Tag Resultaten
Philip van Gelder: De kracht van GAMMA, DA en PLUS
In een markt die steeds sneller verandert, lijken gevestigde merken moeilijker te overleven dan ooit.
Nannick van Koningsbruggen: Nike stelt de juiste merkvraag
Merken rennen zich suf: van hype naar hype, bang om stil te blijven staan. Maar waar rennen ze eigenlijk naartoe?
Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail
Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg
Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail
Met zijn komst breidt het bureau uit Arnhem de digitale expertise verder uit.
Giesbers Group stelt Philip van Gelder aan als Client Strategy Director
Philip van Gelder werkt eerder als marketingmanager bij Fatboy en als Brand manager bij Leen Bakker.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala
De opbrengst bedroeg 130 duizend euro, een verdubbeling ten opzichte van het eerste gala.
EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam
Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis