerfinale komend seizoen prominent aanwezig

EURO 2020 Amsterdam lanceert kick-offvideo

29-05-2019 | 11:27:00
EURO 2020 Amsterdam lanceert een korte film als kick-off van de kaartverkoop op 12 juni 2019. Vanwege het zestigjarig jubileum van het EK wordt het evenement in twaalf verschillende landen gehouden

Calvé partner van KNVB

05-03-2019 | 12:00:43
Calvé is partner geworden van de KNVB. De samenwerking wordt afgetrapt met een zoektocht naar Ballenmeiden voor de oefenwedstrijden van de OranjeLeeuwinnen in april en juni 2019

KPMG zet 3sixtyfive in voor start-up challenge Johan Cruijff ArenA

01-02-2019 | 10:53:00
3sixtyfive heeft een internationale campagne ontwikkeld om op zoek te gaan naar de beste oplossingen voor het verbeteren van de bezoekerservaring binnen Johan Cruijff ArenA. Dit in opdracht van KPMG

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief