Tag Resultaten

Els Dijkhuizen verlaat Heineken

06-11-2025 | 19:09:00
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken

Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap

06-11-2025 | 09:15:20
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

Alfred lanceert campagne Texels, voortbouwend op eilandmentaliteit

22-08-2025 | 01:17:00
Speciaalbiermerk Texels, onder andere bekend van het bierlabel Skuumkoppe, lanceert een campagne waarin de Texelse eilandmentaliteit centraal staat

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.

Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk

18-06-2025 | 11:07:00
Els Dijkhuizen is verantwoordelijk voor de wereldwijde communicatiestrategie van Heineken.

Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever

03-06-2025 | 11:48:00
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.

LePub en Heineken vieren bijgeloof tijdens CL-finale

02-06-2025 | 09:22:00
De campagne, onderdeel van het platform Cheers to the Superstitious Fans, draait om voetbalbijgeloof en de rol van supporters.

Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour

07-05-2025 | 10:18:05
Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat.

LePub ontwikkelt offline-campagne Heineken met Joe Jonas

29-04-2025 | 16:25:00
Heineken richt zich met een internationale campagne op digitale overbelasting en roept mensen op om offline met elkaar in contact te komen.

Heineken kiest WPP Open voor shopper-ervaringen op schaal

31-03-2025 | 10:26:00
WPP kondigt vandaag aan door Heineken te zijn gekozen als wereldwijde shopper marketing en commerce partner voor de Heineken-merkportfolio.

Heineken zet mobiele schermen in voor gezamenlijk kijken

24-03-2025 | 10:49:23
Heineken en creatief bureau LePub hebben in Johannesburg een campagne gelanceerd die voetbalbeleving centraler en socialer maakt.

Heineken opent wereldwijd GenAI Lab in Singapore

20-03-2025 | 13:09:22
Heineken heeft in Singapore zijn eerste wereldwijde Generative AI (GenAI) Lab gelanceerd. Het lab is opgezet in samenwerking met AI Singapore

Wereldwijde campagne om McLoughlin’s Bar te redden

18-03-2025 | 11:56:38
De campagne is ontwikkeld door de creatieve bureaus LePub en Publicis Dublin

MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados

31-01-2025 | 12:37:00
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.

Le Pub (Publicis Groupe) lanceert 0.0 Reasons Needed-campagne Heineken

02-01-2025 | 11:28:00
De campagne brengt een krachtige boodschap: als iemand kiest voor een alcoholvrije maand, maakt de reden niet uit – het is hun keuze.

Els Dijkhuizen wordt Global Director Sponsorships bij Heineken; Jan Bosselaers marketingdirecteur Nederland

15-10-2024 | 16:57:00
Jan Bosselaers wordt per 1 januari 2025 benoemd tot Marketing Directeur Heineken Nederland en volgt hiermee Els Dijkhuizen op. Els Dijkhuizen is benoemd tot Global Director Sponsorships bij Heineken Global Commerce

Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032

16-08-2024 | 18:03:00
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd

[Altijd Goede Mensen]: Hoe vindt Heineken het juiste talent?

24-06-2024 | 09:45:00
In deze eerste editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Kobi Ampoma, Head of Talent Acquisition bij Heineken Nederland.

Heineken wint Gouden Lion dankzij Le Pub (Milaan) en Publicis (Dublin)

17-06-2024 | 23:08:00
Heineken heeft een Gouden Lion gewonnen met de campagne Pub Museums als Single Marketing Campaign Outdoor. Deze campagne heeft overigens meerdere zilveren Lions gekregen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.