Tag Resultaten
Roos Zegers stapt over van Heineken naar Unilever
Ze werkte hiervoor drie jaar als External Communcations Advisor bij Heineken.
LePub en Heineken vieren bijgeloof tijdens CL-finale
De campagne, onderdeel van het platform Cheers to the Superstitious Fans, draait om voetbalbijgeloof en de rol van supporters.
Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour
Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat.
LePub ontwikkelt offline-campagne Heineken met Joe Jonas
Heineken richt zich met een internationale campagne op digitale overbelasting en roept mensen op om offline met elkaar in contact te komen.
Heineken kiest WPP Open voor shopper-ervaringen op schaal
WPP kondigt vandaag aan door Heineken te zijn gekozen als wereldwijde shopper marketing en commerce partner voor de Heineken-merkportfolio.
Heineken zet mobiele schermen in voor gezamenlijk kijken
Heineken en creatief bureau LePub hebben in Johannesburg een campagne gelanceerd die voetbalbeleving centraler en socialer maakt.
Heineken opent wereldwijd GenAI Lab in Singapore
Heineken heeft in Singapore zijn eerste wereldwijde Generative AI (GenAI) Lab gelanceerd. Het lab is opgezet in samenwerking met AI Singapore
Wereldwijde campagne om McLoughlin’s Bar te redden
De campagne is ontwikkeld door de creatieve bureaus LePub en Publicis Dublin
MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.
Le Pub (Publicis Groupe) lanceert 0.0 Reasons Needed-campagne Heineken
De campagne brengt een krachtige boodschap: als iemand kiest voor een alcoholvrije maand, maakt de reden niet uit – het is hun keuze.
Els Dijkhuizen wordt Global Director Sponsorships bij Heineken; Jan Bosselaers marketingdirecteur Nederland
Jan Bosselaers wordt per 1 januari 2025 benoemd tot Marketing Directeur Heineken Nederland en volgt hiermee Els Dijkhuizen op. Els Dijkhuizen is benoemd tot Global Director Sponsorships bij Heineken Global Commerce
Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd
[Altijd Goede Mensen]: Hoe vindt Heineken het juiste talent?
In deze eerste editie van Altijd Goede Mensen spreken we met Kobi Ampoma, Head of Talent Acquisition bij Heineken Nederland.
Heineken wint Gouden Lion dankzij Le Pub (Milaan) en Publicis (Dublin)
Heineken heeft een Gouden Lion gewonnen met de campagne Pub Museums als Single Marketing Campaign Outdoor. Deze campagne heeft overigens meerdere zilveren Lions gekregen
Els Dijkhuizen (Heineken) beoogd nieuw bestuurslid bvA
Het bvA-netwerk heeft tijdens het jaarlijkse bvA CMO-diner haar nieuwste bestuurslid bekendgemaakt. Els Dijkhuizen volgt Brenda Smith op
Heineken verlengt partnership met KNVB en komt met Oranjezomer-campagne
Heineken heeft zijn partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd. De bierbrouwer is inmiddels 30 jaar partner van de voetbalbond
[Interview] Els Dijkhuizen over campagnes Heineken tijdens de oranjezomer
Heineken zet vol in op de sportzomer met het EK Voetbal en de Olympische Spelen. Daartoe wordt een veelomvattende campagne gelanceerd en heeft Heineken zijn 30-jarig partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd
DDB, Alfred, Wefilm en Joe Public grote winnaars Esprix 2024
Gisteren werd er voor het eerst in de geschiedenis van de Esprix geen goud uitgereikt. Dat konden de genomineerden niet zo waarderen
[Dutch PR Awards 2024] Menno van der Vlist (Heineken): Keep it stupid simple en maak het menselijk
Menno van der Vlist is senior manager externe communicatie en woordvoerder van HEINEKEN. Hij is genomineerd voor de Woordvoerder van het Jaar 2024
[Interview] Bob van Iersel en Han Schuurman over Heineken Football ’24-campagne
In dit interview delen Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken, en Han Schuurman, Head of Production Publicis Nederland, hun inzichten
Cannes Lions 2024: De Juryleden uit Nederland
Dit zijn vanuit Nederland de vijf mensen die deel uitmaken van de Cannes Lions 2024 Jury
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis