Tag Resultaten

ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate

17-11-2025 | 11:33:00
In plaats van een traditionele productlancering worden functies gepresenteerd via herkenbare gezichten en persoonlijke verhalen

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.

ING benoemt Feyza Tamer tot directeur marketing Nederland

21-05-2025 | 09:17:00
Zij combineert deze functie met haar rol als Head of Global Brand & Marketing bij ING Groep.

TBWA\NEBOKO en ING lanceren merkcampagne

04-03-2025 | 10:08:00
ING introduceert een campagneconcept waarin de bank laat zien hoe klanten de services van ING kunnen gebruiken

[Marketing Report Cannes 2024] Linda de Graaff over The Family

20-06-2024 | 14:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Marketing Report Cannes 2024] Yolanda van Die (ING): Door de juiste stakeholders te bedienen, kun je ook de juiste impact maken

20-06-2024 | 14:45:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Merken100 2024] Banken Benchmark

12-06-2024 | 15:21:00
De vier grote banken in Nederland deden allemaal mee met een interview, wat ons in de gelegenheid heeft gebracht om een unieke marketing benchmark te publiceren

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING

24-05-2024 | 08:54:11
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid

ING en TBWA voorzien sluizen op Schiphol van verhalen rondom persoonlijke transformatie

15-03-2024 | 11:16:00
De campagne is een weerspiegeling van de belofte van ING om bankieren moeiteloos te maken en mensen aan te moedigen meer te doen van wat hen beweegt

ING en Mastercard introduceren Touch Card voor klanten met visuele beperking

05-03-2024 | 12:16:00
Touch Card is ontworpen om tijdens het betalen de onafhankelijkheid te vergroten voor mensen met een visuele beperking

TBWA/NEBOKO en ING lanceren campagne tegen ongelijkheid in de voetbalwereld

30-06-2023 | 09:40:00
44 procent van voetballende vrouwen en meiden krijgen nog altijd te maken met minder goede faciliteiten en minder goede trainingen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.